Satanic Biblen suomennos...
Ei tule ulos. Sitä on suomennettu ja suomennettu.
Kustantaja ei julkaise. Venyy ja mainostetaan.
Ilmeisesti syy että kaikki suomentajat vetäytyneet antamasta tekstejään (monta himosatanistia suomentanut tuon) kun oikea julkaisu koittaa.
Lukekaa enkuksi.
Satanic Biblen suomennos...
20
1320
Vastaukset
- Lindisfarne
jo Voimasanan nettikaupassa myynnissä. Niin että kaipa sitä kohta saa kirjakaupoistakin.
- Light-bearer
Myönnän, että olin vähän skeptinen tuon käännöksen ilmestymisen kanssa mutta voisihan tuon nyt ostaa. Kovakantinen versio olisi kiva kun ei siihen englanninkieliseen versioon ole varaa. Pitää kuitenkin ehdottomasti katsastaa toimiiko varsinkin ensimmäinen kirja suomeksi yhtä hyvin kuin englanniksi.
- Viohaus
Tuohan on kustantajan omaa käännöstyötä, niin
miksi muiden suomennokset siihen vaikuttaisivat? - kirjasta?
Ilmeisesti ei puhuta samasta kirjasta - kun itsekin sellaisen sain ostettua tuosta vain.
siis eli tuosta????????
http://www.verkkokirppis.fi/tuote.php?id=313- Lindisfarne
Katso täältä http://www.voimasana.fi/kirjat.html
niin näet sen kirjan josta tässä puhutaan.
- lilylioneye
eilen Voimasanalle tilauksen vetämään. Kirjaa ei ole kuulemma vielä julkaistu, mutta lähettävät sitten heti kun tämä tapahtuu. Toivottavasti pian. Mielestäni myös kirjan hinta oli aika saatanallinen.
- Satanisticus
Kerrotko ihan mielenkiinnon vuoksi, että mikä se hinta oli?
- Satanisticus
Niin, sieltä Voimasanan sivuiltahan tuokin tieto sitten löytyi... Pitäisiköhän olla täällä työmaallakin edes ihan pikkuisen hereillä? ;D
- Charles Manson
Satanic Bible maksaa englannin kielisenä 6 euroa.
Suomennettu versio 30 euroa.
Valinta on sinun. - huomasin vaan
Charles Manson kirjoitti:
Satanic Bible maksaa englannin kielisenä 6 euroa.
Suomennettu versio 30 euroa.
Valinta on sinun.voimasanan sivujen mukaan suomennettu versio on kovakantinen suojamuoveilla ja uutisista selvisi että siihen on tulossa esipuheitakin. ei se mainittu hinta kovakantisesta ole musta paha, liekö sitä kirjaa oltu laitettukaan maailmaan aiemmin kovakantisena? eikun joskus silloin muinoin oli, mut sitähän ei taida saada kuin johkin ihan järkyttävään hintaan jostain ebaysta jos sattuu joku joskus myymään. tietääkö kukaan, ketkä siihen esipuheita on kirjoittamassa?
- X'd
huomasin vaan kirjoitti:
voimasanan sivujen mukaan suomennettu versio on kovakantinen suojamuoveilla ja uutisista selvisi että siihen on tulossa esipuheitakin. ei se mainittu hinta kovakantisesta ole musta paha, liekö sitä kirjaa oltu laitettukaan maailmaan aiemmin kovakantisena? eikun joskus silloin muinoin oli, mut sitähän ei taida saada kuin johkin ihan järkyttävään hintaan jostain ebaysta jos sattuu joku joskus myymään. tietääkö kukaan, ketkä siihen esipuheita on kirjoittamassa?
Niin, jos haluat maksaa 20 euroa ja plus "kovista kansista", se on ...aivan sinun asiasi.
Englannin kielisessä The Satanic Bible'ssä alussa on pitkä Church of Satan'in Ylipappi Ylipappi Magus Peter H. Gilmore'n esittely teemaan ja LaVye'n luonnehdinta.
Suosittelen! On ihan ehtaa tavaraa - ei mitään suomalaisten vääntämää tulkintaa.
Kirja löytyy osoitteesta:
http://www.ablibris.com - X'd
huomasin vaan kirjoitti:
voimasanan sivujen mukaan suomennettu versio on kovakantinen suojamuoveilla ja uutisista selvisi että siihen on tulossa esipuheitakin. ei se mainittu hinta kovakantisesta ole musta paha, liekö sitä kirjaa oltu laitettukaan maailmaan aiemmin kovakantisena? eikun joskus silloin muinoin oli, mut sitähän ei taida saada kuin johkin ihan järkyttävään hintaan jostain ebaysta jos sattuu joku joskus myymään. tietääkö kukaan, ketkä siihen esipuheita on kirjoittamassa?
- huomasin vaan
X'd kirjoitti:
Niin, jos haluat maksaa 20 euroa ja plus "kovista kansista", se on ...aivan sinun asiasi.
Englannin kielisessä The Satanic Bible'ssä alussa on pitkä Church of Satan'in Ylipappi Ylipappi Magus Peter H. Gilmore'n esittely teemaan ja LaVye'n luonnehdinta.
Suosittelen! On ihan ehtaa tavaraa - ei mitään suomalaisten vääntämää tulkintaa.
http://www.ablibris.comheh, no enpä itse sano ainakaan mitään mistään esipuheesta ennen kuin olen lukenut. taidat olla kantasi lyönyt lukkoon "oli ihan miten vaan" kun taidat olla laveylainen satanisti. mikäs siinä. et taida olla kova kirjaharrastajakaan kun suttuinen avonbooksin pokkariversio on "raamatulle" tarpeeksi arvokas versio? vai meneekö niin et laveylaiset satanistit uhoavat olevansa maan eliittiä ja ei oo varaa ees oman "raamattunsa" kovakantiseen versioon? ;D no kunhan kummastelen. se gilmoren esipuhe on mun mielestä muuten ihan jees, vaikka samoja satuja laveystä kertoo mitkä on aikaa sit tiedetty saduiksi.
- heh
X'd kirjoitti:
http://www.ablibris.compisti vielä silmään toi "ehtaa tavaraa" - heittosi, "ei mitään suomalaisten tulkintaa"... sen lisäksi että on pokkaa sanoa noin ilman lukemista, niin pidät vielä amerikkalaisen tekstiä automaattisesti myös suomalaisen tekstiä parempana??? :D Ehkä siinä on se gilmoren esipuhe äyway, vai tiedätkö ettei?
- X'd
huomasin vaan kirjoitti:
heh, no enpä itse sano ainakaan mitään mistään esipuheesta ennen kuin olen lukenut. taidat olla kantasi lyönyt lukkoon "oli ihan miten vaan" kun taidat olla laveylainen satanisti. mikäs siinä. et taida olla kova kirjaharrastajakaan kun suttuinen avonbooksin pokkariversio on "raamatulle" tarpeeksi arvokas versio? vai meneekö niin et laveylaiset satanistit uhoavat olevansa maan eliittiä ja ei oo varaa ees oman "raamattunsa" kovakantiseen versioon? ;D no kunhan kummastelen. se gilmoren esipuhe on mun mielestä muuten ihan jees, vaikka samoja satuja laveystä kertoo mitkä on aikaa sit tiedetty saduiksi.
Oikaisu heti alkuun: en ole satanisti.
Eikä Satanic Bible ole mikään "raamattu" sinä mielessä miten me käsitämme esim. kristillisen Raamatun.
Satanic Bible on kokelma LaVey'n pääasiassa mielipidekirjoitustyyppisiä tekstejä. Joten Raamatun "arvokkuutta" tuolla opuksella mielestäni ei ole.
Jos se sinulle on "raamattu", niin olet pahasti kadoksissa. Minun mielestäni, siis :) Ei mitään pahaa siinäkään. - X'd
heh kirjoitti:
pisti vielä silmään toi "ehtaa tavaraa" - heittosi, "ei mitään suomalaisten tulkintaa"... sen lisäksi että on pokkaa sanoa noin ilman lukemista, niin pidät vielä amerikkalaisen tekstiä automaattisesti myös suomalaisen tekstiä parempana??? :D Ehkä siinä on se gilmoren esipuhe äyway, vai tiedätkö ettei?
Lue mielelläni kirjani alkuperäisellä kielellä. Tässä tapauksessa siis englanniksi.
Luen kuukaudessa n. 3-4 kirjaa. Pääsääntöisesti englanninkielisiä, koska suomen kielinen tarjonta on ala-arviosta ja suppeaa sekä käännökset mitä sattuu. - huomasin vaan
X'd kirjoitti:
Oikaisu heti alkuun: en ole satanisti.
Eikä Satanic Bible ole mikään "raamattu" sinä mielessä miten me käsitämme esim. kristillisen Raamatun.
Satanic Bible on kokelma LaVey'n pääasiassa mielipidekirjoitustyyppisiä tekstejä. Joten Raamatun "arvokkuutta" tuolla opuksella mielestäni ei ole.
Jos se sinulle on "raamattu", niin olet pahasti kadoksissa. Minun mielestäni, siis :) Ei mitään pahaa siinäkään.enpä ole satanisti minäkään. minusta tuo laveyn kirja on mielenkiintoinen alansa klassikko, mutta ei minulle mikään "oma juttu" :)
- onerj
huomasin vaan kirjoitti:
enpä ole satanisti minäkään. minusta tuo laveyn kirja on mielenkiintoinen alansa klassikko, mutta ei minulle mikään "oma juttu" :)
Joo se on kyllä alansa klassikko. Ei kovin mielenkiintonen jos on lukenu teoksia mitä se plagioi, mutta klassikko kyllä ihmiskunnan kirjallisuuden historian naurettavimpana teoksena :D
- Luna69
Tässä olis linkki kielitaitoisille
http://www.xeper.org/maquino/nm/COS.pdf- Pora
Tuohan ei siis ole satanic bible edelleenkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760