Kellään kokemusta

tiedon tarpeessa

pihlajista autopaikan kupeessa? Olen autopaikkaa valitsemassa ja mietin, onko järkevää ottaa paikkaa pihlajan alta. Tippuukohan pihlajista jotain vastaavaa mähnää auton päälle kuin esim. vaahterasta tai lehmuksesta?

5

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sauri

      Soita luontoiltaan !!!

    • tietoa on,

      että, "tippuu lehdet pihapuun, pojat koulutiellä joutuu tappeluun, maitoauto vartin myöhästyy, jossain viheltelee yksinäinen pyy"
      saattaa vihellellä siinä pihlajassa, ja paskoa sun auton päälle.

    • vastausedes

      Kyllä!

      Kyllä tippuu. Jotain ihme töhnää jota ei todellakaan meinaa saada pelleistä irti.

      Eli jos toinen vaihtoehto sulla löytyy, ota se.

      • tiedon tarpeessa

        Vai on se pihlajakin niitä ikävästi sotkevia puita. Sitä hieman pelkäsinkin, mulla aiemmin nimittäin kokemusta etenkin tosta lehmuksesta. Oli joskus autopaikka lehmuksen alla ja tuulilasi oli ihan hirveessä töhnässä ja oli pakko aina mennä huoltsikalle peseen, jos halus että siitä näki kunnolla läpi.

        Tarvii nyt miettiä sitten tota autopaikkaa vielä, että otanko sen vai toisen, joka puolestaan huonolla paikalla rinteessä. En kyllä ymmärrä, mitä järkeä laittaa parkkipaikkojen laidoille ja joskus keskellekin noita töhnääviä puita.


      • Jaakko13
        tiedon tarpeessa kirjoitti:

        Vai on se pihlajakin niitä ikävästi sotkevia puita. Sitä hieman pelkäsinkin, mulla aiemmin nimittäin kokemusta etenkin tosta lehmuksesta. Oli joskus autopaikka lehmuksen alla ja tuulilasi oli ihan hirveessä töhnässä ja oli pakko aina mennä huoltsikalle peseen, jos halus että siitä näki kunnolla läpi.

        Tarvii nyt miettiä sitten tota autopaikkaa vielä, että otanko sen vai toisen, joka puolestaan huonolla paikalla rinteessä. En kyllä ymmärrä, mitä järkeä laittaa parkkipaikkojen laidoille ja joskus keskellekin noita töhnääviä puita.

        Minun autopaikkani oli pihlajan alla ja tulos helvetinmoinen määrä lintuja puussa ja auto täysin paskassa joka päivä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe