Kiinnostaisi vain tietää
Maksaako SOL mitään joulubonuksia?
9
2493
Vastaukset
- hih hih hih
eipä ainakaan mulle ole tulossa =D =D =D pienimuotoiset kahvikekkerit olivat. Nyt sitten jaksaa painaa taas vuoden etiäpäin ;)
- kaikkea...
sitä kuuleekin! hahahaha!
- joulumieltä
tulinpa hyvälle tuulelle, et kai tosissasi kysynyt??? Jos meinasit siivoojien joulubonuksia niin sitten vasta naurattaakin. :)))))))))) Mä sain kerran (toisesta isosta firmasta) joululahjaksi pölyliinan. Oli se hieno. :)
- enpä ole koskaan
Oletko tosissasi???
En ikinä ole mistään siivousfirmassa, joissa olen ollut töissä, saanut mitään!
Ei edes tarjota joulukahvia, eikä edes toivoteta hyvää joulua. Niin vähän firmat arvostaa. Jotkut asiakkaat sentään toivottavat hyvää joulua, mutta ei firmat.... hehhhe.... siivooja on niiin maan matonen, ettei arvosteta edes joulupyhinä eikä edes Naistenpäivänäkään... ei koskaan....! - joulumieltä
enpä ole koskaan kirjoitti:
Oletko tosissasi???
En ikinä ole mistään siivousfirmassa, joissa olen ollut töissä, saanut mitään!
Ei edes tarjota joulukahvia, eikä edes toivoteta hyvää joulua. Niin vähän firmat arvostaa. Jotkut asiakkaat sentään toivottavat hyvää joulua, mutta ei firmat.... hehhhe.... siivooja on niiin maan matonen, ettei arvosteta edes joulupyhinä eikä edes Naistenpäivänäkään... ei koskaan....!minä olen saanut kalenterin joka vuosi, usein joulukukan ja 50-v. lahjaksi maljakon, joka oli jonkun minkälie taiteilijan tekemä (oikeasti hyvännäköinen maljakko). Kerran saatiin shampoita ja hoitoaineita. Pölyrätti oli kans kaunis, voi että mä tykkäsin siitä. :)))
Parina viime vuotena on tullut vaan työkokemusta ja kutsu joulupuurolle sadan kilsan päähän, puuro oli ilmainen mutta matkat olisi pitänyt kustantaa itse.
Ennen asiakkaatkin muistivat jotenkin, suklaarasialla tms., mutta kait mä siivoan niin huonosti etteivät enää viitsi.
- muutama
vuosi sitten siivousfirmasta ison laatikollisen jouluherkkuja.
- Kivaa oli!
Niin pikku joululahjapussukka tuli.
- unta näe
Sollihan jakaa nitä hymypoikamerkkejä ympäri vuoden. Riipuen sinun työnjohtajasta kuinka suosittu olet. Eiköhän jouluboonukset jaeta samalla kriteerillä. Eli eivät koskaan anna sinun ymmärtää olevan hyvä työntekijä. Jos sen sanoisivat menisit kilpailevaan yritykseen töihin paremmalla palkalla ja työsopimuksella.
- sannakaisa
Olin pari vuotta sitten Solilla osa-aik kerrossiivoojana, meidät kutsuttiin Solin toimistolle "jouluaterialle" mutta saatiinkin kuivaa pullaa, haaleaa kahvia ja sellainen ruma heijastinlätkä. Paikalla oli muutamia pomoja, jotka kuitenkin kihersivät keskenään nurkassa, eivätkä jutelleet muille mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780