hei!
millä ratkaisen seuraavan ongelman:
Asun solussa 2 muun opiskelijan kanssa. pelaan netissä BF2 ja asunnossa on 8megan laajakaista. yhteys pelaa muuten hienosti mutta samalla kun jompikumpi kämppiksistä kiskaisee esimerkiksi dc päälle, peli jumittuu täysin. connection ongelmia yms..
onko tilanteeseen mitään ohjelmaa/laitetta jolla ongelma häviäisi?
nettipeli ongelma 8mb
dude8585
2
450
Vastaukset
Vaihtoehtoja on oikeastaan kaksi hommaa oma liittymä tai koita puhua järkeä niille kavereille waretukset sellaseen aikaan kun kukaan ei pelaa verkossa
Vaikka ulospäin / sisäänpäin ei menisi kaistan puolesta kaikkea mitä liittymä antaa niin silti noilla p2p ohjelmilla tulee niin monta yhteyttä että se tukkii kaistan täydellisesti- Kettu Kuittaa
Kävelet adsl boksille ja nykäset muitten piuhat irti siksi aikaa kun pelaat.
Josset ole tarpeeksi supliikki puhumalla selvittämään niin punttisalin kautta kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486