raskaana(ko?)

kamalaolo

taas tämä usein toistuva kysymys tällä palstalla, olisin silti kiitollinen jos joku viitsisi vastata.
olin yhdynnässä su(10.12) aamuna klo 6, ei käytetty kondomia ja mies laukesi sisääni,en syö pillereitä. kerran ennen mies on lauennut sisääni ja tuolloin tulin raskaaksi ekalla kerralla. olin silloin nuori joten tein abortin. nyt on kauheat paineet päällä olenko raskaana,jälkienkäisyjä en hakenut (älkää inttäkö siis näistä, itselläni on hyvät syyt siihen miksen hakenut). nyt jo tuntuu että olisi oireita(kuvittelenko vaan vai voiko niin olla?).. vatsaa polttaa(onko edes raskausoire?), pissattaa koko ajan (..useimmiten vessassa kuitenkin tulee vain hieman virtsaa), tissit on todella arat eilisestä lähtien ja nännialueelle on tullut muutama "rakkula" lisää, melko vaaleita vielä. aamulla oli hieman huono olo,mutta meni hetkessä ohitse.
milloin voin tehdä raskaustestin? viimeiset menkat alkoivat 22.11 joten ovulaatiokin on saattanut osua juuri tuolle ajalle:/, kuukausikierto on 28-35päivää,eli epäsäännöllinen ja seuraavat menkat pitäisi alkaa noin 21-25.12.
kiitos avuista.

4

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juups...

se on ihan varma että mitään raskausoireita ei neljässä päivässä vielä ilmesty kun "lapsi" ei sinne olisi edes vielä kerennyt kiinnittyä,siihen pelkästään menee viikko!raskaustestin voi tehä siinä parin viikon päästä..

• sara

hassua kuinka sattuikin..kelasin et nyt joku on kirjottanu mun sunnuntaista tänne..nimittäin mulle kävi sama asia sunnuntaina ja vielä siinä aamu kuuden aikaan...nyt sitä jännätään et olisko raskaana..mä en tiiä kuvittelenko mut rinnat on kans kipeet ja kuumetta ja ala vatsa herkkänä...mut sit taas ne voi johtuu mulla ehkä ainakin näist tulevista kuukautisista! oon itekkin ollu kerran aikasemmin ilman ihkäisyy ja keskenmeno tuli...mut eikun hyvää jouluu ja yritä olla ajattelematta asiaa! aika näyttää.

• oireidesi perusteella

No mä kyllä epäilisin jonkinlaista tulehdusta alapäässä, tai sitten sukupuolitautia. Itselläni oli joskus klamydia, ja ainakin itselläni oireet muistuttivat lievää virtsatientulehdusta (pissatus ja alavatsa hieman poltteli). Raskausoireita nuo eivät ainakaan ole, kuten edellinen kirjoittaja kirjoittikin.

Sinuna soittaisin terveyskeskukseesi (tai katsoisin puh.luettelosta tai netistä missä kunnassasi tehdään sukupuolitautitestejä) ja kävisin testeissä. Kunta maksaa testin/testit ja mahdolliset (klamydia)lääkkeet.

• Maisa81

Sulla on varmaan joku sp-tauti tai pissatulehdus. Käyppä tk.ssa näytillä!

Raskauden voi todeta kaikkein herkimmillä testeillä päivää paria ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe