Minulla on ongelma kylmistä, hikisistä ja (joskus) särkevistä käsistä. Käteni ovat lähes aina kylmät kuin kuolleet kalat, ja käteni märät. Se on inhottavaa, ja vihaan tilanteita, joissa pitää kätellä ihmisiä...
Mietin vain, että voisiko tämä olla astmalääkkeen sivuvaikutusta? Minulla on siis säännöllinen lääkitys.
Mietin vain, että voisiko tämä olla astmalääkkeen sivuvaikutusta? Minulla on siis säännöllinen lääkitys.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Hei kylmä kyllikki.Minulla myös jatkuva astma lääkitys ja se tuo mukanaan joitakin "pulmia"Esim:kylmät kädet ja jalat,punoittavat kasvot,suun kuivuminen jne.Mutta ilman lääkkeitä olisi kurjempi olo.Joulun odotusta kaikesta huolimatta!
Hei vaan! Minulla on kans kylmät kädet ja jalat, mutta käytätkö muita lääkkeitä? Esimerkiksi sydänlääke Emconcor, jota käytetään pulssia rauhoittamaan ja verenpainetta laskemaan jotka voi johtua astmalääkkeiden sivuvaikutuksesta, aiheuttaa ääreisverenkierron heikkenemistä. Mulla on kokemusta asiasta. Toki astmalääkkeet voi aiheuttaa monenlaisia muitakin oireita. En tiedä, onko se sitten esim. astmalääkkeiden ja sydänlääkkeen yhteisvaikutusta... mutta kannattaa ottaa huomioon. Hyvää joulua!