Lähtikö ajoissa? Olisi kaveri tulossa sillä huomenna Suomeen ja en saa Amadeuksesta tietoa lennon tilasta.
HEL-JFK tänään
4
803
Vastaukset
- merkitystä?
Mitä merkitystä sillä on onko se lähtenyt Helsingistä aikataulun mukaisesti? Mitä tahansa voi sattua menolennon aikana, esim. suunnittelematon välilasku.
- VASTAUS!
Hyvä ja 100% asiallinen vastaus!Mitä tahansa voi tapahtua vaikka kone lähtee aivan aikataulun mukaan.Se voi jopa tippua lennon aikana,ystäväsi voi saada lennon aikana sairaskohtauksen (jopa menehtyä siihen) tai jopa laskeutumis vaiheessa tulokentälle voi tapahtua jotain dramaattista.
Jatkossa kun nämä virtuaaliystäväsi lentävät ja haluat esittää feikkikysymyksiäsi,mene sivulle:
www.finavia.fi
Ja katso sieltä reaaliaikaiset tiedot lähtevistä/tulevista kotimaan ja ulkomaan lennoista.Sieltä sekin näkyy lähtikö tuo virtuaaliystäväsi Nykin lento ajoissa vai ei.
- EngineThrust
Ei lahtenyt ajallaan. Lahti myohassa.
- JetBlast
Lennolla eta klo 10:45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82022Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1081377Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1161158Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661005Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8188894Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67775- 76740
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612