Olen yrittänyt metsästää Saab 96 pienoismallia, täytyisi olla seuraavan linkin mukainen. http://jpowell.tripod.com/saab-models-toys/corgi/corgi-saab-96-d711-blue.jpg
Valmistaja ei tarvitse olla Corgi, mittasuhde vapaa, kunhan malli ja väri täsmäisivät.. Olisiko jollain antaa vinkkiä, mistä tälläista voisi hankkia? Esim. Corgin nettikaupassa ei näytä olevan, enkä ole muuallakaan nettikaupoissa/-huuokaupoissa tälläiseen tömännyt.
Mistä Saab 96 pienoismalli !!????
4
1410
Vastaukset 4
- tota!
http://www.modelmania.fi/
Itse olen tilannut malleja modelmanian kautta.
Olen saanut harvinaisempiakin malleja.
Omistaja tilaa mallit suoraan Amerikasta.
Soita ja kysy, mikä ois tilanne sun mallin kohdalla?- keräilijä
Ei kannata suomalaisista liikkeistä tilailla noita malleja. euroopasta esim Saksasta ja Portugalista saa paljon halvemmalla ja saab 96:kin löytyy.
- tapansa!
keräilijä kirjoitti:
Ei kannata suomalaisista liikkeistä tilailla noita malleja. euroopasta esim Saksasta ja Portugalista saa paljon halvemmalla ja saab 96:kin löytyy.
Onnea etsintään.
- allard
huudan aika paljon pienoismalleja Ebay´n sivuilta. Nyt näyttäisi olevan pääasiassa Saab´n rallimalleja kohtuu hintaan. Hankalaksi huutamisen tekee kun Ebay´hin pitää liittyä ja ilmoittaa esim. luottokortin numero. Itselläni on kaikki kuitenkin toiminut moitteettomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393