Onko joku ollut siellä toukokuussa? Jos, niin minkälainen lämpötila keskimäärin?
Rodokselle toukokuussa?
7
1271
Vastaukset
- Ollut
on pitkä kuukausi,menetkö vapuksi vai kuun lopulla?Yleensä ollaan menty huhtikuun lopussa ja vietetty vappua kreikkalaisittain.Melkein aina sanotaan kun tullaan,on ollut viileätä mutta nyt alkaa lämpiämään.Rantatuoleja aletaan levittämään vasta vapuksi,mutta sitten alkaakin lämpöä riittää.Merivesi on vielä kylmä mutta ilma lämmin.Hyvin tarkenee illalla t-paidan kanssa.
Sääli että Rodos ei enää ole sama paikka kun 70:luvun alussa.Aikaisemmin odotettiin innolla sinne pääsyä,nyt saa olla mun puolesta,kiintiö täynnä. - Masa59
Lämpötila on ollut yli 20. Mutta saattaa olla hetkellisiä sateita. Mene katsomaan millainen kevät siellä on.
- ...
Kiitos vastauksista! Varmaan siinä toukokuun loppupuolella ollaan menossa, kiva kuulla että sitten jo alkaa lämpeämään!
- minä itse
... kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Varmaan siinä toukokuun loppupuolella ollaan menossa, kiva kuulla että sitten jo alkaa lämpeämään!
Me olimme viime vuoden toukokuun alussa Rodoksella ja kyllä siellä mukavan lämmintä oli. Syyskuussa oli jo huomattavasti helteisempää, pidin toukokuusta siis enemmän.
Merivettä valittelivat kylmäksi kyllä, mutta mitä itse kävin uimassa, niin pidin sitä jopa ihan mukavan lämpimänä - Suomen kylmän toukokuun jälkeen ! Niin ja sateita ei ollut silloin yhtään eikä muuten syyskuussakaan. - ei tarkene
minä itse kirjoitti:
Me olimme viime vuoden toukokuun alussa Rodoksella ja kyllä siellä mukavan lämmintä oli. Syyskuussa oli jo huomattavasti helteisempää, pidin toukokuusta siis enemmän.
Merivettä valittelivat kylmäksi kyllä, mutta mitä itse kävin uimassa, niin pidin sitä jopa ihan mukavan lämpimänä - Suomen kylmän toukokuun jälkeen ! Niin ja sateita ei ollut silloin yhtään eikä muuten syyskuussakaan.Ja kyllähän se on aika paljon ihmisestä kiinni, kuka tarkenee missäkin säässä. Harvoin olen toukokuun lopussa iltaisin tarennut ilman pitkähihaista. Minulle pitää olla vähintään 25, jolloin mahdollisesti tarkenen ellei silloinkin satu olemaan viileä tuuli.
Ja uimaan en mene alle 20 asteiseen, minulle jääkylmään veteen. Yksi Thassoksen kaksiviikkoinen loma toukokuussa on mennyt kokonaan uimatta. Enkä kyllä koskaan menekään uimaan ellei siihen ole tarvetta sen takia, että on niin kuuma. Silloin Thassoksella illalla oli joskus kolmekin pitkähihaista ja sandaaleita ei voinut ajatellakaan illalla jalkaan. Yleensä ruokailimmekin tavernassa sisällä.
Tosin Thassoksella onkin alkukesästä kylmempää, koska se on satoja kilometrejä pohjoisempana kuin vaikkapa Kos, Rodos tai Kreeta.
- riiina|||
toukokuussa rodoksella on samanlaista kuin suomessa kesällä.. voi olla jonkun verran lämpimämpääkin.. itse olen menossa sinne toukokuun alussa.. :)
- ku suomessa
Olen ollut useita kertoja Rhodoksella toukokuussa ja aina on ollut n.26 astetta hellettä.
Toissa keväänä menimme huhtikuun lopulla ja silloin kyllä tuuli kovasti. Illalla piti olla kaikki pitkähihaset päällä, mutta päivällä hiki valu Ellin rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693