Epätodellinen olo

mistä johtuu/mikä auttaa

Hei onko tälle oireelleni nimeä tai taudin nimeä? Eli olen jossain porukassa ja on ihan mukavaa mutta on aivan kuin olisin tosi ulkopuolinen, muiden jutut menee ohi ja ka en pääse jutuun käsiksi aivan kuin avoit olisivat koomassa, tuo täydellinen black out on kamalaa, miten siitä pääsisi eroon?

5

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chorma

      Veikkan, etä kyse on jännitystilasta ja etenkin niskalla jännittämisestä. Verenkierto aivoihin häiriintyy. Koeta rentoutua.

    • paper doll

      Ihan sama juttu! Tuota on kestänyt nyt marraskuun alusta asti joka päivä. Olen käynyt kahdesti lääkärissä ja verikokeissa, mutta mitään vakavaa ei löytynyt. Silti pelottaa ja huolestuttaa. Aika pitkälti on niska-hartiaseudun kireydestä johtuvaa, käyn sen takia nyt fysioterapiassakin.

      • pääni puhki

        mistä johtuu tämä outo epätodellinen olo, kun elämäni pitäisi olla ihan ok ja ottaa päähän että miksi joudun kärsimään tästä, on inhottavaa kun on ihan pihalla. Lääkäreillä olen juossut vaikka missä verikokeissa jne. Pitäis varmaan nipistää itseään kokoajan että pysyisi ajantasalla ja mukana nykyhetkessä jos joku on päässyt eroon tästä kohmeesta jollain vitamiinillä yms niin olisin onnellinen kun pääsisi normaalin reagoivaan oloon.


      • somedays
        pääni puhki kirjoitti:

        mistä johtuu tämä outo epätodellinen olo, kun elämäni pitäisi olla ihan ok ja ottaa päähän että miksi joudun kärsimään tästä, on inhottavaa kun on ihan pihalla. Lääkäreillä olen juossut vaikka missä verikokeissa jne. Pitäis varmaan nipistää itseään kokoajan että pysyisi ajantasalla ja mukana nykyhetkessä jos joku on päässyt eroon tästä kohmeesta jollain vitamiinillä yms niin olisin onnellinen kun pääsisi normaalin reagoivaan oloon.

        Niin tuttua! Verikokeiden ja lääkärin mukaan olen fyysisesti terve, mutta pelottaa ja huolestuttaa silti. Luultavasti menen käymään koulupsykologilla, sillä tämän vuoden lopussa olen saanut useita paniikkihäiriötä muistuttavia kohtauksia ja jännitän jostain syystä lähes koko ajan.

        Tämän olon kanssa ei voi elää normaalisti. Joulu, josta olen aina pitänyt kovasti, ei kiinnosta, mietin vain sitä, mikä minulla hätänä.


      • ärsyttää
        somedays kirjoitti:

        Niin tuttua! Verikokeiden ja lääkärin mukaan olen fyysisesti terve, mutta pelottaa ja huolestuttaa silti. Luultavasti menen käymään koulupsykologilla, sillä tämän vuoden lopussa olen saanut useita paniikkihäiriötä muistuttavia kohtauksia ja jännitän jostain syystä lähes koko ajan.

        Tämän olon kanssa ei voi elää normaalisti. Joulu, josta olen aina pitänyt kovasti, ei kiinnosta, mietin vain sitä, mikä minulla hätänä.

        tosi paljon kun on tälläisessä pöhnässä ei ns herää koskaan kokonaan vaan on ihme horroksessa ja siksi joutuu tsemppaamaan arkipäiväisessä elämässä tosi paljon ettei ihan älyttömiä möhli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe