kiimaa

tulinen leijona

Se täytyy sanoo että leijona mies ja oinas nainen, siinä vasta pari,ainakin omasta kokemuksesta. Kumpikin hakee valtaa..ite oon leijonaM ja seurustelin oinasN kans ja oli se tulista.Vaik oinas on oikku välil ja tempperamenttinen nii kyl se oli sen arvoista.Seksi oli mahtavaa huh huh..kun kumpikin rakastaa hyvää seksiä ni sehän pelaa ja ei muutenkaan tullu aika pitkäks..Suhde loppu kuitekki muihin tekijöihin.

8

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas nainen

Totta toi,mullakin oli tosi hyvä olla leijona miehen kanssa ja se sex oli ihanaaaa.
      Muutenkin synkkas, se vaan että olin toinen nainen ja väsyin siihen. onkohan se yleistä leijona miehiltä että naiset on nannaa kun ei oo omia?
      Mutta nyt on taas mies hakusessa ja tahdon Leijona miehen mutta vapaan, misä niitä on?

• tulinen leijona

esim mä..heh

• oinas nainen
        tulinen leijona kirjoitti:

esim mä..heh

jaa. mistä sut löytäis?....heh hee

• tulinen leijona
        oinas nainen kirjoitti:

jos oot treffeille rekistöröinny ittes..nii löydät mut elmister nimen takaa.Jos sitte viel kiinnostaa niin kirjoita.

• tulinen leijon
        oinas nainen kirjoitti:

kuvaahan siinä ei ole,käytä mielikuvitusta sitähän oinailta löytyy heh heh ..ei pahalla vaan hyvällä tarkoitan.

• OinasN
        tulinen leijona kirjoitti:

jos oot treffeille rekistöröinny ittes..nii löydät mut elmister nimen takaa.Jos sitte viel kiinnostaa niin kirjoita.

Jaa säkö vapaa, mistä lähtien? Älä naurata!

• oinas nainen
        OinasN kirjoitti:

Jaa säkö vapaa, mistä lähtien? Älä naurata!

Moro
        Kumpaa tarkoitit? kumman epäilit olevan vapaa?
        Itse olen vapaa kuin taivaan tuuli, tottavie!

• OinasN
        oinas nainen kirjoitti:

Moro
        Kumpaa tarkoitit? kumman epäilit olevan vapaa?
        Itse olen vapaa kuin taivaan tuuli, tottavie!

... ei oo vapaa vaik niin väittää, kunhan varotan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe