Mies vai naishieroja

kumpi

Koska en ole hierojalla ennen käynyt kysyisin käyttekö te miehet yleensä nais tai mieshierojalla vai millainen käytäntö yleensä on? Entä naiset?

5

7527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frage

käynyt molemmilla ja todennut miehen paremmaksi,miehellä noi sormet on vahvemmat,mut sit jos tykkäät hellemmästä käsittelystä niin kumpi vaan käy

• myös hierojalla usein

olen käynyt myös molemmilla hieronnassa ja en voi yleistää kumpi olisi parempi. mitään käytäntöä tässä siis ei ole. Joissain tapauksissa naiset saavat tavallaan napakamman otteen kun on usein kapeammat sormet ja jos osaavat käyttää voimaansa. Olen ollut hirmuisen helläkätisellä miehellä joka tuntui silittelyltä ja vaikka voimaa pyysi hierontaan lisää sitä ei saanut ja olen käynyt naisella jota jouduin pyytämään keventämään otettaan kun tuntui liiankin voimakkaalta ja sattui liikaa ettei lihakset pysyneet rentoina.
        Eli kokeilemalla löytää sen itseään miellyttävän hierojan.

• Tai_ga
        myös hierojalla usein kirjoitti:

olen käynyt myös molemmilla hieronnassa ja en voi yleistää kumpi olisi parempi. mitään käytäntöä tässä siis ei ole. Joissain tapauksissa naiset saavat tavallaan napakamman otteen kun on usein kapeammat sormet ja jos osaavat käyttää voimaansa. Olen ollut hirmuisen helläkätisellä miehellä joka tuntui silittelyltä ja vaikka voimaa pyysi hierontaan lisää sitä ei saanut ja olen käynyt naisella jota jouduin pyytämään keventämään otettaan kun tuntui liiankin voimakkaalta ja sattui liikaa ettei lihakset pysyneet rentoina.
        Eli kokeilemalla löytää sen itseään miellyttävän hierojan.

Eli molemmat käyvät, henkilö ratkaisee.
        Tosin mieshieroja, joka ei älyä kääntyä poispäin paitaa poisottaessani on todennäköisesti ensimmäinen ja viimeinen kerta hänen vastaanotollaan. Pieniä juttuja, mutta niistä syntyy kokonaisuus. Tahdikkuutta!

Jos ensimmäinen kerta ei tunnu miellyttävälle, niin vaihda ihmeessä toiseen. Tosin voi olla, että jos olet todella jumissa niin sekin vaikuttaa ensi kerran fiiliksiin. Itse vuosia sitten olin niin jumissa, etten oikeastaan nukkunut seuraavana yönä ekan koko selän hieronnan jälkeen. Paikat olivat lievätsi ilmaistuna hellinä, vaikka hieroja olikin asiansa osaava ammattilainen.

• +++-

Minulle sukupuolella on väliä tässäkin. Suosin ehdottomasti naishierojia.

En tiedä minkä takaia, mutta valitsen minua hoivaavat ihmiset sukupuolen mukaan ja nimenomaan naissukupuolen valitsen.

Kyseessä ei ole seksuaalisuuteen perustuva valinta vaan ehkä naisilta saan enemmän empatiaa ja muutenkin olen rennompi naisen käsitellessä minua, voihan se tietenkin johtua jonkinlaisesta homofobiastakin.

Kokovartalohieronta on kuitenkin intiimi tilanne ja itse avuttomana ja lähes alastomana tunnen itseni todella kiusaantuneeksi miehen hieroessa.

Moralisoikoon ja ajatelkoon muut mitä vaan, mutta minulle asia nyt vaan on näin ja minun hyvinvoinnista tässä on kyse

• Anonyymi

Naishieroja, itse tuntisin oloni ahdistavaksi jos joku toinen jätkä veivaa sisäreidestä edestakasin tai puristaa perseestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4243
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      104
      2131
    3. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      16
      2031
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1792
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1574
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      26
      1461
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1273
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1225
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1182
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1150
    Aihe