Nyt sitten muutettiin pois turusta.. tulihan sitä melkein kymmenen vuotta siellä oltua.. ainut mitä tulee ikävä niin kavereita ja läheisiä..matkaa kuitenkin nyt yli 200km;( Ja pikku vinkki varsinkin lapsiperheille;)... Ellette halua että lapsenne kasvaa juoppojen, narkkien yms. hörhöjen keskellä niin älkää muuttako pansioon..ja ympäristön "hyvin" kasvatetut lapset taatusti opettavat kaikkea "mukavaa"..saa kyllä vastata mutta turhaa kieltää totuutta.. joskus vaan miettii eikö ihmisillä ole mitään elämää kun istua kaiket päivät dokaamassa jossain metsän reunassa esim.lasten kasvatus?!! ai niin nehän on huostassa...
Heippa vaan
10
668
Vastaukset
- kuulutte
Ikävä ei kuitenkaan ole molemminpuolinen. Jos yhtään lohduttaa.
- .....
Mutta haluat siis vielä lisää avautua aiheesta. Ja kiviäkin kiinnostaa!
- ......
Kukakohan nyt on hörhö? Jaksat naputella jatkuvalla syötöllä samankaltaisia viestejä. Olikohan tämä nyt jo neljäs kerta viikon sisään, kun olet muuttanut täydellisen perheesi kanssa pois tästä pahuuden kehdosta...
- olen tehnyt???
tiedoksi vaan etten ole missään vaiheessa väittänyt että olisimme täydellisiä..ja en tod. oo kirjotellut niitä muita viestejä! ehkä jotkut toisetkin vaan ovat tajunneet muuttaa pois.. ja mitä sitten jos sellaisesta kirjoittaa tänne? sinun ei tarvitse lukea eikä varsinkaan VASTATA! jos asia noin vaivaa.. onneksi muiden tekstit ovat niin tärkeitä..sinun kaltaisissasi ihmisissä on syy miksi en kaipaa sinne:)
- Pois lähdetään.
Emmekä asu pansion lähelläkään.
- Turku-Åbo
Onnittelut! Minäkään en lapsiani aio kasvattaa tässä katkerien, narkkien ja muiden törkyturpien joukossa! Vasta täällä asuessani olen ymmärtänyt miksi turkulaisia aina dissataan muualla.
- onnea!
onnea sen paratiisin löytämiseen! joitain ehkä suututti teidän viestejen lukeminen, mutta mua kllä lähinnä nauratti! TOKI, turussa on alueita, joilla asuu almpaan sosiaalisen luokkaan kuuluvia, MUTTA niin on kyllä joka muussakin hiton kaupungissa.
- Turku-Åbo
onnea! kirjoitti:
onnea sen paratiisin löytämiseen! joitain ehkä suututti teidän viestejen lukeminen, mutta mua kllä lähinnä nauratti! TOKI, turussa on alueita, joilla asuu almpaan sosiaalisen luokkaan kuuluvia, MUTTA niin on kyllä joka muussakin hiton kaupungissa.
Haluaisin korjata olettamuksesi että asuisin jossain nk. lähiössä. Minä asun erittäin kalliilla alueella jossa asuu vain ja ainoastaan ylempään sosiaaliluokkaan kuuluvia. Täällä ei ole yhtäkään kerrostaloa. Näiden "muuta susirajan taakse"-viestien lähettäjien kannattaisi itse kokeilla asumista jossakin vähän pienemmässä kaupungissa, silloin kyllä huomaa eron ja tietää mitä tarkoittaa toisista välittäminen. Enkä tarkoita nyt mitään että tiedetään koko kylän asiat vaan ihan sellaista peruskohteliaisuutta kuten esimerkiksi tervehtiminen, kiittäminen, silmiinkatsominen ja muutenkin toisten kanssaeläjien huomioon ottaminen.
- tosiasiassa
Turku-Åbo kirjoitti:
Haluaisin korjata olettamuksesi että asuisin jossain nk. lähiössä. Minä asun erittäin kalliilla alueella jossa asuu vain ja ainoastaan ylempään sosiaaliluokkaan kuuluvia. Täällä ei ole yhtäkään kerrostaloa. Näiden "muuta susirajan taakse"-viestien lähettäjien kannattaisi itse kokeilla asumista jossakin vähän pienemmässä kaupungissa, silloin kyllä huomaa eron ja tietää mitä tarkoittaa toisista välittäminen. Enkä tarkoita nyt mitään että tiedetään koko kylän asiat vaan ihan sellaista peruskohteliaisuutta kuten esimerkiksi tervehtiminen, kiittäminen, silmiinkatsominen ja muutenkin toisten kanssaeläjien huomioon ottaminen.
Ketään ei kiinnosta missä asut!
- mitään
Turku-Åbo kirjoitti:
vaan edellinen puhuja mainitsi tuona pansio-perno alueen.. :)
sinänsä, ei voi kieltää sitä, että se olisi jotenkin eri asia asua pienemmällä paikkakunnalla, kuin kaupungissa (itse olen kokeillut kumpaakin), mutta se jos se pienen kylän meininki sopii jollekkin paremmin, ei tarkoita sitä, että koko kaupunki olisi ihan syvältä. itse, pienestä kunnasta, sieltä "todelliste kokhteliaiden" parista muuttaneena, koen , että minulle sopii kaupunki asuminen, ja pois turusta en tällähetkellä muuttaisi mistään hinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758