bavaria tai jokin muu sellainen. Joku purjehtii valtamerellä joku saaristossa. Mitä hiton väliä sillä on? Jokainen purjehtii millä tykkää ja jonka hyväksi havaitsee. Onko joku löytänyt absoluuttisen totuuden? Mulle se voi olla eri kuin sulle!
Jos nyt harkitsisin purjehtimisen aloittamista, niin miettisin kahteen kertaan. Onko purjehtijat oikeasti kypsymättömiä, kateellisia, mulla on isompi kuin sulla, ihmisiä? Voi voi...
Missä te kaikki söörit ja höörit ootte kesällä?
En ole näin dorkaan meininkiin törmännyt merellä.
Hyvää jatkoa teillekin!
Lattapohja
11
847
Vastaukset
- jos bawarian omistais
Kyl muakin harmittais toi bawaria......
- _ihminen
kävi sitten täälläkin...
- niinkuin sinäkin
ja samoja heikkouksia kaikilla...Vai oletkos itse parempi? Purjehduskauteen on nääs pitkä aika ja kaikkien tekis mieli vesille, ainakin minun. Älä sinäkään stressaannu, kevääseen on enää muutama kuukausi. Eikö ole sittenkin hienoa, että kolmannes plastan jutuista on asiaa. Kritiikkiä veneistä ei löydä venelehdistä eikä muista mainoksista.
Huolehdi että hätäraketit, rekisteripaperit, huviveneen kuljettajan todistus, radioluvat ym ovat keväällä kunnossa. Ranskassa on sakotettu vanhentuneista raketeista ja puuttuvista papereista ...jos sinnepäin suunnittelet lähtöä.- ensi kesäksi!
Elllet heti tilaa. Helmikuussa tilaajat saa vasta loppukesälle. Sano mun sanoneen. Niin kävi viime kesänä mulle.
- että yritin tilata FG:n
mutta niillä oli kolmen vuoden toimitusaika. Ja olisin joutunut ostamaan neljä jalkaa lyhyemmän veneen samalla rahalla ja huonommalla varustuksella.
- joka vuosi?
ensi kesäksi! kirjoitti:
Elllet heti tilaa. Helmikuussa tilaajat saa vasta loppukesälle. Sano mun sanoneen. Niin kävi viime kesänä mulle.
Jotain toisen merkkisiä joutuu odottamaan parikin vuotta, kun niitä ei tule liukuhihnalta.
- Kaussinkäyrä
että yritin tilata FG:n kirjoitti:
mutta niillä oli kolmen vuoden toimitusaika. Ja olisin joutunut ostamaan neljä jalkaa lyhyemmän veneen samalla rahalla ja huonommalla varustuksella.
Veneet on siis metritavaraa: Montako jalkaa purjevenettä saisin tällä rahalla? Saako sen heti mukaan vai noudetaanko se postista? Kiitos otan 30 jalkaa tuota sinistä.
No nää on makuasioita. Mulle tuo veneen valinta on vähän useamman muuttujan yhtälö ja voin sitten kyllä odotella sitä oikeaa. Odotellessa voi gastailla muissa veneissä tai vuokrailla veneitä. - puolivalmiina 1984
joka vuosi? kirjoitti:
Jotain toisen merkkisiä joutuu odottamaan parikin vuotta, kun niitä ei tule liukuhihnalta.
Sit välillä oli useampia käytettynä ostettuja. Tämä nykyinen Bavaria oli ensimmäinen ei-skandi ja siis uutena tilattu.
- voisi purjehtia
Kaussinkäyrä kirjoitti:
Veneet on siis metritavaraa: Montako jalkaa purjevenettä saisin tällä rahalla? Saako sen heti mukaan vai noudetaanko se postista? Kiitos otan 30 jalkaa tuota sinistä.
No nää on makuasioita. Mulle tuo veneen valinta on vähän useamman muuttujan yhtälö ja voin sitten kyllä odotella sitä oikeaa. Odotellessa voi gastailla muissa veneissä tai vuokrailla veneitä.sen odotusajan? Vai oletko ensimmäisen veneen ostaja. Itselläni oli uuden veneen oston jälkeen kaksi venettä vuoden ajan.
- viikkorahaa
Kaussinkäyrä kirjoitti:
No nää on makuasioita. Mulle tuo veneen valinta on vähän useamman muuttujan yhtälö ja voin sitten kyllä odotella sitä oikeaa. Odotellessa voi gastailla muissa veneissä tai vuokrailla veneitä.Tärkein muuttuja viikkorahan korotus.
Onko Vindexin hinta jo kasassa?
- harkitsisin
sienestämisen aloittamista, TOTTA KAI selvittäisin netistä millaisia ihmisiä sienestäjät oikein ovat. Sehän ratkaisee onko metsässä kiva samoilla ja vielä sienten maunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3896804Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483936Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava411540Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard501305Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t901254Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2211242- 981111
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221036- 621035
RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404962