Oli ihanaa kun pääsin kaasoksi hyvälle kaverilleni. Kunnes yhtäkkiä huomaan, että kaikki asiat kaatuvat minun hoidettavikseni. Hääpaikan varasin minä, koska kaverini sanoi ettei tiedä ja ei kehtaa, koristeita olen minä käynyt ostamassa (kuitenkin heidän rahoilla), varannut hääauton, suunnitellut riisipussit, kortit ja karkit (kaikki tehnyt yksin)...jne, nyt todella rupeaa olemaan mitta täynnä. Ymmärrän kyllä sen, että morsiammen kanssa ja apuna ollaan, mutta kyllä tämä on jo liikaa. Nyt on kauan jo pitänyt pukija käydä katsomassa, mutta morsian ei jaksa tai on muuta tekemistä. Minun puolestani astelkoot alttarille vaikka alasti!
Talvihäät maaliskuussa
5
1677
Vastaukset
- kuulosta olevan
kovinkaan kiinnostunut häistään, ihme juttu. ja miten ei aikuinen ihminen kehtaa varata juhlapaikkaa? sanopa sinäkin joku kerta, että et jaksa ja on muuta tekemistä, kun sun pitäisi taas hoitaa jotakin. kyllä kaason kuuluu olla apuna ja tukena eikä kantaa päävastuuta kaikesta..
- joliellen
Itse olen maalismorsian ja olen hoitanut itse kutsut, osan askarteluista, pukuasiat, paikkavaraukset, pitopalvelun, hääauton (no se on miehen oma kun sillä on Mersu SLK). Lähes kaiken jo tähän mennessä.
Nyt vasta olen pyytämässä ystävääni kaasoksi, kun suurin osa etukäteisjärjestelyistä on jo hoidettu. Toivon että hän auttaisi minua hääpäivänä tai sitä edeltävänä iltana paikan koristelussa ja pitää huolta pikkuasioiden järjestymisestä hääpäivänä. Varmasti saan apua myös äidiltä ja tulevalta anopilta. Toivon että hän myös auttaa musiikin valitsemisessa. Tosin meille tulee ammatti DJ juhliin, joten hän osaa myös soveltaa, kunhan kertoo minkä tyylistä toivoo.
Mielestäni kaason tehtävä on kunniatehtävä, eikä olla ilmainen orja! Sulla on kyllä todella inhottava tilanne. Tsemppiä =) - Tompel
Tarkoittiko se kehtaa sitä miksi minä sen ymmärrän vai ettei viitsi? Eikös jossain murteessa "en mä kehtaa" tarkoittaa ettei viitsi? Tai jotain sellaista?
- !!!!
........
- deesa
No voi jessus sentään, herää kysymys että "miksi?!!!" Siis onko morsian pyytänyt sua tekemään kaikki noi, ja jos on, mikset ole kieltäytynyt, ja jos taas ei ole pyytänyt, niin miksi ihmeessä teet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476