Mies vai naishieroja

kumpi

Koska en ole hierojalla ennen käynyt kysyisin käyttekö te miehet yleensä nais tai mieshierojalla vai millainen käytäntö yleensä on? Entä naiset?

5

7809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frage

käynyt molemmilla ja todennut miehen paremmaksi,miehellä noi sormet on vahvemmat,mut sit jos tykkäät hellemmästä käsittelystä niin kumpi vaan käy

• myös hierojalla usein

olen käynyt myös molemmilla hieronnassa ja en voi yleistää kumpi olisi parempi. mitään käytäntöä tässä siis ei ole. Joissain tapauksissa naiset saavat tavallaan napakamman otteen kun on usein kapeammat sormet ja jos osaavat käyttää voimaansa. Olen ollut hirmuisen helläkätisellä miehellä joka tuntui silittelyltä ja vaikka voimaa pyysi hierontaan lisää sitä ei saanut ja olen käynyt naisella jota jouduin pyytämään keventämään otettaan kun tuntui liiankin voimakkaalta ja sattui liikaa ettei lihakset pysyneet rentoina.
        Eli kokeilemalla löytää sen itseään miellyttävän hierojan.

• Tai_ga
        myös hierojalla usein kirjoitti:

olen käynyt myös molemmilla hieronnassa ja en voi yleistää kumpi olisi parempi. mitään käytäntöä tässä siis ei ole. Joissain tapauksissa naiset saavat tavallaan napakamman otteen kun on usein kapeammat sormet ja jos osaavat käyttää voimaansa. Olen ollut hirmuisen helläkätisellä miehellä joka tuntui silittelyltä ja vaikka voimaa pyysi hierontaan lisää sitä ei saanut ja olen käynyt naisella jota jouduin pyytämään keventämään otettaan kun tuntui liiankin voimakkaalta ja sattui liikaa ettei lihakset pysyneet rentoina.
        Eli kokeilemalla löytää sen itseään miellyttävän hierojan.

Eli molemmat käyvät, henkilö ratkaisee.
        Tosin mieshieroja, joka ei älyä kääntyä poispäin paitaa poisottaessani on todennäköisesti ensimmäinen ja viimeinen kerta hänen vastaanotollaan. Pieniä juttuja, mutta niistä syntyy kokonaisuus. Tahdikkuutta!

Jos ensimmäinen kerta ei tunnu miellyttävälle, niin vaihda ihmeessä toiseen. Tosin voi olla, että jos olet todella jumissa niin sekin vaikuttaa ensi kerran fiiliksiin. Itse vuosia sitten olin niin jumissa, etten oikeastaan nukkunut seuraavana yönä ekan koko selän hieronnan jälkeen. Paikat olivat lievätsi ilmaistuna hellinä, vaikka hieroja olikin asiansa osaava ammattilainen.

• +++-

Minulle sukupuolella on väliä tässäkin. Suosin ehdottomasti naishierojia.

En tiedä minkä takaia, mutta valitsen minua hoivaavat ihmiset sukupuolen mukaan ja nimenomaan naissukupuolen valitsen.

Kyseessä ei ole seksuaalisuuteen perustuva valinta vaan ehkä naisilta saan enemmän empatiaa ja muutenkin olen rennompi naisen käsitellessä minua, voihan se tietenkin johtua jonkinlaisesta homofobiastakin.

Kokovartalohieronta on kuitenkin intiimi tilanne ja itse avuttomana ja lähes alastomana tunnen itseni todella kiusaantuneeksi miehen hieroessa.

Moralisoikoon ja ajatelkoon muut mitä vaan, mutta minulle asia nyt vaan on näin ja minun hyvinvoinnista tässä on kyse

• Anonyymi

Naishieroja, itse tuntisin oloni ahdistavaksi jos joku toinen jätkä veivaa sisäreidestä edestakasin tai puristaa perseestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      87
      4957
    2. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      174
      4336
    3. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      164
      4248
    4. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      89
      3445
    5. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      16
      3184
    6. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      14
      2910
    7. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      31
      2897
    8. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      2
      2776
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      54
      2648
    10. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      29
      1834
    Aihe