Unohdin leipomukset uuniin ja siitä seurasi aivan kauhea savu. Olen nyt tuuletellut 3 päivää mutta savun haju ei tunnu katoavan, mikä avuksi?
Savun haju pois
5
30970
Vastaukset
- Auttaa varmasti
Kokemusta on...
Esimerkkinä tämä linkki
http://www.inspectorsec.fi/Tuotteet/index?location=hajunpoisto_ja_desinfiointi&gclid=CL2o3tqekokCFRdGVgodg3s04w - Joopa joo
Hajun poistaminen voi onnistua etikalla eli asettele jokaiseen voimakkaasti haisevaan huomeeseen etikkaa sisältävä astia ja anna vaikuttaa jonkin aikaa eli ainakin vuorokauden ajan.
- veden sekoitusta
liedellä...
- Se meillä vei hajut
Onnistuimme saamaan savua huusholliin kun takka ei yhtäkkiä vetänytkään, vaikka tuli oli jo syttynyt kunnolla - savua siis tuli ihan kunnolla. Tuuletimme ja tuuletimme, mutta hajun sai lopulta pois vain kunnollinen jokapaikan pesu. Kaikki irtotekstiilit pestiin (myös pestävät matot), ja kiinteät tekstiilit (sohvat ym.) imuroitiin perusteellisesti. Katot ja seinät pyyhittiin kostealla mikroliinalla, ikkunoiden sisäpinnat pestiin, ja lattia luututtiin todella huolellisesti.
Koko viikonloppu meillä meni alakertaa ja tekstiilejä jynssätessä. Mutta hajut lähti.
Onnea yritykseen! - Anonyymi
No siis kun olen mennyt kouluun niin olen haissut hirveältä siis niinkuin savulta talomme haisee myös siltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803