Talvihäät maaliskuussa

kaasona!

Oli ihanaa kun pääsin kaasoksi hyvälle kaverilleni. Kunnes yhtäkkiä huomaan, että kaikki asiat kaatuvat minun hoidettavikseni. Hääpaikan varasin minä, koska kaverini sanoi ettei tiedä ja ei kehtaa, koristeita olen minä käynyt ostamassa (kuitenkin heidän rahoilla), varannut hääauton, suunnitellut riisipussit, kortit ja karkit (kaikki tehnyt yksin)...jne, nyt todella rupeaa olemaan mitta täynnä. Ymmärrän kyllä sen, että morsiammen kanssa ja apuna ollaan, mutta kyllä tämä on jo liikaa. Nyt on kauan jo pitänyt pukija käydä katsomassa, mutta morsian ei jaksa tai on muuta tekemistä. Minun puolestani astelkoot alttarille vaikka alasti!

5

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulosta olevan

      kovinkaan kiinnostunut häistään, ihme juttu. ja miten ei aikuinen ihminen kehtaa varata juhlapaikkaa? sanopa sinäkin joku kerta, että et jaksa ja on muuta tekemistä, kun sun pitäisi taas hoitaa jotakin. kyllä kaason kuuluu olla apuna ja tukena eikä kantaa päävastuuta kaikesta..

    • joliellen

      Itse olen maalismorsian ja olen hoitanut itse kutsut, osan askarteluista, pukuasiat, paikkavaraukset, pitopalvelun, hääauton (no se on miehen oma kun sillä on Mersu SLK). Lähes kaiken jo tähän mennessä.

      Nyt vasta olen pyytämässä ystävääni kaasoksi, kun suurin osa etukäteisjärjestelyistä on jo hoidettu. Toivon että hän auttaisi minua hääpäivänä tai sitä edeltävänä iltana paikan koristelussa ja pitää huolta pikkuasioiden järjestymisestä hääpäivänä. Varmasti saan apua myös äidiltä ja tulevalta anopilta. Toivon että hän myös auttaa musiikin valitsemisessa. Tosin meille tulee ammatti DJ juhliin, joten hän osaa myös soveltaa, kunhan kertoo minkä tyylistä toivoo.

      Mielestäni kaason tehtävä on kunniatehtävä, eikä olla ilmainen orja! Sulla on kyllä todella inhottava tilanne. Tsemppiä =)

    • Tompel

      Tarkoittiko se kehtaa sitä miksi minä sen ymmärrän vai ettei viitsi? Eikös jossain murteessa "en mä kehtaa" tarkoittaa ettei viitsi? Tai jotain sellaista?

      • !!!!

        ........


    • deesa

      No voi jessus sentään, herää kysymys että "miksi?!!!" Siis onko morsian pyytänyt sua tekemään kaikki noi, ja jos on, mikset ole kieltäytynyt, ja jos taas ei ole pyytänyt, niin miksi ihmeessä teet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe