On taas se aika vuodesta etta collegeen olisi aika hakea, mutta hakulomakkeen tayttamisessa on pieni ongelma... Miten muuttaa meidan yla asteen arvosanat 4-10 Brittien arvosanoja vastaaviksi? Koululta olen jo apua yrittanyt kysella mutta eivat tunnu ymmartavan mistaan mitaan. Apu olisi nyt todellakin tarpeen!!
kotimaiset arvosanat
3
491
Vastaukset
- Blaahat
Sinä et muuta arvosanojasi miksikään. Sinun menestystäsi ei ole arvosteltu brittiarvosanoin. Hakemukseen laitetaan numerot 4-10 ja sen lisäksi johonkin kohtaan asteikko 4 fail 10 excellent tms.
www.isory.org -palstalla on piiiitkä ketju UCASin hakemuksesta. Sieltä löydät todennäköisesti vastaukset kaikkiin kysymyksiisi. - Entinen opiskelija
Helppoa: Yhteys British Council:iin. Toimisto on Helsingin Kampissa. Osaavat luultavasti auttaa asiassa, tai ainakin selvittää asiaa.
Tässä oli ilmeisesti kyse brittiläiseen lukioon pyrkimisestä? ("college", yläasteen arvosanat)
http://www.britishcouncil.fi/
Oma arvaukseni on, että arvosanat muunnetaan suunnilleen asteikolla:
9-10: A
8: B
7: C
jne. - lukioon..
olet pyrkimassa niin laita hakupapereiden liitteeksi kopio yla-asteen paattotodistuksesta ja "See appendix" kohtaan missa arvosanoja kysytaan. Pyyda yla-asteen todistus englanniksi. Nain ainakin itse tein ja paasin haluamaani kouluun. Ei kannata arvosanoja muuten muutella. Voit kirjoittaa viela etta paattotodistus on "equivalent to GCSEs" etta varmasti ymmartavat mista on kysymys. Jos yliopisto hausta puhut niin isory.org on tosiaan hyva sivusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453