eli siis näin todella outoa unta viime yönä.... tämä on myös pisin uni mitä olen koskaan nähnyt.
Olin neljän kaverini kanssa kaupungilla ja halusimme löytää vastauksen johonkin arvoitukseen (en tiedä mihin, mutta se liittyi jotenkin minuun).
Poikkesimme monissa taloissa kysymässä neuvoa mutta kukaan ei osannut auttaa. Yritimme myös pitää kiirettä koska tiesimme että kaksi tummaa miestä jahtasivat meitä. Lopulta poikkesimme vanhan pariskunnan luona jotka neuvoivat että vastaus löytyisi erään talon pihalta ja se oli kaivettu maahan erään puun lähelle.
Lähdimme kaivamaan sitä esiin joka olikin puinen laatikko. Samalla kaksi miestä löysivät meidät ja tappoivat kaverini. Itse nappasin laatikon ja lähdin juoksemaan karkuun.
Kun olin eksyttänyt heidät, aukaisin laatikon ja huomasin että siellä oli miesten juhlapuku, paitsi että se oli kokonaan kirkkaan punainen. Lähdin kulkemaan eteenpäin laatikko mukanani ja samalla huomasin kahden miehen tulevan minua kohti autolla. He kuitenkin vain ajoivat ohi ja toinen heilautti minulle kättä ja muodosti samalla sormillaan Corna-merkin (pirunsarvet).
Sen jälken kaupunki tyhjeni yhtäkkiä niin että olin aivan yksin koko kaupungissa. Aloin miettiä mihin muut olivat kadonneet, kun kuulin että kirkontornista kuului kellon ääni. Tulin kirkolle jonka portailla seisoi mies ja sanoi minulle että 'voit mennä sisään kun olet pukenut juhlapukusi yllesi'. Laitoin siis punaisen puvun päälleni ja astuin sisään. Kirkko oli aivan täynnä ihmisiä ja kaikki katsoivat minua. Kun lähdin kulkemaan penkkirivien välistä, he nousivat seisomaan ja muodostivat kaikki Cornan käsillään. Kun tulin kirkon alttarille, mustapukuinen pappi ojensi minulle peilin. Näytin peilissä muuten samalta mutta silmäni olivat aivan kokonaan mustan väriset.
Säikähdin sitä ja heräsin
Nukkumaijatar...
2
158
Vastaukset
Minkä vastauksen haluat löytää ja mihin? Olisiko arvoitus sinä itse? Ehkä etsimäsi kysymys liittyy ihmisen elämään ja kuolemaan. Vastaus löytyisi siis maan povesta. Sieltä minne lopulta menemme. Ehkä pimeät ajatukset ovat jotenkin läsnä ajatuksissasi ja elämässäsi. Ehkä pimeät asiat kiehtovat sinua. Miehen puku, joka on punainen voi kertoa, että näet punaista jotain miestä kohtaan. Ehkä joku mies/miehet ovat oleet sinulle "pirullisia", ilkeitä. Etsit rauhaa itsellesi ja kirkko edustaa sitä. Puit punaisen puvun päällesi, et ole päässyt miehestä eroon, se näkyy myös silmistäsi, jotka ovat mustat, silmät ovat sielun peili ja sielusi on musta, masentunut, synkkä. Papillakin oli musta kaapu, pappi on sielunhoitaja, mutta voiko musta sielunhoitaja hoitaa pimeää sielua valoisaksi (iloiseksi)? Uni voi kertoa siis synkästä mielestäsi, surusta ja tuskastasi. Ehkä liikut sielultaan mustassa seurassa? Etsi elämääsi valoa, rakkautta ja iloa. Mustat silmät(sielu) näkee mustaa myös muissa (synkkyyttä) ja punaista(vaaraa). Sinun tulisi ehkä kehittää oman itsesi rakastamista, arvostaa itseäsi enemmän, luottaa enemmän itseesi ja elämääsi. Ja ennen kaikkea uskoa hyvään.
- ruskis
Punainen on myös tunteen, ilon ja seksuaalisuuden väri.
Vaatteet unessa kuvaavat usein roolia jonka haluamme näyttää ulkomaailmalle. Uniformu tms ylivaatetus etenkin kuvaa roolin taakse naamioitumista.
Uni tuntuu vihjaavan että olisi syytä omaksua positiivisempi asenne. Ja kun se punainen puku löytyi maan alta laatikosta voisi se tarkoittaa naisen tuovan iloa elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175103Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481888Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171700"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117957Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää50855Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664