Hei onko tälle oireelleni nimeä tai taudin nimeä? Eli olen jossain porukassa ja on ihan mukavaa mutta on aivan kuin olisin tosi ulkopuolinen, muiden jutut menee ohi ja ka en pääse jutuun käsiksi aivan kuin avoit olisivat koomassa, tuo täydellinen black out on kamalaa, miten siitä pääsisi eroon?
Epätodellinen olo
5
1040
Vastaukset
- chorma
Veikkan, etä kyse on jännitystilasta ja etenkin niskalla jännittämisestä. Verenkierto aivoihin häiriintyy. Koeta rentoutua.
- paper doll
Ihan sama juttu! Tuota on kestänyt nyt marraskuun alusta asti joka päivä. Olen käynyt kahdesti lääkärissä ja verikokeissa, mutta mitään vakavaa ei löytynyt. Silti pelottaa ja huolestuttaa. Aika pitkälti on niska-hartiaseudun kireydestä johtuvaa, käyn sen takia nyt fysioterapiassakin.
- pääni puhki
mistä johtuu tämä outo epätodellinen olo, kun elämäni pitäisi olla ihan ok ja ottaa päähän että miksi joudun kärsimään tästä, on inhottavaa kun on ihan pihalla. Lääkäreillä olen juossut vaikka missä verikokeissa jne. Pitäis varmaan nipistää itseään kokoajan että pysyisi ajantasalla ja mukana nykyhetkessä jos joku on päässyt eroon tästä kohmeesta jollain vitamiinillä yms niin olisin onnellinen kun pääsisi normaalin reagoivaan oloon.
- somedays
pääni puhki kirjoitti:
mistä johtuu tämä outo epätodellinen olo, kun elämäni pitäisi olla ihan ok ja ottaa päähän että miksi joudun kärsimään tästä, on inhottavaa kun on ihan pihalla. Lääkäreillä olen juossut vaikka missä verikokeissa jne. Pitäis varmaan nipistää itseään kokoajan että pysyisi ajantasalla ja mukana nykyhetkessä jos joku on päässyt eroon tästä kohmeesta jollain vitamiinillä yms niin olisin onnellinen kun pääsisi normaalin reagoivaan oloon.
Niin tuttua! Verikokeiden ja lääkärin mukaan olen fyysisesti terve, mutta pelottaa ja huolestuttaa silti. Luultavasti menen käymään koulupsykologilla, sillä tämän vuoden lopussa olen saanut useita paniikkihäiriötä muistuttavia kohtauksia ja jännitän jostain syystä lähes koko ajan.
Tämän olon kanssa ei voi elää normaalisti. Joulu, josta olen aina pitänyt kovasti, ei kiinnosta, mietin vain sitä, mikä minulla hätänä. - ärsyttää
somedays kirjoitti:
Niin tuttua! Verikokeiden ja lääkärin mukaan olen fyysisesti terve, mutta pelottaa ja huolestuttaa silti. Luultavasti menen käymään koulupsykologilla, sillä tämän vuoden lopussa olen saanut useita paniikkihäiriötä muistuttavia kohtauksia ja jännitän jostain syystä lähes koko ajan.
Tämän olon kanssa ei voi elää normaalisti. Joulu, josta olen aina pitänyt kovasti, ei kiinnosta, mietin vain sitä, mikä minulla hätänä.tosi paljon kun on tälläisessä pöhnässä ei ns herää koskaan kokonaan vaan on ihme horroksessa ja siksi joutuu tsemppaamaan arkipäiväisessä elämässä tosi paljon ettei ihan älyttömiä möhli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619