Niin, täälläkin varmaan on paljon lukijoita, joilla vilkku on joko rikki tai sitten ei osata sitä käyttää.
Kertokaapa, että onko autokoulujen opetuksessa tuo vilkun käytön opettaminen jäänyt täysin triviaaliksi aiheeksi? Onko fyysinen kunto heikko, kun ei sormi taivu siihen vivulle? Tällöin ei pitäisi olla ollenkaan liikenteessä muita vaarantamassa.
Tänä aamuna, täällä Tampereella, taas eräs ison saksalaisen auton kuski päätti tulla ohituskaistalle suoraan eteeni, ja täysin ilman mitään merkinantoa. Kun ei ollut ruuhkaakaan, niin jotenkin tuntui kummalliselta ratkaisulta.
Suuntavalot hajalla?
7
394
Vastaukset
- Olen Antero
Kyllä minun autostani kokeillaan vilkkujen toimivuus katsastuksessa joka vuosi. Itse en viitsi moisia häiritsimiä käyttää, turhaa ja typerää nysväritouhua.
Terv. nimim.: "30tkm vuodessa jo 15 vuoden ajan, ei KOSKAAN vilkkua MISSÄÄN" - Tampereella...
Onks toi ny reiluu ? Kiristääkö Tapparan stringit ?
- siksi
Ku en ossoo, liian vaikeeta ajaa ja käyttää vilkkuja samalla, en myöskään osaa vaihtaa lyhyille kun joku tulee vastaan.
Se on hirveen vaikeeta kun pitäis kääntää rattia mutkassa ja laittaa vilkut päälle, kerran kokeilin, mutta auto piti hinata ojasta kun ratinkääntö jäi tekemättä. Opin jo kauan sitten, että jos vilkutan, niin jostain sivusta tulee toiselle heti kauhea kiire kiilata eteen tai väliin tukkimaan aikeeni.
Lakkasin vilkuttamasta 10 vuotta ja ainakin 500.000 km sitten. Enpä käytä sumu- enkä ajovalojakaan. Toisilla vilkuttelu on niin verissä, että vilkuttavat valojaan tämän seurauksena :)
Master Eq- tyhymä
kylläpä oot pelle ja runkkari ja ennenkaikkea tyhymä!
tyhymä kirjoitti:
kylläpä oot pelle ja runkkari ja ennenkaikkea tyhymä!
... kyllä pesee suusi saippualla.
Master Eq
- 41tkm vuodessa
YHYYYY NYYYH NYYYH
Vittu mitä itkemistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797