oon aikeissa kansottaa altaani muutaman nuolimonnin lisäks sinineoneilla. kertokaapa kokemuksianne lajista te, joiden altaissa moisia veikkoja uiskentelee. hinta ja saatavuuskin kiinnostaa.
Vastaukset 1
- 20 kpl
Minulla on uiskennellut puoli vuotta 20 kpl sinineontetroja 60 litran akvaariossa. Heidän seuranaan on kulmatetroja, kääpiörihmakala ja monni. Veden lämpötilana olemme pitäneet 26 astetta. pH:ta taikka kovuuksia emme ole pahemmin tarkkailleet alun jälkeen kun tuntuvat pysyvän nykyisillä toimilla tarvittavissa rajoissa. Joissain kirjoissa sanotaan sinineontetrojen olevan jotenkin vaativia tai vaikeampi hoitoisia mutta meillä ovat pärjäilleet hyvin ilman erityistä hyysäämistä. Syövät tavallisia hiutaleita ja tykkäävät kovasti putkimadoista. Aamuisin valon syttyessä on hassua kun ovat aivan värittömiä, mutta alkavat loistaa kun heräävät. Välillä loistavat kyljistä pelkästään sinistä, välillä mukana on neontetramaisesti punaistakin. Uivat melko tiiviinä parvena vaihtelevasti kaikissa kerroksissa. Ostin omat sinineontetrani Faunattaresta, mutta kyllä niitä löytää varmasti kaikista akvaarioliikkeistä, ainakin voi varmasti tilata heidän kauttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1611536Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 66805
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578