Mikä on mielestänne paras kahvila Turussa? Onko jotain kahvilaa mihin pääsisi hyvin lastenvaunujen kanssa?
Kahvila?
20
2341
Vastaukset
- ääk!
Kahvila johon pääsee hyvin lastenvaunujen kanssa on se kahvila, johon en astuisi jalallanikaan!
- Cafe France
Cafe Art on paras. Sinne ei pääse lastenvaunujen kanssa ilman taistelua.
- ya ya
..KIRJASTOSTA! Pääkirjaston kahvila on mielestäni oikein mukava ja viihtyisä. Äitien kahvitellessa isommat lapset voi lähteä pois jaloista lasten osastolle leikkimään ja lähtiessä äiskä saa mukaan vielä Geishan muistelmat päiväuniaikaan lueskeltavaksi. Kaiken päälle kesällä on vielä auki se upea sisäpiha.
- Kahvilaan
Mitä varten vaunut kahvilaan?Eivät vaunut kahvia tarvitse.jätä vaunut kotiin.
- hyvä paikka
Kävin tänään ekaa kertaa ja voin suositella muillekin. Ihan järjelliset hinnat minusta. Kahvi makso 1,50 ja kuppi oli reilun kokoinen. Toista noissa keskustan kahviloissa esimerkiksi. Palvelu myös kiitoksen arvoista.
Aijon käydä toistekin. Nyt söin aamupalaksi maistuvan patongin. Seuraavaksi täytyy ehdottamasti testata herkullisen näköisiä ISOJA kakkupaloja.
Tilat olivat myös reilun kokoiset, ei pöytiä kiinni toisessa. Ulkonakin mahdollisuus istua.
Kerta kaikkiaan viihtyisä paikka. - Cafe Agali
hyvä paikka kirjoitti:
Kävin tänään ekaa kertaa ja voin suositella muillekin. Ihan järjelliset hinnat minusta. Kahvi makso 1,50 ja kuppi oli reilun kokoinen. Toista noissa keskustan kahviloissa esimerkiksi. Palvelu myös kiitoksen arvoista.
Aijon käydä toistekin. Nyt söin aamupalaksi maistuvan patongin. Seuraavaksi täytyy ehdottamasti testata herkullisen näköisiä ISOJA kakkupaloja.
Tilat olivat myös reilun kokoiset, ei pöytiä kiinni toisessa. Ulkonakin mahdollisuus istua.
Kerta kaikkiaan viihtyisä paikka.En ole sellaiseen kahvilaan törmännyt? Onko se Turussa?
Torin kioskille pääsee vaunujen kanssa. Kahvi maksaa saman eli 1,50 euroa iso kuppi. Ja se on pannukahvia, oikein parasta. Siinä Kauppiaskadun puoleisella punatiilikioskilla. Olin siinä tänään. - ...
Cafe Agali kirjoitti:
En ole sellaiseen kahvilaan törmännyt? Onko se Turussa?
Torin kioskille pääsee vaunujen kanssa. Kahvi maksaa saman eli 1,50 euroa iso kuppi. Ja se on pannukahvia, oikein parasta. Siinä Kauppiaskadun puoleisella punatiilikioskilla. Olin siinä tänään.Se sijaitsee hämeenkadulla, liekkö tuo alue sitten Nummea. Vieressä on Nummen apteekki ja kotipizza. Minun mielestäni on ihan hyvä, että vähän syrjemmässäkin on hyviä kahviloita. Ei tarvitse tuskailla keskustan ruuhkissa ja parkkipaikan löytämisen kanssa.
- Sarpaza
... kirjoitti:
Se sijaitsee hämeenkadulla, liekkö tuo alue sitten Nummea. Vieressä on Nummen apteekki ja kotipizza. Minun mielestäni on ihan hyvä, että vähän syrjemmässäkin on hyviä kahviloita. Ei tarvitse tuskailla keskustan ruuhkissa ja parkkipaikan löytämisen kanssa.
Onko tietoa millaiset aukioloajat Cafe Agalilla on?
- Tietova on
Sarpaza kirjoitti:
Se on nääs jouluaattoiltana suljettu,et älä yritä silloin mennä.
- hillevi24
Sarpaza kirjoitti:
Poikkeuksellisen hyvät aukioloajat. Joka päivä ilta yhdeksaan asti auki. Mihin aikaan mahtaa sit aueta, en tajunnut katsoa. Melkein kaikki syrjemmässä olevat kahvilat menevät arkisin seitsemältä ja viikonloppuisin kahden ja viiden välillä kiinni joten minusta Agali on kyllä on valinnut aikansa hyvin.
Eilen söin ihanan mehukasta porkkanakakkua, suosittelen :)
- kaffettelija24
hyvin pääsee vaunujen kanssa. Ei ehkä halvin, mutta todella siisti ja kivat jokimaisemat :)
- huonoa palvelua
Cafe Manuelassa hienot maisemat, mutta erittäin töykeää palvelua. En suosittele...
- TeeEEMU
huonoa palvelua kirjoitti:
Cafe Manuelassa hienot maisemat, mutta erittäin töykeää palvelua. En suosittele...
Manuelan palvelu on mielestäni ihan hyvä, mutta syömisien puolella valikoima on niukka ja ollut jo vuosien ajan sama. Vaihtelua kaipaisin, koska siellä usein asioin.
- ...
TeeEEMU kirjoitti:
Manuelan palvelu on mielestäni ihan hyvä, mutta syömisien puolella valikoima on niukka ja ollut jo vuosien ajan sama. Vaihtelua kaipaisin, koska siellä usein asioin.
Samaa mieltä valikoimasta. Se on määrältään ihan riittävävä, mutta vaihtelua voisi totisesti joskus olla. Olen käynyt vuosia, ja vaihtelu virkistäisi. Palvelu sen sijaan on vaihtelevaaa :)
- vanttiruuvi
löytysi kahvila, jossa on pöytiintarjoilu. Puhutaan, että palvelut lisääntyy mutta kissan viikset. Käyt kassalla ja vielä kahvihetken jälkeen roudaat asitiat lokerikkoon. Siinä olisi tyyliä, että tarjoilija tulee ottamaan tilauksen ja tuo sen päytään. Joo se maksaa mutta on silti OK.
- Bulla
Onkohan se meidän oma vika ettei pöytiintarjoilua ole enää missään? Ollan liian kilttejä ja omatoimisia. Vai miten muissa maissa kahviloissa saa palvelua? Tätä olen monesti miettinyt. Ja Suomessa kahvilointi maksaa enemmän, vaikka kaikki tehdään itse, vain tiskaamaan en ole vielä joutunut. Nykyään ehn enää kanna kuppiani lokerikkoon. Palkatkoot henkilökuntaa tekemään sen.
- just me
Panini Linnankadun sisäpihalla mainostaa asiakkainaan olleen joskus 17 lastenvaunuikäistä yhtä aikaa, joten sinne varmaan sopii.
- kahvilahullu
Paras kahvila on mielestäni turussa Kahvila aida sieltä löytyy vaikka mitä ja lasten vaunujenkanssa pääsee hyvin kulkemaan sisllä, jopa lasten pieni leikkipaikka löytyy!
kahvilassa on mietitty asiakkaita hyvin. palvelukin toimii hyvin. Suosittelen lämpimästi.- kahvilahullu
ja osoite on variossuon liikekeskus tässä on heidän fb sivun osoite https://www.facebook.com/Leipomo-Aida-Konditori-276413435824873/timeline/
- kahvipnnu
Stockman Deli HANSASSA sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241