Turkkilaiset miehet pettää kaikkia naisia!

läheltä seurannu

Älkää hyvät tytöt ja rakkaat naiset uskoko turkkilaisiin miehiin Olen viiden vuoden kokemuksella nähnyt mitä pahaa ne voivat tehdä naiselle. Tämä on totta kaikki sillä minä joudun seuraamaan tilannetta anoppina, ei siis kyse ole minusta ja katkeruudesta.
Turkkilaiset miehet tulee tänne vain pettämään ja narraamaan hyväuskoisia naisia. Ennen avioliittoa ne vannovat rakkautta, mutta heti kun avioliitto on solmittu alkaa naisen nöyryytys ja pahemmaksi vain käy kun lapsia syntyy.
Eivät ne todellisuudessa välitä lapsista eivät anna aikaa niille, kaikki illat ollaan omissa porukoissa eikä kerrota missä luuhataan. Vieraat naiset, omat ystävät, työkaverit ja lapsuuden perhe ovat tärkeämpiä kuin nykyinen oma perhe. Ollaan olevinaan uskovaisia mutta tehdään vain rajoituksia perheelle, kuten ei saa syödä sianlihaa, ei tavata kavereita ja itse ei halua tutustua toisen kavereihin ollenkaan, ei saa pukeutua niin kun suomalaiset naiset. Pitää peittää olkavarret tämä lista jatkuis vaikka kuinka pitkälle.
Jos jotakin kiinnostaa kerron lisää. Sähköpostiosoitetta en voi antaa jotta minua ei tunnistettaisi.
Tässä tapauksessa nuorelle parille annoin mieheni kanssa omakotitalon asuttavaksi ei siis tarvitse maksaa vuokraakaan, kaikki kodin koneet huonekalut ym oli valmiina joten ei olis tarvinnu kuin elää ihmisiksi. Tyttäreni on hankkinut työpaikat ja hoitanut kaikki paperiasiat kiitokseksi saa vain huorittelua ynnä muuta pahaa mieltä. Meidän avustuksella arjesta selvitään kahden tosi pienen lapsen kanssa. Odotan vain sitä hetkeä että tyttäreni heittää kaverin pellolle asunnosta todennäköisesti siihen ei kauan mene. Sittenhän herra on vapaa tapaan ja narraamaan taas uutta uhria.
Lapsia on kuulemma ruotsissakin tosin luulee etten tiedä asiasta tekis mieli laukaista päin naamaa mutta tyttären takia hillitsen itseni toistaiseksi. Minäkin aikoinani tein kaikkeni ettei kyseinen mies tulisi suomeen mutta kun on rakastunut ei siinä puheet auta. Sanoinkin kun tyttäreni lähti turkkiin ensimnäistä kertaa että pidä hauskaa mutta älä tuo tuliaisia.
Herätkää naiset jos mies lepertelee teille älkää uskoko. Nniillä on naisia ja lapsia siellä sun täällä ja rakas sanasta tulee huora ym. Herätkää naiset täällä meillä on kuitenkin paremmat miehet. Laitetaan suomalaisuus kunniaan.
Kirjotan tätä kun on paha olo itselläni toisten puolesta ja öitä valvon asian tiimoilta.

30

6358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...pahoillani

      ...puolestasi ja eritoten tyttäresi puolesta :/ mutta eiköhän asia ole niin, ettei kannata yleistää vaikka kuinka sapettaisi. Valitettavasti ulkomaalaisilla miehillä on tietynlainen maine täällä Suomessa. Toivottavasti tilanne selviää suuntaan tai toiseen. Rauhallista Joulua sinulle.

      • hyypiö

        on elukka ei normaali ihminen.

        Nussii kaikkia 2,jalkaisia jotka on suurempia kuin herätyskello.

        Laiska paskanen,sivistymätön,kouluttamaton,köyhä,
        länkisäärinen jolla on lättäjalat,,kelpaa jos siihenkään niin eskimokoiran ruuaksi.


      • Anonyymi
        hyypiö kirjoitti:

        on elukka ei normaali ihminen.

        Nussii kaikkia 2,jalkaisia jotka on suurempia kuin herätyskello.

        Laiska paskanen,sivistymätön,kouluttamaton,köyhä,
        länkisäärinen jolla on lättäjalat,,kelpaa jos siihenkään niin eskimokoiran ruuaksi.

        Niin ovat.


    • sharrii

      Siksi täällä on ulkomaalaisten äijien helppo hurvitella, mikä heidän omassa kotimaassaan ei tule kuuloonkaan. Ovat mukavan näköisiä verrattuna kotimaisiin vaaleuksiin ja eivät myös juopottele samalla tavalla kuin oma porukkamme. Ei siis ihme, että rakkauden nälkäiset (ja puutteessa myös) olevat naiset ihastuvat näihin häntäheikkeihin.

      • junttapulikka

        En oikein usko että suomalaisten miesten huonouden takia naiset hakeutuvat turkkilaisten tai muitten ulkomaalaisten seuraan.
        Vaikka suomi onkin euroopan perheväkivaltaisin maa,eivät kaikki suomalaismiehet ryyppää,hakkaa vaimojaan ja lapsiaan tai eivät puhu eivätkä pussaa.Kyllä normaalilla itsetunnolla varustettu suomalainen mies on parasta A-ryhmää vaikka kuinka mollattaisiin.

        Naisten oma seikkailunhalu ja jännityksenhaku on varmaan suurimpana syynä hakeutumiseen muunmaalaisen seuran pariin.


      • Kukkuuuuakka

        Mistä oot vetänyt tuon faktan, että Suomi on perheväkivaltaisin maa?


    • Aito!

      totta puhut.......tiedän kaksi tarinaa,eka on tämmöinen: kun yksi nainen oli turkkilaisen kanssa. en muista oliko naimisissa asti mutta ainakin seukkas ja tää turkkilainen teki mm. tälleen että jako tätä naista muille turkkilaisille kamuilleen. nainen oli aivan shokissa kun ei ollu uskoa sitä mitä tää turkkilainen teki. en tiedä sitten miten tästä eteenpäin jatku.

      toinen tarina: tuttuni tutustui turkkilaiseen mieheen netin kautta ja tapasit ja tämä naispuolinen tuttuni ei halunnut enää nähdä tätä turkkilaista eikä muutakaan yhteyttä pitää mutta turkkilainen ei siitä tykännyt vaan alkoi vainoomaan tätä tuttuani ja koko tuttuni perhettä. ei mikään menny sille turkkilaiselle jakeluun ja tuttuni isäkin huusi tälle turkkilaiselle ja poliisitkin siihen jossakin vaiheessa kutsuttiin mutta pitkän neuvottelun jälkeen sitten loppu tämä paska......sitten viimestään myöhemmin meni jakeluun....kaikkee paskaa sitä saa nähdä ja kuulla..kun monet tutustuu vääriin ihmisiin....turkkilaiset niistä on pahimpia. i know.

    • naisille

      Ei ensimmäinen vastaava tarina jonka olen kuullut. Suomalaisten naisten kannattaa vähän miettiä, ennenkuin heittäytyy suhteeseen turkkilaisen kanssa. Kulttuuri on niin erilainen, eivät sopeudu tänne Suomeen.

    • mina yksin

      turkkilainen.meitä parempaa miestä ole olekkaan.me kaikki naisen murheet kuunnella ja ymmärtää.mutta suomalainen nainen yksi tiukkapipo.kaikki tehdä niinkuin hän sanoo.ei yhtään omaa itseään voi olla.muuten mökötys.minä tehdä hyvän ruuan ja kaikki valmniiksi.mutta jos hänellä huono päivä,mikän ei auta.seksikin vain kun hän haluaa.ei silloin kun minä.minä pillukin nuolla,mutta hän ei tehdä mitään.vaadin tasa-arvo.!!!

      • ryvita

        Katsos vaan peiliin ja nuole mitä nuolet.Parisuhde on muutakin kuin seksiä ja ruan laittoa.Suomalaisella naisella on tasa-arvo verissä.Teidän kulttuurissa se on toisin. Olen kerran käynyt Turkissa ja se riitti kyllä. Toista kertaa en menisi, miehet on siellä niin törkeän päällekäyviä. Jos et ole täällä tyytyväinen meihin suomalaisiin mököttäviin naisiin niin tervemenoa vaan takaisin mistä tulitkin....maassa maantavalla tai maasta pois!!!!


      • läheltä seurannut

        Se mitä kirjoitit tuossa viestissä vahvistaa väärää suhtautumista kauniinpaan sukupuoleen. Sivistynyt ihminen ei kirjoittele tuollaista soopaa.
        Ei toisen ihmisen kunnioitusta ja arvostusta saa pakottamalla tai vaatimalla, se pitää ansaita sanoilla ja teoilla. Tämä pätee niin arjessa kuin juhlassa ja eritoten makuuhuoneessa.
        Me suomalaiset naiset olemme vuosikymmenien työn tuloksena hankkineet itsellemme nykyisen aseman yhteiskunnassa , eikä siitä olla valmiita luopumaan. Olemme kouluttaneet itsemme ja haluamme myös saada siitä palkkaa ja olisihan se yhteiskunnan varojen tuhlausta jos emme antaisi panostustamme kaikkien hyväksi.
        Nyt kun sinulla on kokemusta suomesta kerro siitä kavereillesi jotka suunnittelevat tänne muuttoa, ehkä siitä olisi hyötyä heille.


      • Agentti2006

        Ai että ihan pilluakin nuolet...
        Miten sä kehtaat turkkialisena kertoa pillun nuolemisesta?tää on aivan naurettavaa!Cok maskara yani.
        ottaisit ihminen kokonaisvaltaisena yksilönä.
        Ai että ihan kokkaatkin?Onhan se hienoa jos mies osaa, mutta mitäs jos joksus keskustelisit jostain naisystäväsi elämään liittyvästä?milloin muuten menette naimisiin?


      • naista
        Agentti2006 kirjoitti:

        Ai että ihan pilluakin nuolet...
        Miten sä kehtaat turkkialisena kertoa pillun nuolemisesta?tää on aivan naurettavaa!Cok maskara yani.
        ottaisit ihminen kokonaisvaltaisena yksilönä.
        Ai että ihan kokkaatkin?Onhan se hienoa jos mies osaa, mutta mitäs jos joksus keskustelisit jostain naisystäväsi elämään liittyvästä?milloin muuten menette naimisiin?

        täälla aivan tarpeeksi.


      • Agentti2006
        naista kirjoitti:

        täälla aivan tarpeeksi.

        Mitä tarkoitat lauseella "saan kyllä"?Oliks tää vastaaja nyt tämä pilluakin nuoleva turk, jonka mielestä turkkialista miestä parempaa miestä ei olekaan.


      • Agentti2006
        naista kirjoitti:

        täälla aivan tarpeeksi.

        Sitäpaitsi en usko että olet turkkilainen ellet puhu turkiksi. Yani am aliyosun istedin demek?
        Ehkä oletkin Pkk-aktivisti tai arabi (tai mikä lie), joka haluaa mustamaalata turkkialisten mainetta ja sinun persoonan muodossa esittää hupsua.


      • yks likka etelä-suomi
        Agentti2006 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat lauseella "saan kyllä"?Oliks tää vastaaja nyt tämä pilluakin nuoleva turk, jonka mielestä turkkialista miestä parempaa miestä ei olekaan.

        onpa hyvä että löysin tämän keskustelupalstan ja että tästä aiheesta puhellaan..mulla on kanssa kaikenlaisia kokemuksia turkkilaisista..ja olen ominsilmin nähnyt kaikenlaista mitä ei voisi uskoa todeksi...:(

        alotan tarinani miehestä kenenvaimo oli raskaana tosin en tiedä että monella kuukaudella..ja tämä nainen oli kanssa turkkilainen niinkuin miehensäkin..näin että joskus kesällä tämä mies meni toisen miehenkanssa toiseen kaupunkiin autolla ja siellä takapenkillä oli jotain kaksi suomalaista naista ja hänellä oli raskaana oleva vaimo kotona...ja tämä sama mies oli mulekkin jutellut kauan aikaa mutta en noteeranut mitenkään.
        Olen kauan aikaa jutellut yhen turkkilaisenmiehenkanssa mutta se loppui äkkiä koska kuulin että on paljon toisiakin naisia mutta entiedä pitiköse paikkaansa..koska nämä keksivät kaikkea juttua.

        No sitten alotin toisen miehenkanssa ja tapailemaan tätä mutta suurimmanosan ajasta tämä on hiljaa eikä soita juuri mitään tai lähetä tekstiviestejä..lisäksi kun hän on heittänyt mun kotiin hän sanoo menneensä johonki kaverin luo. Tätä oli montakertaa musta tuntui oudolta että niin paljon näki jotain miespuolista kaveriaan.

        Lisäksi löysin tämän kännykästä joitakin puhelinnumeroita ja lisäksi jonku naisen nimen sekä puhelinumeron..silloin ajattelin just joo tätähän tämä on sitä normaalia turkkilaista että naisia roikkuu puissa kuin omenia.Kysyin että onko toi sun joku kaveri vai hän sanoi mul että onjoo mutta ei siitä sen jälkeen sitten puhunut mitään.

        Mutta hän on kowa vahtimaan ja pitämään huolta omalla tavallaan..Sitten toisella kerralla hän valehteli mulle menevänsä johonki paikkaan odottamaan jotain kaveriaan.Silloin katsoin että tulisikö se jokin kaveri hänen kotiinsa.tämä menikin ihan toiseenpaikkaan mihi sanoi menneensä..et tollasta se on..on hän aikasemmin mulle puhunut ja ollut sellainen kuin ennen..ehkä seo luotettava ja ehkä ei..enmätierä..mutta välillä tuntuu siltä että kaverit ovat tärkeämpiä kuin minä..jase oma porukka..eikä kerrota mitä milloinkin tehdään..mutta en voi aina olla valvomassa mitä milloinkin tekee..jokane on vastuussa tekemisistään.En sano mistäpäin olen mutta kyseessä on eteläsuomi moikka


      • yks likka etelä-suomi
        yks likka etelä-suomi kirjoitti:

        onpa hyvä että löysin tämän keskustelupalstan ja että tästä aiheesta puhellaan..mulla on kanssa kaikenlaisia kokemuksia turkkilaisista..ja olen ominsilmin nähnyt kaikenlaista mitä ei voisi uskoa todeksi...:(

        alotan tarinani miehestä kenenvaimo oli raskaana tosin en tiedä että monella kuukaudella..ja tämä nainen oli kanssa turkkilainen niinkuin miehensäkin..näin että joskus kesällä tämä mies meni toisen miehenkanssa toiseen kaupunkiin autolla ja siellä takapenkillä oli jotain kaksi suomalaista naista ja hänellä oli raskaana oleva vaimo kotona...ja tämä sama mies oli mulekkin jutellut kauan aikaa mutta en noteeranut mitenkään.
        Olen kauan aikaa jutellut yhen turkkilaisenmiehenkanssa mutta se loppui äkkiä koska kuulin että on paljon toisiakin naisia mutta entiedä pitiköse paikkaansa..koska nämä keksivät kaikkea juttua.

        No sitten alotin toisen miehenkanssa ja tapailemaan tätä mutta suurimmanosan ajasta tämä on hiljaa eikä soita juuri mitään tai lähetä tekstiviestejä..lisäksi kun hän on heittänyt mun kotiin hän sanoo menneensä johonki kaverin luo. Tätä oli montakertaa musta tuntui oudolta että niin paljon näki jotain miespuolista kaveriaan.

        Lisäksi löysin tämän kännykästä joitakin puhelinnumeroita ja lisäksi jonku naisen nimen sekä puhelinumeron..silloin ajattelin just joo tätähän tämä on sitä normaalia turkkilaista että naisia roikkuu puissa kuin omenia.Kysyin että onko toi sun joku kaveri vai hän sanoi mul että onjoo mutta ei siitä sen jälkeen sitten puhunut mitään.

        Mutta hän on kowa vahtimaan ja pitämään huolta omalla tavallaan..Sitten toisella kerralla hän valehteli mulle menevänsä johonki paikkaan odottamaan jotain kaveriaan.Silloin katsoin että tulisikö se jokin kaveri hänen kotiinsa.tämä menikin ihan toiseenpaikkaan mihi sanoi menneensä..et tollasta se on..on hän aikasemmin mulle puhunut ja ollut sellainen kuin ennen..ehkä seo luotettava ja ehkä ei..enmätierä..mutta välillä tuntuu siltä että kaverit ovat tärkeämpiä kuin minä..jase oma porukka..eikä kerrota mitä milloinkin tehdään..mutta en voi aina olla valvomassa mitä milloinkin tekee..jokane on vastuussa tekemisistään.En sano mistäpäin olen mutta kyseessä on eteläsuomi moikka

        Toivottavasti ihmiset alkavat paremmin miettimään kenenkanssa alkavat tekemisiin.Nämä tummantukan omaavat miehet voivat olla kunnolisia tai tunnolisia tai sitten täys pettureita.Mun kokemuksen mukaan kannataa aina ottaa varaus näihi eikä olla silmät sokeina.
        Tietenkin erilaisuuden tekee erilainen kulttuuri ja sen lähtökohdat.
        En yleistä tota sanomaani
        Mutta milloin te turkkilaiset osaatte olla rehellisiä?


    • läheltä seurannut

      Tämän asian tiimoilta kirjoittaneet suurimmaksi osaksi ovat olleet minulle pettymys.
      Nähtävästi asialliseen keskusteluun ei pystytä.

      Olisin toivonut eri näkökulmaa asiaan ja jos onnistuneita parisuhteita on solmittu miten uskonto ja muut asiat näissä suhteissa on osattu käsitellä. Ilmeisesti onnelliset eivät tätä palstaa lue.

      Kaikesta huolimatta Hyvää Joulua kaikille ja parempaa Uutta Vuotta.

    • Anonyymi

      Joo tuolla deittipalstoilla heiluvat. Että juu voi salaa tavata. Enpä tarvitse.

      • Anonyymi

        Syyrialaiset kurdit aivan samaa sekä turkkilaiset että turkin kurdit. Seksiin heitä voi käyttää. Ei muuhun. Muistakaa kumi.


      • Anonyymi

        Varattuja ovat yleensä. Vaimot ei somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyrialaiset kurdit aivan samaa sekä turkkilaiset että turkin kurdit. Seksiin heitä voi käyttää. Ei muuhun. Muistakaa kumi.

        Minä käytän heitä toyboyna🌞💟terveisin tuhma täti


    • Anonyymi

      Aika samaa settiä kaikki turkkilaiset miehet. Kuten tämä, morsian maajussille ohjelmassa, suomalaisnaisten kylmyydestä rutissut Mustafakin. Heidän maassaan miesten tapa, on olla juuri tuollainen, kun hän on. Tuollaisella tyylilä ei vaan parisuhde onnistu monenkaan suominaisen kanssa. Turhaa edes yrittää alkaa luomaan näitä monikansallisia suhteita.

    • Anonyymi

      Sama se on kurdien kanssa. Itselä on vaan seksisuhde turkkilaiseen mieheen. Ja muitakin. Nauran itse hänelle.

    • Anonyymi

      On ne kaikki pettäjiä. Myös syyrialaiset,arabit ym.

    • Anonyymi

      Tämä ob totta!!

    • Anonyymi

      Joo minusta suomalaiset miehet on mahtavia, niinhän minäkin olen. Minusta meitä on kusipäitä kuin mahtavia persoonia riippumatta etnisestä taustasta. Tosin kulttuurierot voivat tuoda melkosen ongelman johon on syytä varautua.

    • Anonyymi

      Huomattu on. Panokaverina turkkilainen,kehui muita naisia tässä panneensa ja kaverinsa huijanneet vanhalta naiselta rahaa sanomalla että rakastaa. Eli tää äijä myöntää että ovat paskoja. Mua lahjoo mut mietin millo lopetan homman.

    • Anonyymi

      Se on tyhmille suominaisille aivan oikein.

    • Anonyymi

      TURKKILAISET MIEHET LEPERTELEE AIKANSA, SUOMALAISEN RAKASTUNEEN NAISEN KORVAAN, NE PIRUT OSAA SEN, NIILLÄ ON SIELLÄ IHAN OMAT VAIMOT JA LAPSET. JOPA HEIDÄN SUKULAISET PITÄÄ HUOLEN ETTÄ PYSYVÄT LESTISSÄÄN. SANOVAT SUOMALAISIA KOIRIKSI, EIKÖ S JO KERRO JOTAKIN. SIIS PYSYKÄÄ SIELLÄ TURKISSA ISONENÄT..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe