Hei
Ne joilla on ollut tai on samainen lääkitys niin kysyisin seuraavaa.
Itselleni kyseinen lääke määrättiin sosiaalistentilanteiden pelkoon ja taustalla oli myöskin masennusta.
Masennus toi tullessaan hirveän väsymyksen jota tämä lääke on nyt voimistanut(kuuluu ilmeisesti sivuoireisiin). Tämän lääkeen aiheuttama väsymys on jotakin aivan kamalaa. Onko toivoa että väsymys menee ohi jossakin vaiheessa? En ole syönyt vasta kuin viikon ko. lääkettä. Muita sivuoireita ei ole ja tuntuuu muuntenkin että lääke on hyvä. Mutta tämä väsymys.
cipralex
6
1873
Vastaukset
- ja erittäin
todennäköisesti menee ohi. Olet vain niin alussa lääkkeen "sisäänajon" kanssa. Odota nyt vielä muutama viikko - kk!
- samat oireet
mulla cipralex aiheutti ekoina päivinä ylivireyttä, sitte hillitöntä väsymystä a nyt tilanne on normaali.
- kuurilla minäkin
Minäkin aloittanut vasta ko. lääkekuurin ja väsyttää ihan hirveästi. Lisäksi oli alkupäivinä pahoinvointia ja päänsärkyä. Odottelen vaan että alkaisi vaikuttamaan, kuulemma menee se pari-kolme viikkoa.
- cipralex
Minulla ei ole kummemmin väsymystä ilmennyt ko. lääkkeen käytössä,mutta aivan alussa päätä vähän särki ensimmäisinä päivinä.Sain ensin 10mg kuurin,jonka aloitin 5mg:lla. Myöhemmin sitä nostettiin 20mg:aan,lisäsin ensin lääkemäärää 15mg:aan,jolloin vatsani meni vähän sekaisin parina ensimmäisenä päivänä. Nyt ei ole pitkään aikaan ollut mitään oireita. Eiköhän se siitä helpota sinunkin kohdallasi. =)
- +0elfelfr
Auttaako se sitten oikeasti sosiaalisten tilanteiden pelkoon? Minä en pysty puhumaan yleisölle. Ja kokouksissa ym muissa tilanteissa ahdistaa paljon. Auttaako tämä lääke siihen?
Mitkä ovat sivuioireet kun alun oireista on päästy eroon?- aloitusoireiden....
....jälkeen pitäisi olla mitään oireita, paitsi, että elämä luistaa normaalisti.
Vaste sos.tilanteiden pelkoon tulee täydellisesti n. 3:n kuukauden käytön jälkeen. Toki positiivista vaikutusta on jo aiemminkin. Näin ainakin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241