Olet vanhoillinen känisevä kranttu, joka pelkää riskejä. Et tee mitään, olet siis laiska. Yksikään kaurisihminen ei ole koskaan tehnyt mitään merkittävää tässä eikä muissa maailmoissa. Kauriiden ei pitäisi pysyä kauaa paikoillaan, koska ne karkoittavat ominaishajullaan muut pois. Kauris yrittää mielellään pujotella muiden liiveihin ja hakea muiden kautta menestystä. Mikäli Kauris yrittää selviytyä omin avuin eikä tietenkään tässä menesty, hän alkaa syyttää muita uransa torpedoimisesta. Kauriilla on ikävä tapa elää aivan helvetin vanhoiksi.
Onnenkapine: Kansaneläke Onnennumero: Kansaneläkkeen perusosa 2625 mk/kk Onnenväri: Kelan kuoren väri Motto: "Oi oi, voi voi, pakko tässä on vielä yrittää oi oi..." Auto: Lada 1200L
siinä se tulikin.
KAURIS
22
2247
Vastaukset
- känkkäränkkäkauris
Kukahan päivittäisi tuonkin jutun euroaikaan, mie ku en millään viitsis. :)
- ruiskukkapelto
Mie tiiän muutaman kaurisihmisen. Molemmat on vähän käniseviä...toinen kranttu, toinen ei. Raha kelpaa kummallekkin.
- äskeinen
ruiskukkapelto kirjoitti:
Mie tiiän muutaman kaurisihmisen. Molemmat on vähän käniseviä...toinen kranttu, toinen ei. Raha kelpaa kummallekkin.
Toinen haastaapi riitaa vähän väliä, ja kummankin saa kiihtymään nollasta sataan muutamassa sekunnissa jos niitä lähtee tahallaan ärsytämään (huudattamaan).
- sorja
äskeinen kirjoitti:
Toinen haastaapi riitaa vähän väliä, ja kummankin saa kiihtymään nollasta sataan muutamassa sekunnissa jos niitä lähtee tahallaan ärsytämään (huudattamaan).
nimimerkki ko siul: "ruikukkapelto" ja sie viissit kahta kaurist tahallaa huuvvattaa.
Jälkkirjotus:
Mikä muute tää siu merkki onkaa, ko ees huomaat, jot joku raahhaakii mietiskellöö? :) - ruiSkukkapelto
sorja kirjoitti:
nimimerkki ko siul: "ruikukkapelto" ja sie viissit kahta kaurist tahallaa huuvvattaa.
Jälkkirjotus:
Mikä muute tää siu merkki onkaa, ko ees huomaat, jot joku raahhaakii mietiskellöö? :)Ässä jäi pois.
Kylhän se kauris mielellään muita huudattaa ja provosoi...mutta herne menee nekkuun, jos kauriille joku vastaavan tekee :)
No eipä siinä, kauriin lepyttely on kivaa. Saapi rapsutella sitä hellästi korvan takaa. - ruiskukkapelto
ruiSkukkapelto kirjoitti:
Ässä jäi pois.
Kylhän se kauris mielellään muita huudattaa ja provosoi...mutta herne menee nekkuun, jos kauriille joku vastaavan tekee :)
No eipä siinä, kauriin lepyttely on kivaa. Saapi rapsutella sitä hellästi korvan takaa.Niin, mun merkki on tietysti :) se toinen rahan päälle ymmärtävä horoskooppimerkki: rapuhan se.
- turkane
ruiSkukkapelto kirjoitti:
Ässä jäi pois.
No eipä siinä, kauriin lepyttely on kivaa. Saapi rapsutella sitä hellästi korvan takaa.miu lukhäiriöö ja sanasokkeutta.
Ai se siu Kauriis onkii koira! :)
Mukavii rapsuttellui siul.
- vvaan se toinen
mikä se taas onkaan, horoskooppi tai jotain, en muista, ikivanha vitsi ja se on olemalla kaikista merkeistä... ei kannatte ottaa tosissaan..
- Vanha Kauris
oikein sikiää tänne palstalle. Menkääpä pois pahaa mieltä kylvämästä!
Muuten Kauris on monen politiikassa menestyneen horoskooppimerkki esim. Tarja Halonen jne eli Kauris kyllä puskee menestykseen. Seköhän näitä häiriköitä harmittaa ja saa kateuden kavalan kuolemansynnin heräämään?
Mutta menestystä ja joulumieltä vaan teillekin ;=) - jääkuningatar
tuo on siis niiin totta. Osu ja uppos. Hehee, mutta kauriiden tekemisestä niissä muissa mualimoissa te ette tiiä mittään, onneksi. Mä olen ainakin niin liikkuvaa sorttia ja levoton että en ehdi saman merkin parfyymin tuoksua levittää kauan yhteen paikkaan. Toi "oi oi ja voi voi" sopii kyllä niinkuin nakutettu. Kaikki muuten täsmää niinkuin potta päähän mutta meitsillä ei ole ees tuota Lataa...hiihiiii.
Ja kirjoittajan kooppimerkki oli ....? Mä voin lukea sitten sen sun hotoskoopin, *tukehtuu nauruun*- hauska :)
höröskööppi vaikka pikkujoulut jo ohi mutta eihän kauris sitä huomaa:):http://eurosinkut.net/forum/viewtopic.php?p=48357&sid=2658eb8daf357cf6ce4fcaefbf76bae8
- mennä joulusaunaan
hauska :) kirjoitti:
höröskööppi vaikka pikkujoulut jo ohi mutta eihän kauris sitä huomaa:):http://eurosinkut.net/forum/viewtopic.php?p=48357&sid=2658eb8daf357cf6ce4fcaefbf76bae8
hehe:
http://www.netikka.net/knuutti/Hupijutut/saunahoroskooppi.htm - 7.1.-kauris
hauska :) kirjoitti:
Just noin, nappiin osuivat molemmat.
Jaguaarilla ajellaan kotisuomessa ja Euroopassa ja jos taas tulee asiaa itärajan taakse, otetaan Lada käyttöön.
Osan palkastaan venäläissantarmit keräävät näet edelleen mukaliikennerikkomuksista määrääminään "maksu suoraan käteen"-sakkoina, joiden suuruuteen vaikuttaa selvästi liikennerikollisen oletettu varakkuus.
Ennen matkaa Lada on myös syytä sumuttaa yltä päältä kauravedellä.
Tosiasiassa Ladaa hoidetaan kotioloissa kuin kruununjalokiveä. Sehän alkaa olla jo antiikkia, jonka keräilyarvo nousee päivä päivältä! ;)
- maailmanparantajatar
kuuluisista kauriista:
Elvis Presley, Orlando Bloom, Martin Luther King, Ricky Martin, Tarja Halonen
Richard Nixon, Gary Grant
Mitäpä mieltä olet heistä, kun sanot, että: "Yksikään kaurisihminen ei ole koskaan tehnyt mitään merkittävää tässä eikä muissa maailmoissa."?- ap, mutta
kauriina olen sitä mieltä, että kyllä me ollaan osaavaa sakkia. ;))
- Elvis Presley: Laulava pilleristi joka näytteli muutamassa B-luokan elokuvassa
- Orlando Bloom: Jämähtänyt paikalleen "Pirates of the Caribbean" näyttelijäksi.
- Martin Luther King: Ihan jees (Vaikka omikin ”I have a dream”-lauseensa toiselta mieheltä. )
- Ricky Martin: Populäärilattarimusiikin esittäjä, joka kävi myös täällä "periferiassa" laulamassa, mikä tarkoittaa sitä, että ura on laskusuunnassa.
Tarja Halonen: Tais toissa viikolla lopulta lausua jotain, minkä muistin vielä seuraavana päivänä.
Richard Nixon: "Hukkui" Watergate-skandaaliin.
Gary Grant: Osasi näytellä hyvin - maailmanparantajatar
ap, mutta kirjoitti:
kauriina olen sitä mieltä, että kyllä me ollaan osaavaa sakkia. ;))
- Elvis Presley: Laulava pilleristi joka näytteli muutamassa B-luokan elokuvassa
- Orlando Bloom: Jämähtänyt paikalleen "Pirates of the Caribbean" näyttelijäksi.
- Martin Luther King: Ihan jees (Vaikka omikin ”I have a dream”-lauseensa toiselta mieheltä. )
- Ricky Martin: Populäärilattarimusiikin esittäjä, joka kävi myös täällä "periferiassa" laulamassa, mikä tarkoittaa sitä, että ura on laskusuunnassa.
Tarja Halonen: Tais toissa viikolla lopulta lausua jotain, minkä muistin vielä seuraavana päivänä.
Richard Nixon: "Hukkui" Watergate-skandaaliin.
Gary Grant: Osasi näytellä hyvinniin sitten minä häivyn tältä palstalta.
Hyvästi ja oikein mukavaa joulua Teille kaikille, omalla nimimerkillä kirjoittaville kauriille! - 7.1.
maailmanparantajatar kirjoitti:
niin sitten minä häivyn tältä palstalta.
Hyvästi ja oikein mukavaa joulua Teille kaikille, omalla nimimerkillä kirjoittaville kauriille!3-kertainen; lisäksi nousuneitsyt, kuu ravuissa ja venus jousimiehessä. Myös siskoni, hänen miehensä ja paras ystäväni ovat kauriita, millä lienee vaikutusta realiteettien tajun ja jonkin verran myös sarkastisen asenteen kehitykseen.
Kun kommentoin kaurisvaikuttajien listaasi, oli perimmäisenä ajatuksena sanonta:
"Ei koskaan pidä käyttää keppihevosena keppiä, johon on aikomus nojata". :))
Oikein hyvää joulunaikaa sinulle maailmanparantaja!
- ...................
Minä olen kyllä itsekin kauris.
Anteeksi vain. - porukka vakavaa..
Heh, musta tuo oli hauska. Ihmeellisen vakavaa sakkia täällä. Uskomatonta..
- ultimate capricorn
Heh! Olen tuon joskus aikaisemminkin lukenut, ihan huvittava juttu. Tuo tuollainen "mollauskooppi" löytyy jokaisesta merkistä joltakin nettisivulta jota en tosin just nyt saa päähäni.
Yhden asian voin tosin tuosta allekirjoittaa sillä itse olen kieltämättä melko vanhoillinen jossain asioissa, mutta silti väitän olevani avarakatseisempi kuin 90 prosenttia suomalaisväestöstä! - Bussybody
.. on ilmeisesti onnistunut potkaisemaan sinua kovin kivuliaaseen paikkaan?
Etköhän kaivaudu takaisin sen kiven alle mistä tulitkin, parantelemaan vammojasi. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703