Lihavat miehet!

Nallekarhua etsimässä

Haen ihanaa nallekarhua siis ihanan isoa miestä,jonka kainaloon saisi käpertyä pahalta maailmalta piiloon. Alta satakiloiset älkää vaivautuko, olette vaan riisitautisia, sillä haen ISOA miestä mielummin pitkä, 140- tai enemmän.

11

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvainen?

Paljonko painat? Top vai btm?

• Nallekarhua etsimässä

Olen 39v. sinkku nainen rannikolta. Olen aina sanonut että miehessä kuuluu olla kokoa ettei mene lakanoiden välissä hukkaan.

• kanssa kivaa,
        Nallekarhua etsimässä kirjoitti:

Olen 39v. sinkku nainen rannikolta. Olen aina sanonut että miehessä kuuluu olla kokoa ettei mene lakanoiden välissä hukkaan.

mutten taitaisi saada tyydytetyksi sinua. Valitan.

• Onnellisesti lihava
        kanssa kivaa, kirjoitti:

mutten taitaisi saada tyydytetyksi sinua. Valitan.

Miksi et saisi häntä tyydytetyksi? Oikeesti mitä kuvittelet hänen oikein hakevan

• 188/110

Omituinen fantasia sinulla. Vaikka mikäpäs siinä, ainoa ongelma minullakin on kun olen uimassa. Kaikki menee hyvin siihen asti kun yritän nousta altaasta...

Saamarin greenpeace tulee ja työntää takaisin altaaseen huutaen "me pelastetaan sut!"

• Nallekarhua etsimässä

Olen täysin tosissani. Miksi en olisi? Ihanaa huumoriakin löytyy. Jes! Oikeesti odotan suurta kokoa, hyvää itsetuntoa ja tuota huumoria. En jaksa ihmisiä jotka vaahtoaa painostaan negatiivisesti,kyttää kaikkia syömisiään yms. turhaa. En ole aivan pienemmästä päästä itsellään mutta onnellisesti Tuhti.......

• halinalle nainen

Itsekin hain juuri kuvailemasi tyyppistä miestä eri tavoin tämän vuoden alkupuolella ja ei ollut kukaan uskoa minuakaan, että olen tosissani. Treffi-ilmoituksiini vastaili kaikenlaiset riisitautiset alle satakiloiset miehet vaikka ilmoituksessa luki vähintään 130kg tai enemmän.

Minulla kävi niin onnellisesti, että löysin oman ihanan ISON nallekarhuni (164kg), jonka kainaloon voin nykyisin käpertyä.

Onnea ja menestystä sinulle. Kyllä se oma nallekarhu sinullekin löytyy.

• ja miehesi epätoivoinen!

Hyi että!

• Onnellisesti lihava
        ja miehesi epätoivoinen! kirjoitti:

Hyi että!

Johan oli kommentti! Eikö vanha sanonta kuulu et joku tykkää tyttärest joku äidist mutta joku molemmista. Samaa voi sanoa, että joku tykkää lähiöistä joku lihavista jne. En ymmärrä miksei joku tykkäisi lihavasta hyvän itsetunnon omaavasta ihanasta henkilöstä. Sisäinen ihminen kuitenkin on kaikkein tärkein. Ihanaa kun on kanssa ihmisiä jotka uskaltavat näyttää tunteensa yleisestä mielipiteestä huolimatta.

• Nallekarhua etsimässä

Löytäisinpä itsekin. Olisi ihanaa löytää Mies isolla kirjainnella. Hullua miten tuomitsevaa on ihanoida suurempaa miestä, halittavaa turvallista.... tiedän että teitä on tulkaa reilusti Esiin sillä olen aivan tosissani haluan sinut omaksi nallekarhukseni

• Lintuinen

Tiedän että minutkin tuomitaan. En välitä, haluan myös suuren miehen itselleni alta 140kg ihan uusia edes tulla juttelemaan. Teissä suurissa ihanaisissa on särmää. Olette ylitse muiden,halattavia turvallisia.... Haluan omakseni oikeasti SUUREN nallukan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe