miksi on joidenkin vaikeaa myöntää seksuaalisuutensa? entinen hyvä ystäväni, mika, tykkää pojista. kaikki koulussakin sanoivat niin, myös opettajat ja kavereiden vanhemmat, sillä se näkyi niin hyvin. sitten ku sitä kysyy suoraan siltä porukassa, niin ei ole kuulema.. mutta, sitten myöntää vain mulle. mitäpä enää miettimään, ystävyys meni ku en halunnut olla liian tekemisis.. ehdotti yhteisiä lääkärikäyntejäkin sairauteni vuoksi...
hyvää ystävää on kyllä ikävä, mutta myöhäistä kaikki.
myöntämisen vaikeus
4
741
Vastaukset
- Kimi -82
No ompa kumma jätkä, kun ei suostu puhumaan seksuaalisuudestaan koko porukan kuullen! Varmaan pitäisi sinun ensin itse avautua jakertoa kaikkien kuullen omasta (oletetusta) heteroseksuaalisuudestasi. Kerrot avoimesti kaikista mahdollisista ongelmistasi, mm. siitä kun ei aina seiso, laukeat liian usein, sulla on mielestäsi liian pieni, saat orkut ainoastaan naien pikkuhousuja haistellessa jne. Tämän jälkeen uskon kaverisi mielellään kertovan omasta seksuaalisuudestaan. Näytä mallia!
- myös TUOTE-ESITTELYJÄ
sitten olisit täydellinen nainen. naisethan kertovat KAIKKIEN kuullen KAIKISTA mahdollisista tulehduksista, sairauksista TAVARASSAAN kovaa ja korkealta. Ei varmaan jää naapureillekaan epäselväksi mikä tulehduksia rouvan/taidin pimpassa/anuksessa on.
Yleensä MIEHET ei tämmöisistä huutele. Pitävät kai paikat terveisnä. - ;-)
"laukeat liian usein"
Mutta Kimi kulta. Kenelle nyt liian usein laukeaminen olisi ongelma?
- Yksityisyyskin on oikeus
Minullekin kävi niin, että duunikaveri pyysi minut kotiinsa iltaa istumaan. Siinä viiniä nautittuna duunikaverin aviomies alkoi kyselemään niin henkilökohtaisia seksuaalisuudestani, että tajusin asian olleen isompikin puheenaihe. Olin tavannut ko. aviomiehen vain kaksikertaa. Pidin asiaa tosi loukkaavana. Puolituntematon haluaa tietää minusta intiimejä juttuja. Vaikka en asiaa salailekaan yksityisesti. Monelle myös minulle myöntäminen on kyllä tosi vaikeaa siinä vaiheessa kun on vaarassa joutua 1. syrjityksi 2. voi saada turpaan 3.voi tulla leimatuksi sairaaksi 4.jopa pedofiiliksi.
Kun meitä jokaisia on niin moneen junaan niin ei isossakaan porukassa voi tietää mitä kenenkin päässä liikkuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750