Olen yrittänyt metsästää Saab 96 pienoismallia, täytyisi olla seuraavan linkin mukainen. http://jpowell.tripod.com/saab-models-toys/corgi/corgi-saab-96-d711-blue.jpg
Valmistaja ei tarvitse olla Corgi, mittasuhde vapaa, kunhan malli ja väri täsmäisivät.. Olisiko jollain antaa vinkkiä, mistä tälläista voisi hankkia? Esim. Corgin nettikaupassa ei näytä olevan, enkä ole muuallakaan nettikaupoissa/-huuokaupoissa tälläiseen tömännyt.
Mistä Saab 96 pienoismalli !!????
4
1287
Vastaukset
- tota!
http://www.modelmania.fi/
Itse olen tilannut malleja modelmanian kautta.
Olen saanut harvinaisempiakin malleja.
Omistaja tilaa mallit suoraan Amerikasta.
Soita ja kysy, mikä ois tilanne sun mallin kohdalla?- keräilijä
Ei kannata suomalaisista liikkeistä tilailla noita malleja. euroopasta esim Saksasta ja Portugalista saa paljon halvemmalla ja saab 96:kin löytyy.
- tapansa!
keräilijä kirjoitti:
Ei kannata suomalaisista liikkeistä tilailla noita malleja. euroopasta esim Saksasta ja Portugalista saa paljon halvemmalla ja saab 96:kin löytyy.
Onnea etsintään.
- allard
huudan aika paljon pienoismalleja Ebay´n sivuilta. Nyt näyttäisi olevan pääasiassa Saab´n rallimalleja kohtuu hintaan. Hankalaksi huutamisen tekee kun Ebay´hin pitää liittyä ja ilmoittaa esim. luottokortin numero. Itselläni on kaikki kuitenkin toiminut moitteettomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833