minä hankasin palasokerilla ja se tehoss'!
" TINNII"
6
503
Vastaukset
- "tinni"
kattilan pohjaa meinaat vai???
Joko taasen olet polttanu pohojaan?
Mites sun ääniaallot korvissa sointuu,ovatko rauhalliset vai myrskyääkö...oli muuten toissa yönä kova myrsky,siskokin siirsi päivällä laivaan menoa.
Mun korvat on tänään ollu aiks rauhalliset,väsy meinaa vaan painaa kun olen touhunnu niin kovin monenmoista,ja univaje sen myötä myös.
Ei hätiä mitään,pian on joulu ja silloin vaan olla köllötellään,eikä sikaa syödä..- "ilta"
heheeee!(nauraa!!, "tinnin" ynmmärtämisen oivaltamiselle),ulinaa on kovasti ,selkä on kipiä nii ettei jokapaik.koskea kestä ,,ei syywä sikaa Jouluna,ei(touhua seo sekin ku tarkemmin ajattelee,barbaarista luolamiehen riittiä seo.
katoin tuon nyw orleansin tulvatuhon ,alkaa nukkuumaan ,tiijäppä nukuttaako ,oli sen veran paha filmi,pieniä on ihmisen touhut luonnonvoimien rinnalla,
joko piti "tinnin"pökästä"talliin"takapenkille wilti'nalle nukkuun ,tuuliko niin kovin. - "tinni"
"ilta" kirjoitti:
heheeee!(nauraa!!, "tinnin" ynmmärtämisen oivaltamiselle),ulinaa on kovasti ,selkä on kipiä nii ettei jokapaik.koskea kestä ,,ei syywä sikaa Jouluna,ei(touhua seo sekin ku tarkemmin ajattelee,barbaarista luolamiehen riittiä seo.
katoin tuon nyw orleansin tulvatuhon ,alkaa nukkuumaan ,tiijäppä nukuttaako ,oli sen veran paha filmi,pieniä on ihmisen touhut luonnonvoimien rinnalla,
joko piti "tinnin"pökästä"talliin"takapenkille wilti'nalle nukkuun ,tuuliko niin kovin.koisittua.Harmi,selkä kipukin on kamalaa,tiedän senkin kyllä..mölyää joo korvassa,vasen se on kaikist pahin...ei tarvinnu mennä talliin,sisko vartioi kuulevana.
Nyt sit sanomis luki,että perjantaina tulee kova myrsky,voi rähmä,tiiät et pelkään,ei olis pitäny lukea koko sanomaa..
minun niska/hartia seutu röngättiin,en ole vielä saanu tulosta,lääkäri kehotti mennä korvaspesialistille koska hänen mielestä ei ole kaikki ok jos näin kovin huutaa...istun hänen ihan vieressä ja en kuule mitä hän puhuu vaikka kuulolaite on,huutaa niin ettei saa selvää,joten yritän lukea huulilta.
Huulilta lukukin on opeteltava ja kehottaa puhumaan selvästi ja hitaasti,huomaa ettei jotkut ymmärrä lainkaan vaan ärsyyntyvät tilanteesta.Silloin tuntuu et mun niskakarvat nousee pystyyn..Lääkärini kyllä on sympaattinen/ymmärtäväinen.
Mites sun B-vitamiini asia,käytätkö sitä joka päivä,sekin auttaa selkä vaivaan kuin myös mangesium. - -lta
"tinni" kirjoitti:
koisittua.Harmi,selkä kipukin on kamalaa,tiedän senkin kyllä..mölyää joo korvassa,vasen se on kaikist pahin...ei tarvinnu mennä talliin,sisko vartioi kuulevana.
Nyt sit sanomis luki,että perjantaina tulee kova myrsky,voi rähmä,tiiät et pelkään,ei olis pitäny lukea koko sanomaa..
minun niska/hartia seutu röngättiin,en ole vielä saanu tulosta,lääkäri kehotti mennä korvaspesialistille koska hänen mielestä ei ole kaikki ok jos näin kovin huutaa...istun hänen ihan vieressä ja en kuule mitä hän puhuu vaikka kuulolaite on,huutaa niin ettei saa selvää,joten yritän lukea huulilta.
Huulilta lukukin on opeteltava ja kehottaa puhumaan selvästi ja hitaasti,huomaa ettei jotkut ymmärrä lainkaan vaan ärsyyntyvät tilanteesta.Silloin tuntuu et mun niskakarvat nousee pystyyn..Lääkärini kyllä on sympaattinen/ymmärtäväinen.
Mites sun B-vitamiini asia,käytätkö sitä joka päivä,sekin auttaa selkä vaivaan kuin myös mangesium."tinnille",oon sulla järki päässä 100% ,sti ,osaat olla reality vaikka on todella vaivaa sillä kuulon kuulemisessasi,sinulla"tinni" hyvä, joo ukin vitamiinit on nyt tabeleteissa ja "potussa",napsin luont.tabuja,kokeilenmpahan josko ois apuja,oikiastaan oo pahentanutkaan ,,,hautajaisten tuoma elämäntapahtuma on kyllä lisännyt unensaantia ,siis väntänyt unta,joten ulina on nyt ollut pahempi ,tv,n äänenvoimakkuus-asteikolta huomaan kuuloni heikkenevän(testaan) noin puolenvuoden periodein kun pitää voim.asteikkoa lisätä,siis ilman kuulolaitetta sen huomaa,juu myrsky ja mylväys on taasen tulossa,sähköyhtiöt ne tärisee seon niille paha juttu ,vaan me kuluttajat han sen joudumme maksaan,ilimat o muuttuneet sitten vanhoihin aikoihin"tinni" ei ny vanha ookkaan vaan kypsässä iässä,toivottavasti tästäkin bittipötkystä o ilosa sinulle ja muilleki lukijoille, ,"Wilhelmiinalle"
- .i.
-lta kirjoitti:
"tinnille",oon sulla järki päässä 100% ,sti ,osaat olla reality vaikka on todella vaivaa sillä kuulon kuulemisessasi,sinulla"tinni" hyvä, joo ukin vitamiinit on nyt tabeleteissa ja "potussa",napsin luont.tabuja,kokeilenmpahan josko ois apuja,oikiastaan oo pahentanutkaan ,,,hautajaisten tuoma elämäntapahtuma on kyllä lisännyt unensaantia ,siis väntänyt unta,joten ulina on nyt ollut pahempi ,tv,n äänenvoimakkuus-asteikolta huomaan kuuloni heikkenevän(testaan) noin puolenvuoden periodein kun pitää voim.asteikkoa lisätä,siis ilman kuulolaitetta sen huomaa,juu myrsky ja mylväys on taasen tulossa,sähköyhtiöt ne tärisee seon niille paha juttu ,vaan me kuluttajat han sen joudumme maksaan,ilimat o muuttuneet sitten vanhoihin aikoihin"tinni" ei ny vanha ookkaan vaan kypsässä iässä,toivottavasti tästäkin bittipötkystä o ilosa sinulle ja muilleki lukijoille, ,"Wilhelmiinalle"
-ilimotasitten miten kävi,meijä tv-toosa näytti pahoja lukemia sinnepäin,eväskori sinne a-talliin jo,elä asenna k-laitetta ni ei kuulu viuhunta.(luontaisetu josta ei veroteta,he!).i
jk.ko ostin tkittäjäpokstaavin niin tv-on näyttännä tarkemmin nuo huonot ilimat. - "tinni"
.i. kirjoitti:
-ilimotasitten miten kävi,meijä tv-toosa näytti pahoja lukemia sinnepäin,eväskori sinne a-talliin jo,elä asenna k-laitetta ni ei kuulu viuhunta.(luontaisetu josta ei veroteta,he!).i
jk.ko ostin tkittäjäpokstaavin niin tv-on näyttännä tarkemmin nuo huonot ilimat.jo kuuli ulkona käydessä..sisko viestitti ruottin puolelta et myrsky on tänne tulos,oli ollu sessesä kans ulkona jota oli tuuli kovin riepotellu.
Mä kun en töllötä niin en tiiä mitä on luvanneet,niin ja kesäl ostin iisoon tv:n ja digin..ihan turhaan..on menny kiinostus koko toosaan kun ei kuule mitään..kuurolla on hyvä se kun ei tiiä kuinka siel sit möykkää,ainut jos litistyy niin senhän tuntee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078