Suuntavalot hajalla?

40tkm vuodessa

Niin, täälläkin varmaan on paljon lukijoita, joilla vilkku on joko rikki tai sitten ei osata sitä käyttää.

Kertokaapa, että onko autokoulujen opetuksessa tuo vilkun käytön opettaminen jäänyt täysin triviaaliksi aiheeksi? Onko fyysinen kunto heikko, kun ei sormi taivu siihen vivulle? Tällöin ei pitäisi olla ollenkaan liikenteessä muita vaarantamassa.

Tänä aamuna, täällä Tampereella, taas eräs ison saksalaisen auton kuski päätti tulla ohituskaistalle suoraan eteeni, ja täysin ilman mitään merkinantoa. Kun ei ollut ruuhkaakaan, niin jotenkin tuntui kummalliselta ratkaisulta.

7

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen Antero

      Kyllä minun autostani kokeillaan vilkkujen toimivuus katsastuksessa joka vuosi. Itse en viitsi moisia häiritsimiä käyttää, turhaa ja typerää nysväritouhua.

      Terv. nimim.: "30tkm vuodessa jo 15 vuoden ajan, ei KOSKAAN vilkkua MISSÄÄN"

    • Tampereella...

      Onks toi ny reiluu ? Kiristääkö Tapparan stringit ?

    • siksi

      Ku en ossoo, liian vaikeeta ajaa ja käyttää vilkkuja samalla, en myöskään osaa vaihtaa lyhyille kun joku tulee vastaan.

      Se on hirveen vaikeeta kun pitäis kääntää rattia mutkassa ja laittaa vilkut päälle, kerran kokeilin, mutta auto piti hinata ojasta kun ratinkääntö jäi tekemättä.

    • Opin jo kauan sitten, että jos vilkutan, niin jostain sivusta tulee toiselle heti kauhea kiire kiilata eteen tai väliin tukkimaan aikeeni.

      Lakkasin vilkuttamasta 10 vuotta ja ainakin 500.000 km sitten. Enpä käytä sumu- enkä ajovalojakaan. Toisilla vilkuttelu on niin verissä, että vilkuttavat valojaan tämän seurauksena :)


      Master Eq

      • tyhymä

        kylläpä oot pelle ja runkkari ja ennenkaikkea tyhymä!


      • tyhymä kirjoitti:

        kylläpä oot pelle ja runkkari ja ennenkaikkea tyhymä!

        ... kyllä pesee suusi saippualla.


        Master Eq


    • 41tkm vuodessa

      YHYYYY NYYYH NYYYH

      Vittu mitä itkemistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe