Oli ihanaa kun pääsin kaasoksi hyvälle kaverilleni. Kunnes yhtäkkiä huomaan, että kaikki asiat kaatuvat minun hoidettavikseni. Hääpaikan varasin minä, koska kaverini sanoi ettei tiedä ja ei kehtaa, koristeita olen minä käynyt ostamassa (kuitenkin heidän rahoilla), varannut hääauton, suunnitellut riisipussit, kortit ja karkit (kaikki tehnyt yksin)...jne, nyt todella rupeaa olemaan mitta täynnä. Ymmärrän kyllä sen, että morsiammen kanssa ja apuna ollaan, mutta kyllä tämä on jo liikaa. Nyt on kauan jo pitänyt pukija käydä katsomassa, mutta morsian ei jaksa tai on muuta tekemistä. Minun puolestani astelkoot alttarille vaikka alasti!
Talvihäät maaliskuussa
5
1657
Vastaukset
- kuulosta olevan
kovinkaan kiinnostunut häistään, ihme juttu. ja miten ei aikuinen ihminen kehtaa varata juhlapaikkaa? sanopa sinäkin joku kerta, että et jaksa ja on muuta tekemistä, kun sun pitäisi taas hoitaa jotakin. kyllä kaason kuuluu olla apuna ja tukena eikä kantaa päävastuuta kaikesta..
- joliellen
Itse olen maalismorsian ja olen hoitanut itse kutsut, osan askarteluista, pukuasiat, paikkavaraukset, pitopalvelun, hääauton (no se on miehen oma kun sillä on Mersu SLK). Lähes kaiken jo tähän mennessä.
Nyt vasta olen pyytämässä ystävääni kaasoksi, kun suurin osa etukäteisjärjestelyistä on jo hoidettu. Toivon että hän auttaisi minua hääpäivänä tai sitä edeltävänä iltana paikan koristelussa ja pitää huolta pikkuasioiden järjestymisestä hääpäivänä. Varmasti saan apua myös äidiltä ja tulevalta anopilta. Toivon että hän myös auttaa musiikin valitsemisessa. Tosin meille tulee ammatti DJ juhliin, joten hän osaa myös soveltaa, kunhan kertoo minkä tyylistä toivoo.
Mielestäni kaason tehtävä on kunniatehtävä, eikä olla ilmainen orja! Sulla on kyllä todella inhottava tilanne. Tsemppiä =) - Tompel
Tarkoittiko se kehtaa sitä miksi minä sen ymmärrän vai ettei viitsi? Eikös jossain murteessa "en mä kehtaa" tarkoittaa ettei viitsi? Tai jotain sellaista?
- !!!!
........
- deesa
No voi jessus sentään, herää kysymys että "miksi?!!!" Siis onko morsian pyytänyt sua tekemään kaikki noi, ja jos on, mikset ole kieltäytynyt, ja jos taas ei ole pyytänyt, niin miksi ihmeessä teet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?752773Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282527Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472248Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.132036Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111527- 1671383
- 521052
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa281024IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16828Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois106818