Paremmat pelit ja pelielämykset
paremmat grafiikat
Huomattavasti tehokkaampi
Ollut saatavilla jo vuodesta 2005
Huippuhyvä ohjain värinöillä
Markkinoiden paras on-line -palvelu
Pelaaminen on aidosti hauskaa
edullinen hinta
X360 on parempi
3
125
Vastaukset
- kö on?
Pikku2 alkaa, eiköhän sun pitäs mennä katsomaan. Eiköhän nämä teidän upeat XO fanitus threadit oo tullu jo kaikille tutuksi :)
- Jabez
pidätkö värinä padia housuissa? onko 1080 tason systeemit viritetty? onko PS3 sinulla? onko netti tärkein asia, pc keksitty jo aikoja sitten jopa pelattavaksi? 200€ on halpa hinta, mutta halvalla ei hyvää saa koskaan....mersutkin maksaa vaikka samaa tietä niillä ajellaankin :))
- Termospullo
Kaikki nuo ovat mielipidekysymyksiä, eräs kuitenkin aiheutti pientä närkästystä..
''paremmat grafiikat'', miten voit tuon tietää jos et ikinä ole koskenutkaan PS3'een.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654