Kiinnostaisi vain tietää
Maksaako SOL mitään joulubonuksia?
9
2501
Vastaukset
- hih hih hih
eipä ainakaan mulle ole tulossa =D =D =D pienimuotoiset kahvikekkerit olivat. Nyt sitten jaksaa painaa taas vuoden etiäpäin ;)
- kaikkea...
sitä kuuleekin! hahahaha!
- joulumieltä
tulinpa hyvälle tuulelle, et kai tosissasi kysynyt??? Jos meinasit siivoojien joulubonuksia niin sitten vasta naurattaakin. :)))))))))) Mä sain kerran (toisesta isosta firmasta) joululahjaksi pölyliinan. Oli se hieno. :)
- enpä ole koskaan
Oletko tosissasi???
En ikinä ole mistään siivousfirmassa, joissa olen ollut töissä, saanut mitään!
Ei edes tarjota joulukahvia, eikä edes toivoteta hyvää joulua. Niin vähän firmat arvostaa. Jotkut asiakkaat sentään toivottavat hyvää joulua, mutta ei firmat.... hehhhe.... siivooja on niiin maan matonen, ettei arvosteta edes joulupyhinä eikä edes Naistenpäivänäkään... ei koskaan....! - joulumieltä
enpä ole koskaan kirjoitti:
Oletko tosissasi???
En ikinä ole mistään siivousfirmassa, joissa olen ollut töissä, saanut mitään!
Ei edes tarjota joulukahvia, eikä edes toivoteta hyvää joulua. Niin vähän firmat arvostaa. Jotkut asiakkaat sentään toivottavat hyvää joulua, mutta ei firmat.... hehhhe.... siivooja on niiin maan matonen, ettei arvosteta edes joulupyhinä eikä edes Naistenpäivänäkään... ei koskaan....!minä olen saanut kalenterin joka vuosi, usein joulukukan ja 50-v. lahjaksi maljakon, joka oli jonkun minkälie taiteilijan tekemä (oikeasti hyvännäköinen maljakko). Kerran saatiin shampoita ja hoitoaineita. Pölyrätti oli kans kaunis, voi että mä tykkäsin siitä. :)))
Parina viime vuotena on tullut vaan työkokemusta ja kutsu joulupuurolle sadan kilsan päähän, puuro oli ilmainen mutta matkat olisi pitänyt kustantaa itse.
Ennen asiakkaatkin muistivat jotenkin, suklaarasialla tms., mutta kait mä siivoan niin huonosti etteivät enää viitsi.
- muutama
vuosi sitten siivousfirmasta ison laatikollisen jouluherkkuja.
- Kivaa oli!
Niin pikku joululahjapussukka tuli.
- unta näe
Sollihan jakaa nitä hymypoikamerkkejä ympäri vuoden. Riipuen sinun työnjohtajasta kuinka suosittu olet. Eiköhän jouluboonukset jaeta samalla kriteerillä. Eli eivät koskaan anna sinun ymmärtää olevan hyvä työntekijä. Jos sen sanoisivat menisit kilpailevaan yritykseen töihin paremmalla palkalla ja työsopimuksella.
- sannakaisa
Olin pari vuotta sitten Solilla osa-aik kerrossiivoojana, meidät kutsuttiin Solin toimistolle "jouluaterialle" mutta saatiinkin kuivaa pullaa, haaleaa kahvia ja sellainen ruma heijastinlätkä. Paikalla oli muutamia pomoja, jotka kuitenkin kihersivät keskenään nurkassa, eivätkä jutelleet muille mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893