Olen huomannut viime aikoina, ettei paneta enään ollenkaan. Nuorempanahan sitä oli oikee kiimakani ja ei ollut kuin paneminen mielessä. Harmitus, näin sinkkuna ei sitten naisiakaan tee mieli edes iskeä enään. Toivottavasti tämä on väliaikaista, vaikuttaakohan pimeys asiaan? Olen myös aloittanut kuntoilun ja viime viikonlopunkin olin ihan selvinpäin.
Ihan mälsää.
tästä se alamäki alkaa
8
1294
Vastaukset
- kun oikea osuu kohdalle
niin poika herää henkiin :)
t: Jenniinahhhhhhh- ap.
No kiitti tsempistä, nimesi lausuntatyyli aiheutti pieniä väreitä, joten ei se ihan kuollut ole. Kiitti :)
- M-30
Se on varmaan tämä kaamos kun seksi kiinnostas kaikkien muitten naisten kanssa mutta ei oman vaimon.
- aamu aikainen
ei aina edes vieraan kans vaan ihan jotain muuta uutta...
- joo.o
mäkin olin huomaavani samanlaisia tuntemuksia..tos vkon loppuna oon kylläkin nainen ja 40 kymppinen mutta nyt rupes kyl pikkasen pelottaa tää tilanne....sokeri onneksi suli vielä suussa...piti kokeilla ..=)tsemppiä toi on vaan välimaastoa, sulle tulee vielä ne villitykset jotta ei hätä..
- M28_
lähellekään samanlaista vaikutusta minuun kuin vielä joskus 5 vuotta sitten oli. eikä tule ikinä olemaankaan. nykyään kaipaa enemmän seuraa kuin seksiä. todella väsynyttä on täyttää 30 reilun vuoden päästä. nuoruus on lopullisesti menetetty. käsittämätöntä, että 10 vuoden päästä olen neljäkymppinen muinaisjäänne...
- fossiili olet jo
Kohta tippuvat pois.
- m 26
on ollut itsellänikin tuollaisia panettamatta olematta olevia aikoja,mut ne menee ohi.Oletko huomannut olevasi entistä tressaantuneempi tai muutoin vain ainaisen paineen alla?Itselläni oireita ilmeni yleensä silloin,toki luonnonvalo ja vuodenaikakin voi vaikuttaa.Kyl se vireys taas palaa:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989