Kysyn tätä viimeisen kerran. Miten saan ladatut takaisin? Olen kokeillut kaikki, ja en vain saa! Kaikilta foorumeiltä olen kysellyt. Olisi tosi kurjaa myydä peli siksi, etten saa ladattuja.
Ladatut katos..
3
138
Vastaukset
- ggggggggggggggggggggggggggg
Jos ymmärsin viestisi oiken eli sinulta katosi ladatut...? No jos niin on niin lataa uusia! Voi olla että olet vahingossa poistanut ladtutu kansion ja silleen... Tiiän että vähän vituttaa kun on ladannut hirveästi hienoja kampauksia yms, mutta ei sille nyt vaaan voi mitään. Sama juttu...
- peli?
Siksi ettei saa ladattuja? Mikäs järki siinä nyt sitten olisi? Ladattuja vartenko sinä sen pelin olet ostanut vai? Etkö voi pelata peliä ilman latauksia?
Latauksesi ovat siis jotenkin kadonneet. Mikäli olet vahingossa poistanut downloads-kansion sisältöineen niin voit luoda uuden kansion, nimetä sen downloadsiksi ja sitten lataamaan taas. Jos olet ennenkin ladannut, ei pitäisi tuottaa ongelmia ladata niitä uudestaan.
Ihmetyttää kyllä vähän, jos olet pelissä onnistunut poistamaan jotakin vahingossa, sillä mulla ainakin tulee vielä ilmoitus tyyliin, "haluatko varmasti poistaa valitut kohteet"..eli en käsitä miten voisit vahingossa poistaa jotain. Kuitenkin, jos olet poistanut noin jotain, tiedosto on yhä downloads-kansiossa. Kannattaa siis pelata varman päälle ja poistaa se vielä sieltäkin ja ladata sitten uudestaan. Sitten sen pitäisi toimia.
Muistathan ladata kaikki meshit. Ai niin, olethan ladannut CEP:in myös? Tarvitset sen, jotta ladatut toimivat kunnolla. - En tiedä miten sen takaisin...
Tee uusi kansio ja hae ladatut uudestaan ,teidän
että siinä on kova työ ,mutta ei kait tuon takia tarvitse pelaamista lopettaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750