Valjakkala vai Jämsän mies, kumpi

komeampi?

Vai viekö voiton Mika Muranen?

13

1006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murasen

näköinen voisi olla veli

• sen

edellisen tätä käsittelevän ketjun. Pirulaiset!

Joo, Valjakkala. On seksikkäämpi. Arvaamattomampi, todellinen pahapoika. Jarmo on pelkkä vaimontappaja konttoristi. Säälittävä vetelys. Mitä seksikästä semmosessa on? Ei kiihota pätkääkään.

p.s. Tässä kysyttiin seksikkyyttä. En todellakaan hyväksy Valjakkalan tekosia. Tietenkään. Vastasinpahan vain esitettyyn kysymykseen. Todellisessa elämässä menisin naimisiin diplomi-inssin kanssa. :D

• Mutta sehän ei olekaan
        sen kirjoitti:

edellisen tätä käsittelevän ketjun. Pirulaiset!

Joo, Valjakkala. On seksikkäämpi. Arvaamattomampi, todellinen pahapoika. Jarmo on pelkkä vaimontappaja konttoristi. Säälittävä vetelys. Mitä seksikästä semmosessa on? Ei kiihota pätkääkään.

p.s. Tässä kysyttiin seksikkyyttä. En todellakaan hyväksy Valjakkalan tekosia. Tietenkään. Vastasinpahan vain esitettyyn kysymykseen. Todellisessa elämässä menisin naimisiin diplomi-inssin kanssa. :D

Suomalainen vaan Tanskan lahja Suomenkin naisille!

• pallinaama?

Tosin viimeksi olen hänestä kuvan nähnyt vuonna 1994. On niistä ajoista voinut muuttua, onko uusia kuvia jossain?

• niin lihava
        pallinaama? kirjoitti:

Tosin viimeksi olen hänestä kuvan nähnyt vuonna 1994. On niistä ajoista voinut muuttua, onko uusia kuvia jossain?

silloin ollut, kun teon teki ja ei siitä vissiin juuri kuvia ole, mutta kasvoista ja ilmeestä tuli minulle eilen heti Muranen mieleen, vaikka en näitä niin seuraakaan

• hm....

muranen ja tämä vaimontappaja. Valjakkalakaan ei mikään komistus ole. Vaikea valinta...
      No, Valjakkala vie voiton.

• .........

Vuonna 1994 Muranen oli semmoinen hieman ylipainoisen oloinen pallinaama.

Viime marraskuussa Alibissa julkaistussa haastattelussa oli kuvia Murasesta nykyään. Ainakin vankilan ruokapalvelu pelaa, on Muranen sen verran hyvin syöneen näköinen nykyään.

• Murasta
        ......... kirjoitti:

Viime marraskuussa Alibissa julkaistussa haastattelussa oli kuvia Murasesta nykyään. Ainakin vankilan ruokapalvelu pelaa, on Muranen sen verran hyvin syöneen näköinen nykyään.

minään. Vaikka aika onkin lyönyt hampaansa Valjakkalaan niin siinä on jotain silti...

Joku Muranen ja Jarmo. Jotenki vajaita. Ainakin Muranen. Jarmo täys basketcase. Kovat paikat tulee olemaan kivensisässä pikku kirjapitäjällä kun jo käräjilläkin oli itkuun purskahtamaisillaan. Tietää hyvin ettei tule IKINÄ enää näkemään lastaan.

MELKEIN käy sääliksi. Mutta vain melkein.

• Ball Face
        ......... kirjoitti:

Muranen on siis nykyään reilusti ylipainoinen pallinaama.

• Jimbo
        Ball Face kirjoitti:

Muranen on siis nykyään reilusti ylipainoinen pallinaama.

Ylipainoinen kyllä. Muuten kyllä vakuuttaa olevansa muuttunut mies. Sittenpähän se nähdään, kun Muranen joskus kävelee vapauteen.

• melko lähellä
        Jimbo kirjoitti:

Ylipainoinen kyllä. Muuten kyllä vakuuttaa olevansa muuttunut mies. Sittenpähän se nähdään, kun Muranen joskus kävelee vapauteen.

jo, kun laukaan avovankilassa on, mikä on pikkurikollisten paikkana tunnettu niin ja isäkin siitä näköjään tullut

• jos näistä kolmesta pitää valita.

Se nimittäin pärjää ilman lääkitystä.

Ei tappanut perheenjäsentä. Oleellista, jos pitäisi asua saman katon alla. Varsinkin kun Jarmo pahoinpiteli perheen tytärtä.

• tappanut

perheenjäseniä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      259
      2727
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1934
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      96
      1599
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe