Mistä voisi saada joulu avustusta?rahat menee kaikki laskuihin ei ole edes jouluruokaan varaa eikä varaa mennä sukulaisten luokse..Jaetaanko kokkolassa jotain avustuksia?
jouluavustuksia mistä
8
810
Vastaukset
- yasmin
Jos vaan millään mahdollista,niin pitkitä laskuja..en ainakaan tiedä mistä vois apua saada,ehkä "sossusta"?Mä ainakin pitkittäisin parhaani mukaan,ja viettäisin joulua.Joulu pitää olla kaikilla,ja juhlapöytä...Toivon,että saat kunnon joulun.Tavalla tai toisella.
- nimimerkki
Kysy vaikka seurakunnalta, niiltä pitäis jotain avustusta saadakin..
Jätät jonkun isomman laskun maksamatta, sovit tietysti sen maksunsaajan kanssa uuden eräpäivän, ja vaikka 2. erässä, näin minäkin olen tehnyt.
Kyllä lapsille pitää joulua laittaa.(Olettaen että niitä on..) - Talouskuntoon
Oli tulot sitten pienet tai suuret, niin elä siihen malliin, ettei ylitsepääsemättömiä laskuja tule!
Välttämättömät menot ymmärän, mutta en nykypäivän uusavuttomia jotka elävät leveemmin mitä tienaavat. - diakonissalta
saa ruokakuponkeja ainakin...
Löytyy ainakin puhelinluettelosta ajat ja paikat.- seurakunnalta
torikadulta seurakuntakeskuksen diakonissalle!
- yks vaan
Moi.
Kyllä voit sada ns. Jouluavustusta. Kysy Kokkolan diakoniatoimistosta sekä pelastusarmeijalta. Molemmista ainakin lapsiperheet ovat tänäkin Jouluna avustuksia saaneet. Onnea yritykseen.- Kysyä
Kysy Pelastakaa lapset ry:ltä. Heillä on kokkolassa toimipiste.Olisikohan matruusinkadulla, en ole varma, mutta ota selville ja ota sinne yhteyttä.
- edelliseen
Kysyä kirjoitti:
Kysy Pelastakaa lapset ry:ltä. Heillä on kokkolassa toimipiste.Olisikohan matruusinkadulla, en ole varma, mutta ota selville ja ota sinne yhteyttä.
Matruusinkadulla ei suinkaan ole mitään toimipistettä, vaan Pelastakaa Lapset ry:n puheenjohtajan koti. Numeroon soittamalla, saavat yleensä avustus "ehdotuksen" joltain ulkopuoliselta esim. sossulta tai ihan yksityiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746