minkä takia ne kerättävät puhelimet pitää olla uusia ja paketeissa ihan käyttämätöminä tai kerran lattialle tipahtaneita,Onko siinä ideana sama juttu mikä vaikka taidetta keräillessä,odottaa joskus saavansa sijoituksensa takaisin ja reilulla tuotolla,eli kyse onkin sijoittamisesta eikä keräilystä.Kai tuo olisi mukava kerätä vaikka niitä käytössä olleita erilaisia puhelimia mitä itsellänikin esim,Nokia 2010 ja muutama NMT aikakauden puhelin sekä erilaisia GSM puhelimia(ne vielä toimivia ja toisinaan käytösäkin).Ja leväyttää vaikka siellä 80:kymmen(tai 70:kymmen)juhlissa niille yhdelle tai ehkä kahdelle mahdollisesti viellä olevalle ystävälle,näitten puuttuessa voi vaikka itse katsella millä se puhelin lasku aikoinaan kertyi.Tämä minun ajatus kännyjen keräilystä,saa kirjoittaa muitakin näkemyksiä ja mikä ehkä vanhin känny mikä teillä siellä on viellä käytössä.Itsellä viellä käytössä tuolla järvellä tai metsässä liikkuessa Motorola MG1-4C11 siinä on viellä siellä antennin päässä se piiska ja hankalassa paikasakin saa yhteyden sekä akku siinä aika iso ja pitkä toiminta aika,ja vanhat kunon reilun kokoiset kumi näppäimet(mitä koira yhden niistä puri pois).
Puhelinten keräily
6131
1
251
Vastaukset
- Honkanen
Minulla on käytössa toimiva Nokia 1611 ja se on akika jämäkkä peli julkisilla paikoilla.
Aurinkokenno akku olisi kyllä kiva siihen saada.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520