Äipälle lahja

Epätoivoinen iskä

Mitä 40 avovaimolle lahjaksi on saanut paljon aikaan !!!,2 lasta ja harrastuksia ei ole ehtinyt hommaamaan .
Ei ole kerennyt harrastaa mitään kun tuntuu itse alle kirjoittaneella olevan noita metsästys ja kalastus harrastuksia aiavan liiaksi.

-Kiitos etu käteen teille-

9

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkuli83

      Mites olisi joku koru, jos käyttää sellaisia?
      Voisit vaikka viedä sen joku päivä kultasepän liikkeeseen ja saisi valita mieluisen korun.

      Tai lahjakortti hierojalle, kauneshoitolaan? Just jotain hemmottelua.

      Vai olisiko mahdollista lähteä ihan kaksistaan jonnekin matkalle joulun jälkeen?

      Tai sitten teet itse tälläisiä "lahjakortteja" missä suostut vaikkapa kokkaamaan jotain hyvää ruoka, tai annat itse hierontaa...

      • Enkuli83

        Tuli vielä mieleen, että jos ette ole vielä kihloissa, niin miksipä et kosisi avovaimoa?


      • Epätoivoinen iskä
        Enkuli83 kirjoitti:

        Tuli vielä mieleen, että jos ette ole vielä kihloissa, niin miksipä et kosisi avovaimoa?

        Ollaan oltu jo yhdessä 25 v ja kihloissa 21 v.
        Ja jos ostan kauneus salonkiin jotain lahjakorttia, niin lärviinhän siitä tulee.
        Meinaan että alakaa ajattelemaan että rumana pirän ja on rapistunut vuosien satossa.

        Kiitos vinkistä


      • sinulle kuule sie
        Epätoivoinen iskä kirjoitti:

        Ollaan oltu jo yhdessä 25 v ja kihloissa 21 v.
        Ja jos ostan kauneus salonkiin jotain lahjakorttia, niin lärviinhän siitä tulee.
        Meinaan että alakaa ajattelemaan että rumana pirän ja on rapistunut vuosien satossa.

        Kiitos vinkistä

        osta joku iiihana rannekoru, minä olisin kyllä itse tosi tyytyväinen tuollaiseen lahjaan jos mieheni ostaisi vuosien vuosien jälkeen jotain näyttävää ranteeseeni.


    • toinen äiti-ihminen

      Ehdottomasti tuollainen äiti tarvii jonkinlaista hemmottelua eli lahjakortti kosmetologille kasvohoitoon, jalkahoitoon tai vaikka molempiin olisivat paikallaan.Itse olen saanut nauttia moisista useana vuotena peräkkäin ja aina se on yhtä ihanaa!

    • Tällästä vaan..

      Olisiko jokin kylpyläloma tai jokin kauneushoito tai joku vastaava hyvä?? se oli vain minun ideani.

    • joulu muori

      Joko menet kultasepänliikkeeseen osta pienen paketin sieltä.
      Tai anna lahjakortti ajan kanssa johonkin kampaamoon, jossa saa uudeksi vuodeksi uuden ilmeen, ja sinä olet lasten kanssa silloin kotona.
      Tai tee kuin minä ostin miehelleni ja itselleni uudeksi vuodeksi miniristeilyn.

      • toinen sormus

        Olisiko jo aika ostaa vihkisormus äipälle, saattais olla ikimuistoinen joulu, olis morsiuslapsetkin omasta takaa,mietipä tätä!


      • Epätoivoinen iskä
        toinen sormus kirjoitti:

        Olisiko jo aika ostaa vihkisormus äipälle, saattais olla ikimuistoinen joulu, olis morsiuslapsetkin omasta takaa,mietipä tätä!

        Kiitos vinkeistä, kallistuin kosmetologin suuntaan ja ostin sormuksen vielä kiitokseksi vuosista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe