Sarja raiskaaja Simo Ruumensaari(nuorin uhri 15v tyttö) sai vain 2,5 v (mistä ei istu puoliakaan)raiskattuaan jälleen ties monennen kerran uudestaan. Tietäähän sen että heti kun se pääsee pois niin se raiskaa uudelleen. Raiskaaja tuhoaa koko naisen loppuelämän. Se sanoinkuvaamaton, kauhea painajainen ei hellitä koskaan. Kyllä Suomen valtio on mätä. Miten nainen voi koskaan suhtautua lämpimästi edes kaikkensa yrittävään kunnolliseen aviomieheen kun takana on tuommoinen painajainen josta ei millään pääse irti.
Raiskaajat pois kaduilta.
5
852
Vastaukset
- ehdonalaisena
Jospa se oli semmoinen lyhennetty raiskaus ja tekijä ehdonalaisessa?
- Vankeinhoitolaitos
Onko järkeä työkykyistä ja haluista miestä pitää vankilassa pelaamassa Pleikkaria ja surffaamassa netissä täydellä ylläpidolla vuorokaudet ympäriinsä lopun elämäänsä kun hänet voisi töihinkin laittaa veroja maksamaan.
Valtio tarvitsee heidänkin työpanoksensa niin paljon on työtä joka etsii tekijäänsä. - Anonyymi
mä suunnittlen kuristamises raiskausta ja jammu siltavuoren tekoa..t,ajammu.
- Anonyymi
Raiskaajat hirteen kaikki muualta ja meiltä😬!
- Anonyymi
Raiskaaja on usein puoliso tai lähisuhde. Sellaiset kiistävät aina rikoksensa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667