olen väsy

voi elämä sentään

Kaippa tää joskus iloksi muuttuu?
Masennuin jälleen. Aloitin lääkkeet, kai tämä tästä?
En vain jaksaisi nyt, rahattomuus, perheasiat niin moni juttu.. ja minä ja minun persoonani :(
Toivotaan että toivoa on...

7

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cochavit

Sinun persoonasi on kaikista paras juttu. Sinun persoonasi ja sinun oikeutesi olla tällä pallolla on isompi ja tärkeämpi kuin raha, työ, perhesuhteet. Mikset lakkaisi vihdoinkin määrittelemästä itseäsi toisten ihmisten ja ulkoisten asioiden kautta? Mikset näe itsessäsi itseisarvoa? Jos olet masentunut, hoida itsesi kuntoon, syö lääkityksesi ja ennen kaikkea: rakasta itseäsikin! Jos vain annat ja annat koko ajan, ilman että laitat itsellesi terveet rajat, sinut ammennetaan tyhjiin.
      Raha-asiat kyllä selviävät hyvän työpaikan kautta. Ja kun voimistut ja hoidat itsesi kuntoon, jaksat paremmin myös hoitaa ja auttaa perhe-asioissa.
      Voimia ja siunausta sinulle!

• toivoton ap

mutta vaikka kuinka yritän niin aina uudestaan ja uudestaan valahdan maahan... mitä sitten oikein haen, hyväksyntää muiden kautta? Pitääkö minun luovuttaa kaikesta ennenkuin tajuan? Kamalinta tässä on se etten oikeasti saa apuakaan, ja niin moni ulkopuolella vaatii ja vaatii. Kyllähän muutkin jaksavat, muilla on tukea, muilla turvaa.
        Olen menossa huomenna työhaastatteluun, mutta en tiedä jaksanko olla siellä sellainen että saisin työpaikan, pääsin sentään jatkoon kun oikein yritin. Jaksanko tuota työtä, jos se onkin liian rankkaa.Näkyykö tässä uuden työpaikan mahdollisuus? Minulla on uusi tuttavuus, mies.. joka on mukava, mutta jostain syystä sekin ahdistaa, toisaalta en vielä haluaisi siittä tietää mitä tulee, jotenkin vain tuntuu ettei minusta välttämättä ole tähän ? En tiedä...

• a.p..

Kun hetken mietin sanojasi, sain voimaa, kiitos paljon! yritän jaksaa eteenpäin!

• Cochavit
        toivoton ap kirjoitti:

mutta vaikka kuinka yritän niin aina uudestaan ja uudestaan valahdan maahan... mitä sitten oikein haen, hyväksyntää muiden kautta? Pitääkö minun luovuttaa kaikesta ennenkuin tajuan? Kamalinta tässä on se etten oikeasti saa apuakaan, ja niin moni ulkopuolella vaatii ja vaatii. Kyllähän muutkin jaksavat, muilla on tukea, muilla turvaa.
        Olen menossa huomenna työhaastatteluun, mutta en tiedä jaksanko olla siellä sellainen että saisin työpaikan, pääsin sentään jatkoon kun oikein yritin. Jaksanko tuota työtä, jos se onkin liian rankkaa.Näkyykö tässä uuden työpaikan mahdollisuus? Minulla on uusi tuttavuus, mies.. joka on mukava, mutta jostain syystä sekin ahdistaa, toisaalta en vielä haluaisi siittä tietää mitä tulee, jotenkin vain tuntuu ettei minusta välttämättä ole tähän ? En tiedä...

Se hyvä työpaikka, jonka näin sinulle, saattaa hyvinkin olla juuri se, mihin olet menossa haastatteluun. Lupaa minulle: älä murehdi asioita etukäteen! Työhaastattelu menee hyvin. Ole oma itsesi, sinun ei tarvitse väsyttää itseäsi yrittämällä olla enemmän kuin mitä olet. Sinä riität. Ja jos työ on sinulle liian rankkaa, voit aina lähteä pois.
        Jos haet hyväksyntää muiden kautta, peli on menetetty. Kun hyväksyt ja rakastat itseäsi, ei muiden hyväksynnällä ole väliä. Sinun syntymäoikeutesi tälle pallolle on päättänyt Kaikkivaltias, eikä hän voi olla väärässä :)
        Jos tämä miestuttavuus ahdistaa, anna olla. Et ole mitään velkaa hänelle etkä kenellekään muullekaan. Näen, että sinua odottaa hyvä ja toimiva ihmissuhde, kun olet saanut itsesi tasapainoon. Silloin saat rakkautta ja jaksat sitä myös antaa. Rakkaus ei ahdista, vaan rakkaus vapauttaa.

• a.p...
        Cochavit kirjoitti:

Se hyvä työpaikka, jonka näin sinulle, saattaa hyvinkin olla juuri se, mihin olet menossa haastatteluun. Lupaa minulle: älä murehdi asioita etukäteen! Työhaastattelu menee hyvin. Ole oma itsesi, sinun ei tarvitse väsyttää itseäsi yrittämällä olla enemmän kuin mitä olet. Sinä riität. Ja jos työ on sinulle liian rankkaa, voit aina lähteä pois.
        Jos haet hyväksyntää muiden kautta, peli on menetetty. Kun hyväksyt ja rakastat itseäsi, ei muiden hyväksynnällä ole väliä. Sinun syntymäoikeutesi tälle pallolle on päättänyt Kaikkivaltias, eikä hän voi olla väärässä :)
        Jos tämä miestuttavuus ahdistaa, anna olla. Et ole mitään velkaa hänelle etkä kenellekään muullekaan. Näen, että sinua odottaa hyvä ja toimiva ihmissuhde, kun olet saanut itsesi tasapainoon. Silloin saat rakkautta ja jaksat sitä myös antaa. Rakkaus ei ahdista, vaan rakkaus vapauttaa.

Oletpa ihana kun jaksat auttaa :)
        Niin.. olet täysin oikeassa, mutta miten siihen sitten kykenen, se on toinen juttu. Kun tietäisi mistä aloittaisi, mistä lähtisi liikkeelle. Minulla on paniikkihäiriökin, joka aina nousee esille kun alkaa ahdistaa. Tämä ihmissuhdekkin teki minulle sen, se jotenkin vei voimia, tuli kait pelko että taas sitä ollaan tässä... :(
        Työssä pyrin ajattelemaan että täältä pääsee aina pois, mutta tammikuu ahdistaa, todella koska perusrahatilanne muuttuu, perhesuhteet muuttuu. Minulla oli toisen lapseni kanssa ongelmia pitkään ja sitä kautta sitten päädyimme isän kanssa tulokseen että lapsi muuttaa sinne. Lapsi on aika voimakastahtoinen, ja tiedän etten häntä menetä, mutta silti tuntuu niin kamalalta. Toinen lapsi jää kotiin, hänen kanssaan pärjäämme hyvin. Isä on hyvä ihminen, siis lapsen isä, tulee toimeen tämän lapsen kanssa hyvin.
        Kait tämä tästä, pakkohan sen on!
        Joulun odotusta, kaunista sinulle!

• Cochavit
        a.p... kirjoitti:

Oletpa ihana kun jaksat auttaa :)
        Niin.. olet täysin oikeassa, mutta miten siihen sitten kykenen, se on toinen juttu. Kun tietäisi mistä aloittaisi, mistä lähtisi liikkeelle. Minulla on paniikkihäiriökin, joka aina nousee esille kun alkaa ahdistaa. Tämä ihmissuhdekkin teki minulle sen, se jotenkin vei voimia, tuli kait pelko että taas sitä ollaan tässä... :(
        Työssä pyrin ajattelemaan että täältä pääsee aina pois, mutta tammikuu ahdistaa, todella koska perusrahatilanne muuttuu, perhesuhteet muuttuu. Minulla oli toisen lapseni kanssa ongelmia pitkään ja sitä kautta sitten päädyimme isän kanssa tulokseen että lapsi muuttaa sinne. Lapsi on aika voimakastahtoinen, ja tiedän etten häntä menetä, mutta silti tuntuu niin kamalalta. Toinen lapsi jää kotiin, hänen kanssaan pärjäämme hyvin. Isä on hyvä ihminen, siis lapsen isä, tulee toimeen tämän lapsen kanssa hyvin.
        Kait tämä tästä, pakkohan sen on!
        Joulun odotusta, kaunista sinulle!

Paniikkihäiriö on primitiivireaktio todellisia ja kuviteltuja uhkia kohtaan. Siksi se pulpahtaa pintaan aina vaikeissa tilanteissa. Pahinta siinä on kuolemanpelko.
        Kokeilepa seuraavaa konstia (tiedän joitakin, joiden paniikkihäiriöön on auttanut): kun paniikkihäiriö iskee, ajattele ja suutu sille, että hemmetti jos näin helpolla henki lähtee niin antaa mennä ja pahinta, mitä voi tapahtua on että kuolee ja sitten ei enää ahista mikään! tuo on melko tehokas itsesuggestio.
        Hyvää joulua sinulle ja luottavaisin mielin vain tulevaisuuteen. Pian on kaikki jo paremmin!

• a.p..
        Cochavit kirjoitti:

Paniikkihäiriö on primitiivireaktio todellisia ja kuviteltuja uhkia kohtaan. Siksi se pulpahtaa pintaan aina vaikeissa tilanteissa. Pahinta siinä on kuolemanpelko.
        Kokeilepa seuraavaa konstia (tiedän joitakin, joiden paniikkihäiriöön on auttanut): kun paniikkihäiriö iskee, ajattele ja suutu sille, että hemmetti jos näin helpolla henki lähtee niin antaa mennä ja pahinta, mitä voi tapahtua on että kuolee ja sitten ei enää ahista mikään! tuo on melko tehokas itsesuggestio.
        Hyvää joulua sinulle ja luottavaisin mielin vain tulevaisuuteen. Pian on kaikki jo paremmin!

Sie oot kyllä suloinen ihminen kun jaksat minua auttaa. Siis perusluonteeltani olen ihan positiivinen ihminen, mutta välillä tulee näitä kausia että elämä kaatuu ihan täysin ja kaikki on huonosti. Olen muutes tota koettanut ja se on auttanut kyllä. Ainoa mikä siinä ahdistaa on se,että se iskee sosiaalisissa tilanteissa ja minua on alkanut ahdistaa mm. kaupassa käynti,kassan jonossa oleminen, pitkästä aikaa... jota ei ole aikoihin tapahtunut. Elämäni on yhtä hemmetin taistelua,taistelun jälkeen. Kiitos kun autat,ja kiitos kun kuuntelet! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe