Onneksi olkoon!!!!

Classic, miksi ihmeessä?

Olin tänään liikenteessä Herttoniemen rannassa, johon rakennetaan uuden veneveistämön halleja. Halleissa on kattona Classicit ja näky on todella hupaisa. Voisin kuvailla viuhkaksi, jossa tämä "luotettava" ei saumattu puoli läpätti mukavasti auki. No onneksi sentään toisella puolella on ruuvit ettei kauaksi karkaa.

Vieressä on muuten useita konesaumakattoja, jotka ovat edelleen ryhdissä ja eivät irtoakaan, mikäli ovat säännöllisesti kiinnitettyjä.

On vain ajan kysymys, kun nämä rupeavat yleistymään, sillä muutaman vuoden lämpölääjenemisien tuloksena ei muuta voi odottaa.

5

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvvvvvvvvv

Kaksi kertaa tänä vuonna klssikkia olen käyny potkimassa takasin saumoihin, toinen oli jopa räystäältä ruuvattu.
      Ilmeisesti lämpölaajenemiset avaa ruuveja pikkuhiljaa.
      Classikkia on huono saada takasin enään kun tuuli on vääntäny sen piilokiinnityspuolen sauman levälleen aika pahasti, pitää lisäillä pystysaumaan ruuveja jottei ihan karkaa.

• JJT

Ovatko muuten olleet ihan Rannilan Classicia vai näitä halpakoneilla tehtyjä versioita?

• varma asiasta
        JJT kirjoitti:

Ovatko muuten olleet ihan Rannilan Classicia vai näitä halpakoneilla tehtyjä versioita?

Herttoniemen rannassa oli mielestäni. Teimme viereen konesaumakaton ja samalla katselin, kun vironpojat rakentelivat näitä veneveistämöitä viereen. Lopputuloksen voi jokainen itse käydä toteamassa.

Luulen kyllä, että asiakas aika nopeasti reagoi kattoonsa, sillä hallit eivät ole kuin reilun kuukauden olleet pystyssä.

Mielestäni lämpölaajeneminen ei kylläkään ruuveihin vaikuta, mutta ajan kanssa nähtävästi pumppaa sauman löysäksi. Tästä nyt ainakin pystymme toteamaan, että merenrantaan en ainakaan tuota tuotetta laittaisi, vaikka aluskate onkin;)

• läkkyri

tiesihän sen jo alkaa päältä,et polkusaumakatot tulevat jossain vaiheessa aukeemaan saumoista.
      ei muuta kun hitusti ruuvia vain pellin läpi ruoteisiin.

• Classicissa

Urospontti on lähes 2 kertaa korkeampi, kuin weckmanissa tai metehen pelleissä ja ponttisydeemi on erilainen. Meillä on pysynyt jo useamman vuoden hyvin paikoillaan. Meri muutaman sadan metrin päässä ja tuulee myrskyllä vidusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe