Kertokaapas tietäväiset, minkäslainen paikka tämä on? Siis kouluna.
Sinne oisin tulossa syksyllä ja ois ihan kiva kuulla kommentteja, kun näin vieraana sinne tulee.
Raahen ammattikoulu
muija
2
409
Vastaukset
- max.79
moi!
olen ite opiskellu Raahessa kokkipuolella 95-98v.koulu on mukava ja hlö kunta kans mukavaa. riippuu minne puolelle menet. parturi puolihan on erikseen muualla. amiksessa on varmasti nyt mukavammat oltavat ku sinne on tehty remppa. Miehiä/poikia siellä on ihan kauheesti..just sellasia lippalakki lenkkari tyyppejä. yäk.
eikai jos tykkää..
mut mukavaa opiskelua sulle. - Eero
Mä kävin noin vuosi sitten tutustumassa siellä, ja mun mielestä se oli järkyttävä paikka. Tilat oli ankeat ja kaikki oppilaat oli tosi synkän näkösiä. Ei kiitos! Menin sitten lukioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122