Hei! Mistähän voisin löytää jouluksi vanhan lautapelin nimeltä Rush Hour? Pelissä täytyy saada punainen auto pois pelilaudalta.
Jos jollan on tämä peli ehjänä ja haluaisi luopua siitä7myydä niin ilmoittele palstalle. Asialla on KIIRE! Kaupoissa ei kuulemma enää myydä kyseistä peliä :(
Rush hour-liikenneruuhka
riksu
4
566
Vastaukset
- Trash-auto
Luepa tätä palstaa aikaisemmista kirjoituksista, niin löydät vastauksen, mistä peliä vielä saa.
- riksu
niinhäm sen jostain oulusta asti sais muttei ole mahdollisuuksia lähteä sinne..että se siitä sitten..
- Nimetön
riksu kirjoitti:
niinhäm sen jostain oulusta asti sais muttei ole mahdollisuuksia lähteä sinne..että se siitä sitten..
Lautapelit.fi mainostaa peliä tulevaksi ennen joulua, käy tutkailemassa sieltä. Samanlaista peliä näyttää olevan myös safari- ja juna-palikoilla.
- gruuli
Ainakin tampereella näin kyseisen pelin yhdessä koskikeskuksen kirjakaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233