Olen ensimmäistä kertaa elämässäni oikeasti ihastunut yhteen poikaan. Hän on samalla luokalla kanssani ja tunnit on mennyt viime aikoina siihen kun ajattelen häntä. Aina kun kuulen hänen äänensä tuntuu että sekoan täysin... Musta tuntuu että meidän katseet ovat kohdanneet vähän liian usein viimeaikona, mutta en siltikään tiedä olenko hänelle kuitenkin pelkkää ilmaa...??? Oon sen verta ujo etten ikipäivänä pystyisi ehdottaan sille mitään... Pitää joko kärsiä ikävää tai sitten odottaa ihmettä että se lähestyisi mua jollakin tavalla... O
Yksipuolista ihastumista?
nuori nainen
2
657
Vastaukset
- Itsekin kokeilisin, mutten ...
Onko poika ujo? Jos on, hän saattaa odottaa selvää merkkiä siitä, että olet ihastunut häneen. Ennen sitä hän ei uskalla toimia.
- Scarlette12
SE POIKA JOSTA PIDÄT, VOI IHAN HYVIN PITÄÄ SINUSTA. ITSELLÄNI OLI SAMA JUTTU ETTÄ VÄLILLÄ SE TUIJOTTI USEIN, MUTTA SE SEUKKASKIN JO, MUTTA EI SE ENÄÄ. AJATTELIN, ETTÄ NYT OIS HYVÄ AIKA ISKEÄ KIINNI, MUTTA EI SE TUSKIN MUSTA PIDÄ!!!
MUTTA ÄLÄ MENETÄ USKOASI!!!! LUOTA MAHDOLLISUUKSIISI!!!!
T:SCARLETTE12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875