Kysymys sheriffi Riinalle!

Minä se vaaaan

Jos teen adressin johon kerään nimiä,että sinut hyllytettäisiin tämän palstan sheriffin hommista ja laitan linkin tänne niin poistatko sen?Siinä linkissä ei ei olisi mitään suomi24 sääntöjen vastaista.

Jos vastaat että poistat niin otan yhteyttä ylemälle taholle ja kysyn sieltä että saatko sellaista poistaa!

Ja adressin luovuttaisin ylläpidolle aikanaan!

24

2508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilökohtainen

      Onko sulla henkilökohtainen riina ongelma?
      Vie riina ekaksi reffeillä ja sitten jatkoille tööttää sitä oikein kunnolla. Ehkä sinä ja riina voitte sen jälkeen keskittyä elämään.

      • Ei o riina ongelmaa

        Hän vaan ei hoida mielestäni sheriffin tehtävää kunnolla.


    • Mieluummin kaksi

      Ja ota sitten yhteyttä "ylempiin" tahoihin. Saadaan nauraa oikein kunnolla. MIKÄ HELVETIN SHERIFFIEN VALVOJA OIKEIN KUVITTELET OLEVASI? Kyllähän se vituttaa kun täällä on markkinointi ja mainostus kielletty ja sinä et saa sitä surkeaa merkattua maatas täällä mainostaa. Saisi sekoittaa Luotsinmäen kompostikasaan koko merkatun maan.

      • kun vituttaa

        samaa mieltä on varmaan moni muukin,ja sitäpaitsi taisi olla merkatun maan nimellä haettua julkisuutta,vaik eihän se mikään merkattu maa ollu vaan joku ihme,en ees muista nimee.ja eiks se merkattu maa ole jo kompostikasas ollu pitkät ajat? ja hyvä niin


      • sitä itteensä

        eli meikattua maata onkin jo. Kuallu ja kuapattu. Tää maija tai muijabändi ku kuvittelee ett niillä on joku oikeutus mainostella itteänsä missä ja milloin vaan entisenä ja tulevana meikattuna naamana. Emmäätiä. Ei tollakaan taas kuuhun mennä.


    • Todennäköisesti poistan, jos en poista niin ylläpito poistaa. Voit toki ilmoittaa ylläpidolle epäasiallisesti käyttäytyvästä sheriffistä myös palautteen kautta:
      http://www.suomi24.fi/palaute/

      Mutta hyvin perustelematonta viestiä tuonne ei kannata laittaa. Sekä sheriffit että ylläpito tietää, että koskaan eivät kaikki ole tyytyväisiä, aina jollain on jotain valittamista asiasta, eniten valittamista on sääntöjen rikkojilla. Olen kuitenkin muutamalla palstalla sheriffinä ja uskoisin, että valituksia tulee melkoisen vähän, koska ylläpito ei ole minuun mitään yhteyttä ottanut.

      • vaan ihastunut

        Poju on vaan ihastunut. Se kaipaa huomiota. Ja kuten kaikki aikuiset elämään nähneet ihmiset tietää kaikki keinot on sallittuja.(tosin tämä adressijuttu on ihan uusi)

        Eli anna pojulle teetä,sympatiaa ja reppua. Kyllä se siitä sitten taas rauhoittuu kun on saanut purkaa seksuaalista raivoa.


      • Hä????????????

        Eihän se rikkoisi mitään suomi24:n sääntöjä tietääkseni.Vai rikkooko?Olen lähettänyt ylläpidolle sinusta valituksen,mutta ei niitä kiinnosta.
        Adressin avulla voisi ylläpito ottaa asian tutkiakseen ja perehtymään minkälaisia viestejä täällä oikein lojuu.
        Ehkäpä ylläpito kuuntelisi minua paremmin jos olisi adressi missä olisi muidenkin ihmisten nimiä,jotka ovat kanssani samaa mieltä sinun toiminnastasi sheriffinä.

        Mutta minäpä kysyn ylläpidolta onko kyseisen adressin mainostus jotenkin sääntöjä rikkovaa!


      • Hä???????????? kirjoitti:

        Eihän se rikkoisi mitään suomi24:n sääntöjä tietääkseni.Vai rikkooko?Olen lähettänyt ylläpidolle sinusta valituksen,mutta ei niitä kiinnosta.
        Adressin avulla voisi ylläpito ottaa asian tutkiakseen ja perehtymään minkälaisia viestejä täällä oikein lojuu.
        Ehkäpä ylläpito kuuntelisi minua paremmin jos olisi adressi missä olisi muidenkin ihmisten nimiä,jotka ovat kanssani samaa mieltä sinun toiminnastasi sheriffinä.

        Mutta minäpä kysyn ylläpidolta onko kyseisen adressin mainostus jotenkin sääntöjä rikkovaa!

        "Mutta minäpä kysyn ylläpidolta onko kyseisen adressin mainostus jotenkin sääntöjä rikkovaa!"
        Huomaatko mtien vastasit itse kysymykseesi? Mainostus on kiellettyä ja itse sanot mainostavasi adressia, joten se siitä.


      • näyttää olevan
        Hä???????????? kirjoitti:

        Eihän se rikkoisi mitään suomi24:n sääntöjä tietääkseni.Vai rikkooko?Olen lähettänyt ylläpidolle sinusta valituksen,mutta ei niitä kiinnosta.
        Adressin avulla voisi ylläpito ottaa asian tutkiakseen ja perehtymään minkälaisia viestejä täällä oikein lojuu.
        Ehkäpä ylläpito kuuntelisi minua paremmin jos olisi adressi missä olisi muidenkin ihmisten nimiä,jotka ovat kanssani samaa mieltä sinun toiminnastasi sheriffinä.

        Mutta minäpä kysyn ylläpidolta onko kyseisen adressin mainostus jotenkin sääntöjä rikkovaa!

        adressi auki etkä oo ketään saanut tässä ketjussa puolellesi, joten lopeta jo! Ainoat Riinaa vastaan olevat kommentit on nimittäin sulta itteltäs. Huoh.


      • niitä mainostuksia?
        riina00 kirjoitti:

        "Mutta minäpä kysyn ylläpidolta onko kyseisen adressin mainostus jotenkin sääntöjä rikkovaa!"
        Huomaatko mtien vastasit itse kysymykseesi? Mainostus on kiellettyä ja itse sanot mainostavasi adressia, joten se siitä.

        mainostus on kiellettyä.Kai se riipuu mitä mainostaa,koska onhan täällä ollut mainontaa esimerkiksi ns.aviomiespalvelusta ja parturikampaamoista.Miksi et niitä ole poistanut?Selailin juuri vanhempia keskusteluja ja siellä oli vaikka mitä mainontaa!!!Esimerkiksi tattoo nationia mainostetaan lähes uusimmassa keskustelussa!!!MIKSI ET POISTA MAINOSTUKSIA,KUN NE OVAT SÄÄNTÖJEN VASTAISIA???


      • niitä mainostuksia? kirjoitti:

        mainostus on kiellettyä.Kai se riipuu mitä mainostaa,koska onhan täällä ollut mainontaa esimerkiksi ns.aviomiespalvelusta ja parturikampaamoista.Miksi et niitä ole poistanut?Selailin juuri vanhempia keskusteluja ja siellä oli vaikka mitä mainontaa!!!Esimerkiksi tattoo nationia mainostetaan lähes uusimmassa keskustelussa!!!MIKSI ET POISTA MAINOSTUKSIA,KUN NE OVAT SÄÄNTÖJEN VASTAISIA???

        Viestejä tulee välillä palstalle parikin sataa päivässä, viikossa tuo luku saattaa olla jo tuhansia. En voi millään ehtiä lukemaan kaikkia viestejä. Pääosan viesteistä poistan yleensä ilmoituksien perusteella, lisäksi pyrin aina vilkuilemaan jos huomaan jotain keskusteluja missä käydään kuumana ja rikotaan sääntöjä useasti, sekä vähintään kerran päivässä selaamaan sivun uudet otsikot. Jos kerran huomaat, että palstalla on paljon sääntöjä rikkovia viestejä, niin miksi ihmeessä et voi laittaa niistä ilmoitusta? Laskisi huomattavasti sääntöjä rikkovien viestien määrä.


      • En varmast kerro!
        riina00 kirjoitti:

        Viestejä tulee välillä palstalle parikin sataa päivässä, viikossa tuo luku saattaa olla jo tuhansia. En voi millään ehtiä lukemaan kaikkia viestejä. Pääosan viesteistä poistan yleensä ilmoituksien perusteella, lisäksi pyrin aina vilkuilemaan jos huomaan jotain keskusteluja missä käydään kuumana ja rikotaan sääntöjä useasti, sekä vähintään kerran päivässä selaamaan sivun uudet otsikot. Jos kerran huomaat, että palstalla on paljon sääntöjä rikkovia viestejä, niin miksi ihmeessä et voi laittaa niistä ilmoitusta? Laskisi huomattavasti sääntöjä rikkovien viestien määrä.

        En piruuttanikaan kerro jos nään sääntöjen vastaisen viestin,antaa palstan olla tällänen sääntöjä rikkova paska jatkossakin.Ei kiinnosta enää! www.porilaiset.com on 10000000 kertaa parempi mesta kun tää,siellä toimitaan ohjeiden mukaan toisin kuin täällä.Ja siellä ylläpito on aivan toista luokkaa kuin täällä!

        Satuin vahingossa eksymään kyseiselle sivulle ja ihmettelin miksen jo aikaisemmin ole alkanut käyttämään sitä foorumia.

        Käyppä Riina itse tsekkaamassa porilaiset.com sivua ja siellä olevia viestejä,et voi väittää etteikö siellä olisi asian mukaisempaa keskustelua.Siellä viestien poistajat toimii juuri niin kuin säännöt kertoo!


      • En varmast kerro! kirjoitti:

        En piruuttanikaan kerro jos nään sääntöjen vastaisen viestin,antaa palstan olla tällänen sääntöjä rikkova paska jatkossakin.Ei kiinnosta enää! www.porilaiset.com on 10000000 kertaa parempi mesta kun tää,siellä toimitaan ohjeiden mukaan toisin kuin täällä.Ja siellä ylläpito on aivan toista luokkaa kuin täällä!

        Satuin vahingossa eksymään kyseiselle sivulle ja ihmettelin miksen jo aikaisemmin ole alkanut käyttämään sitä foorumia.

        Käyppä Riina itse tsekkaamassa porilaiset.com sivua ja siellä olevia viestejä,et voi väittää etteikö siellä olisi asian mukaisempaa keskustelua.Siellä viestien poistajat toimii juuri niin kuin säännöt kertoo!

        No voi harmi, että pääsemme yhdestä häiriköstä eroon ja palsta rauhoittuu taas hieman. Kannattaa ottaa huomioon porilaiset.comin ihan tällaisia pikkuisia lieviä eroja, jotka toki tuskin vaikuttavat mitenkään palstan valvontaan: Olettaisin viestejä tulevan keskimäärin vähemmän palstalle, valvojia taitaa olla ainakin kymmenen kertaa enemmän kuin täällä, siellä valvojat pystyvät bannaamaan henkilöitä jne. Joten ihan pieniä eroja siitä palstasta löytyy, mutta tervemenoa sinne vaan.


      • cvcvccvcv
        riina00 kirjoitti:

        No voi harmi, että pääsemme yhdestä häiriköstä eroon ja palsta rauhoittuu taas hieman. Kannattaa ottaa huomioon porilaiset.comin ihan tällaisia pikkuisia lieviä eroja, jotka toki tuskin vaikuttavat mitenkään palstan valvontaan: Olettaisin viestejä tulevan keskimäärin vähemmän palstalle, valvojia taitaa olla ainakin kymmenen kertaa enemmän kuin täällä, siellä valvojat pystyvät bannaamaan henkilöitä jne. Joten ihan pieniä eroja siitä palstasta löytyy, mutta tervemenoa sinne vaan.

        Suomi24 ei sit vissiin halua kehittyä,kun ei ole samanlaisia juttuja tehnyt.Ja tiedoksi vaan että jos porilaiset.com sivustolta bannataan pois.niin sinne voi heti rekisteröityä uudestaan,mikä on mielestäni aika tyhmä juttu.

        Sanoit et päästään nyt yhest häiriköst pois.Anteeksi vain,mut en oo täällä palstalla häiriköinyt enkä muuallakaan!!!Mutta kun puheeksi tuli niin ihan piruuttani alan käydä täällä kirjoittelemassa asiattomia viestejä,saa tästä palstasta vieläkin paskemman.

        Ja en muute ihmettel yhtään et tääl o niin vähän sheriffejä kun kukaan ei halua sellast hommaa ku aika monella palstalla on törkeitä ja asiattomia viestejä.Suomi24:n maine on romahtanut huomattavasti...

        Luulen et moni muukin siirtyy porilaiset.com foorumiin pikku hiljaa.Loppujen lopuks tänne jää ne häiriköt vain :D Toivotan onnee sul riinuska!


      • cvcvccvcv kirjoitti:

        Suomi24 ei sit vissiin halua kehittyä,kun ei ole samanlaisia juttuja tehnyt.Ja tiedoksi vaan että jos porilaiset.com sivustolta bannataan pois.niin sinne voi heti rekisteröityä uudestaan,mikä on mielestäni aika tyhmä juttu.

        Sanoit et päästään nyt yhest häiriköst pois.Anteeksi vain,mut en oo täällä palstalla häiriköinyt enkä muuallakaan!!!Mutta kun puheeksi tuli niin ihan piruuttani alan käydä täällä kirjoittelemassa asiattomia viestejä,saa tästä palstasta vieläkin paskemman.

        Ja en muute ihmettel yhtään et tääl o niin vähän sheriffejä kun kukaan ei halua sellast hommaa ku aika monella palstalla on törkeitä ja asiattomia viestejä.Suomi24:n maine on romahtanut huomattavasti...

        Luulen et moni muukin siirtyy porilaiset.com foorumiin pikku hiljaa.Loppujen lopuks tänne jää ne häiriköt vain :D Toivotan onnee sul riinuska!

        Ei kyse ole siitä etteikö halukkaita sheriffejä olisi vaan lähinnä siitä, että koska suomi24 on sen verran isompi keskustelupalsta ja organisaatio kuin porilaiset.com niin ei voida ottaa samalle palstalle monia sheriffejä. Lisäksi sheriffejä pitäisi olla satoja ellei tuhansia jos jokaiselle palstalle laitettaisiin vaikkapa 2-5sheriffiä.


      • pc:n käyttäjä
        cvcvccvcv kirjoitti:

        Suomi24 ei sit vissiin halua kehittyä,kun ei ole samanlaisia juttuja tehnyt.Ja tiedoksi vaan että jos porilaiset.com sivustolta bannataan pois.niin sinne voi heti rekisteröityä uudestaan,mikä on mielestäni aika tyhmä juttu.

        Sanoit et päästään nyt yhest häiriköst pois.Anteeksi vain,mut en oo täällä palstalla häiriköinyt enkä muuallakaan!!!Mutta kun puheeksi tuli niin ihan piruuttani alan käydä täällä kirjoittelemassa asiattomia viestejä,saa tästä palstasta vieläkin paskemman.

        Ja en muute ihmettel yhtään et tääl o niin vähän sheriffejä kun kukaan ei halua sellast hommaa ku aika monella palstalla on törkeitä ja asiattomia viestejä.Suomi24:n maine on romahtanut huomattavasti...

        Luulen et moni muukin siirtyy porilaiset.com foorumiin pikku hiljaa.Loppujen lopuks tänne jää ne häiriköt vain :D Toivotan onnee sul riinuska!

        Älä ihmeessä siirry porilaiset.com:lle. Siellä ei tuollaisia älykääpiöitä kaivata. Se on sofistikoitunut älykkäiden ihmisten keskustelu- ja väittelyfoorumi. Mene sinä vaikka jippiin kanaville. Siellä on sinun kaltaisia pikku liskoja pilvin pimein.


      • mene ihmeessä
        En varmast kerro! kirjoitti:

        En piruuttanikaan kerro jos nään sääntöjen vastaisen viestin,antaa palstan olla tällänen sääntöjä rikkova paska jatkossakin.Ei kiinnosta enää! www.porilaiset.com on 10000000 kertaa parempi mesta kun tää,siellä toimitaan ohjeiden mukaan toisin kuin täällä.Ja siellä ylläpito on aivan toista luokkaa kuin täällä!

        Satuin vahingossa eksymään kyseiselle sivulle ja ihmettelin miksen jo aikaisemmin ole alkanut käyttämään sitä foorumia.

        Käyppä Riina itse tsekkaamassa porilaiset.com sivua ja siellä olevia viestejä,et voi väittää etteikö siellä olisi asian mukaisempaa keskustelua.Siellä viestien poistajat toimii juuri niin kuin säännöt kertoo!

        No kuule häirikkö mene ihmeessä sinne porilaiset.com jos siellä on 100000000000000 kertaa parempi meininki,mitä sä täällä itket.

        Siellä tosiaan moderointi tuntuu toimivan ja niitä riittävän. Tämä on hyvä palsta kun täällä joka rumaan sanaan ei heitellä portteja ja banneja.

        Porilaiset.com on juutalaisille ja ämmille. Laita yhteystietosi niin lähetän sulle hamekangasta.


      • tkmnnn
        pc:n käyttäjä kirjoitti:

        Älä ihmeessä siirry porilaiset.com:lle. Siellä ei tuollaisia älykääpiöitä kaivata. Se on sofistikoitunut älykkäiden ihmisten keskustelu- ja väittelyfoorumi. Mene sinä vaikka jippiin kanaville. Siellä on sinun kaltaisia pikku liskoja pilvin pimein.

        jippiiseen vaan häiriköimään, RIINA on hoitanut hommansa kunnolla, eikä mitään ongelmia ole, hyvä riina, jatka samaa rataa vaan, joka paikassa on tollassia itkupillejä, ei täälläkään tarvi olla jos ei halua, toisaalta toinen modekin olis ihan hyvä per palsta, niin että kun toinen on poissa vaikka lomalla tms, niin toinen valvois aina sen aikaa. :D


      • Missä on?
        tkmnnn kirjoitti:

        jippiiseen vaan häiriköimään, RIINA on hoitanut hommansa kunnolla, eikä mitään ongelmia ole, hyvä riina, jatka samaa rataa vaan, joka paikassa on tollassia itkupillejä, ei täälläkään tarvi olla jos ei halua, toisaalta toinen modekin olis ihan hyvä per palsta, niin että kun toinen on poissa vaikka lomalla tms, niin toinen valvois aina sen aikaa. :D

        Kaikilla on omat mielipiteensä ja oikeus ilmaista ne!Sinun mielestäsi riina hoitaa hommansa hyvin,mutta minun mielest ei...


      • Itse teet samaa!
        mene ihmeessä kirjoitti:

        No kuule häirikkö mene ihmeessä sinne porilaiset.com jos siellä on 100000000000000 kertaa parempi meininki,mitä sä täällä itket.

        Siellä tosiaan moderointi tuntuu toimivan ja niitä riittävän. Tämä on hyvä palsta kun täällä joka rumaan sanaan ei heitellä portteja ja banneja.

        Porilaiset.com on juutalaisille ja ämmille. Laita yhteystietosi niin lähetän sulle hamekangasta.

        "Porilaiset.com on juutalaisille ja ämmille" Siinä ite heität rasistisen viestin äitis nussia!Kannattas vittu pitää tätä persreikä kanavaa yllä!


      • kyl kelpaa
        mene ihmeessä kirjoitti:

        No kuule häirikkö mene ihmeessä sinne porilaiset.com jos siellä on 100000000000000 kertaa parempi meininki,mitä sä täällä itket.

        Siellä tosiaan moderointi tuntuu toimivan ja niitä riittävän. Tämä on hyvä palsta kun täällä joka rumaan sanaan ei heitellä portteja ja banneja.

        Porilaiset.com on juutalaisille ja ämmille. Laita yhteystietosi niin lähetän sulle hamekangasta.

        Joo ois se hame kangas hieno juttu ni ei tarttis ite ostaa.Teen meinaa suur osan omin käsin,hameitakin olen tehny.
        Mut en kyl taid antaa yhteistiotojani sulle ku oot vissiin päästäs vähä jääs :)


    • kyllä riina

      on hommansa ihan hyvin hoitanut,ei ainakaan mulla oo mitään valittamista,ja jopa jeesannut välillä kun oon pyytänyt,ilman mitään kummempia selityksiä.Aiheettomat keskustelut ja kommentit mielestäni saa poistaa, ja turha vetää hernettä joka asiasta nenuun..aivan älytöntä itkemistä!

      • Eri mieltä!

        Lueskeleppa viestejä oikein tarkkaan niin huomaat kyllä että täällä on useita viestejä jotka rikkovat suomi24:n sääntöjä!Itse ainakin löysin todella paljon!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe