Haaveilen...

*****,,

että uskaltaisin kertoa sinulle tunteistani, saisin siihen joskus tilaisuuden, mutta olen kai menettänyt arvostuksen silmissäsi. Toivoisin olevani se sama ihminen, ethän pettynyt minuun...haaveilen kaikesta kivasta kanssasi...veisin sinut erääseen upeaan paikkaan, jossa voisimme olla kahden...muu maailma olisi kaukana. Tuntisimme vain toistemme läheisyyden...toteutuukohan se koskaan, toivottavasti..

17

2571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvostusta

silmissäni, olen aivan täysin umpirakastunut sinuun ja olen ihan varma, että saat sen mahdollisuuden myös kertoa minulle omista tunteistasi.

• voisi olla

pitämättä sinunlaisesta ihanasta ihmisestä..ja muuten arvostan sua kovasti. Olet aina oma itsesi, et mitään muuta ja ei tarvikaan olla.

• *****,,

kauniista sanoistasi...koskettivat kovasti

• olet

mies ja tämä olisi minulle... niin sanoisin, että kaikki pelit on pelattu meidän välillä. Sinulla oli mahdollisuus, mutta peräännyit siitä. En aio jäädä paikoilleen vaan haluan jatkaa elämää... se on liian kallisarvoista jäädäkseen jossittelemaan... :(

• Sompaaja ja Huopaaja...

omasta puolesta kun luin tekstisi. Voisitko paljastaa jotain enemmän, ettei viaton mies menettäisi yöuniaan turhan takia...

• myös-
        Sompaaja ja Huopaaja... kirjoitti:

omasta puolesta kun luin tekstisi. Voisitko paljastaa jotain enemmän, ettei viaton mies menettäisi yöuniaan turhan takia...

jahkaaja ;) I-suomeen menee,toivottavasti et menettänyt yöuniasi !

• kun..
        Sompaaja ja Huopaaja... kirjoitti:

olet et voi menettää niitä uniasi!

• *****,,

nainen

• *****,,

..hei, mä ymmärrän sinunkin kantasi, nainen ymmärtää naista...kun tie on kuljettu loppuun..omani toivottavasti ei ole ;)

• vastaukseni

on kiinni siitä kuka olet. et sinä arvostusta menettänyt. olisihan se hienoa. enää mitään sen enempää ei voisi tapahtuakaan. ystävinäkin hienoa. olisi ollut hienoa tuntea sinut........
      t. harmaa m

• vastausta....

........... ei se vaan ole niin. haluan enemmän.

• minä olen

toivoisin tämän olevan minulle.Minä arvostan sinua edelleenkin yhtä paljon kuin sinut kohdatessani.Aika ja paikka on sotinut niitä minun unelmiani ja toiveitani vastaan,ettei ne ole voinut toteutua.Sisälläni kuitenkin niitä unelmia kannan,että kanssasi voisin olla edes pienen hetken.Kerro minulle ne tunteesi,et tiedäkkään kuinka niitä odotan.Ei ole sellaista asiaa jota ei voisi toiselle kertoa,eikä varmaan ole sellaista ihmistä joka ei haluaisi kuulla olevansa kaivattu,en ainakaan minä.Olisi varmasti mieluisaa olla kanssasi siellä paikassa josta kerroit.Tämä sinulle,jolta odotan hyväksyntää ja viestiä.Kaipaan.

• kääntäisin

takaisin tämän tekstin, jonka kirjoitit. Et ole oikea koska et ole vastannut vieläkään viestiini....

• *****,,

tosiaan, ettei aika ja paikka ole ole tehnyt meille sitä tunnetta, että olisi myöhäistä.

• minä olen
        *****,, kirjoitti:

tosiaan, ettei aika ja paikka ole ole tehnyt meille sitä tunnetta, että olisi myöhäistä.

minulle ei ole sellaista joka olisi myöhäistä.Odotan vaikka ikuisuuteen.Siellä se ainakin on mahdollista.Haluan sen kuitenkin tapahtuvan jo tässä elämässä.Tiedän sen päivän koittavan.

• *****,,
        minä olen kirjoitti:

minulle ei ole sellaista joka olisi myöhäistä.Odotan vaikka ikuisuuteen.Siellä se ainakin on mahdollista.Haluan sen kuitenkin tapahtuvan jo tässä elämässä.Tiedän sen päivän koittavan.

väsynyt odottamaan...en jaksa. Aika kuluu ja on tunne, että olenko yksin tunteideni kanssa..

• minä taas
        *****,, kirjoitti:

väsynyt odottamaan...en jaksa. Aika kuluu ja on tunne, että olenko yksin tunteideni kanssa..

älä luovuta,jaksa uskoa,ole iloinen.Jaksa uskoa niihin unelmiisi,et ole yksin niiden tunteidesi kanssa.Saavuttaaksesi jotain,sinun täytyy tehdä myös jotain niiden unelmien eteen.Tule niitä vastaan.Älä hukkaa tilaisuuksia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe