herätyskellossasi. Käytitkö tänäkin aamuna?
Jep. Tunnustan .. :D
Torkkukytkin
59
1503
Vastaukset
- herätyskelloton
mutta kännykässä sitä torkkua tulee aina käytettyä vähän liiankin kanssa ja sitten ....juostaan....bussi hoi ootappa vähän....
- IhmeSopa
aina tulee läppäistyä sitä ensin ja käännettyä kylkeä....kumma kyllä. ;D
- Mysteriet
Minä ponkaisen pystyyn kuin salama, kellon soidessa...
Tänään kyllä Hani, joka oli kellovahtina, luuli painaneensa torkkua, mutta olikin sammuttanut koko vempaimen...
Noo, minullahan ei kiire aamuisin ;D- DoeJohn
olen itsekin. Sit tulee kaikille kiire, jos tuleekin 'koomassa' sammutettua herätyspuoli kännystä .. Se "Hani", sitä on meillä melkein mahdoton saada ylös. Jää vielä joku aamu kuolamaan tyynylleen, kun poijaat häipäistään .. :D
- Mysteriet
DoeJohn kirjoitti:
olen itsekin. Sit tulee kaikille kiire, jos tuleekin 'koomassa' sammutettua herätyspuoli kännystä .. Se "Hani", sitä on meillä melkein mahdoton saada ylös. Jää vielä joku aamu kuolamaan tyynylleen, kun poijaat häipäistään .. :D
Saan olla yhtenä jos toisena aamuna *HERÄTYS - kello on jo aamu*... ;D
...ja mun ei edes tarvis herätä ennen iltaa...
Jonain aamuna mä vaan nukun, "tehkää itte aamupuuronne!", sanon ja käännän kylkeä ;D - DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
Saan olla yhtenä jos toisena aamuna *HERÄTYS - kello on jo aamu*... ;D
...ja mun ei edes tarvis herätä ennen iltaa...
Jonain aamuna mä vaan nukun, "tehkää itte aamupuuronne!", sanon ja käännän kylkeä ;D.. olen meän komppanian sotilasmestari ;D
99%:sti teen kaikille aamupalat. Vain synttäri- ja isänpäiväaamuna ei käytännössä ole tarvinnut. Joinakin su aamuina saa nukkua niin pitkään, ettei muille tarvii laittaa mitään.
Pakko sanoa, että välistä tympäisee aivan satasella, kun ei saa toista ylös millään .. ei millään. Met pojat kyllä noustaan, no probl.
- piudi
...tuli käytettyä ;) Torkkukytkin on ihanan armelias ystävä. Jos pitäisi ponkaista välittömästi suorille jaloille ilman pientä torkuttelua,olisi se aivan liian julmaa. Kuten varmasti kaikille,myös mulle on tapahtunut kyllä myös ohareita,eli sormi osunut väärälle napille....siitä sitten leikki kaukana. Mutta torkuista EN luovu ;D
- DoeJohn
minäkään enää luopua .. niin mukavalle se tuntuu .. ;D
- tuffe
Kun se makoili niin mukavasti jalkojeni päällä, yletyin pelkästään torkku-nappiin..
- DoeJohn
kullakin. Mulla pieni lämpöpatteri (n. 30kg) vieressä monesti .. uskomaton magneetti pitämään kropan ylipitkään unitilassa .. :D
- tuffe
DoeJohn kirjoitti:
kullakin. Mulla pieni lämpöpatteri (n. 30kg) vieressä monesti .. uskomaton magneetti pitämään kropan ylipitkään unitilassa .. :D
8v? Mulla on myös kaksi tuollaista magneettia :))
Ja itse asiassa se torkkunappi on ihan samassa paikassa kun se nappi mistä saa kokonaan herätyksen pois (miksei sillä ole nimeä??), mutta en koskaan muista sitä kun kisu "häiriköi" :) - DoeJohn
tuffe kirjoitti:
8v? Mulla on myös kaksi tuollaista magneettia :))
Ja itse asiassa se torkkunappi on ihan samassa paikassa kun se nappi mistä saa kokonaan herätyksen pois (miksei sillä ole nimeä??), mutta en koskaan muista sitä kun kisu "häiriköi" :)vielä 8v. Ensi vuoden alussa .. Lämpöä ja energiaa vaikka muille jakaa .. Olinkohan itse samanlainen 32v. sitten .. ei voi enää muistaa .. ;D
- Tok-Fia
hyppään heti ylös sängystä kun kello soi:))
- DoeJohn
aikaisemmin ja aika monesti, nyt viime aikoina vaan on ollut niin niin laiska olo aamuisin ..
- ..nukkumatti
..nimittäin peltiämpäri ja vedettävä kello 70luvulta.Kuulee tikityksenkin ja tietää olevansa hengissä.....
- DoeJohn
kyllä masokistisin viesti pitkiin aikoihin ;D *Nauraa ääneen*
- ..nukkumatti
DoeJohn kirjoitti:
kyllä masokistisin viesti pitkiin aikoihin ;D *Nauraa ääneen*
..mitä sana"masokistinen"tarkoittaa,ku ei oo kaikki sivistyssanat hallussa.Löytyihän se.
Vitsi,mikä vitsi.
Tuossa ylempänä jollekkin sanoit,ettet saa kaverias sängystä ylös.Onko hänkin syntynyt unikeon päivänä?Niinkuin mun vaimoni...hitsi vieköön..herää vasta valmiiseen ruokapöytään viikonloppuisin. ;D )) - DoeJohn
..nukkumatti kirjoitti:
..mitä sana"masokistinen"tarkoittaa,ku ei oo kaikki sivistyssanat hallussa.Löytyihän se.
Vitsi,mikä vitsi.
Tuossa ylempänä jollekkin sanoit,ettet saa kaverias sängystä ylös.Onko hänkin syntynyt unikeon päivänä?Niinkuin mun vaimoni...hitsi vieköön..herää vasta valmiiseen ruokapöytään viikonloppuisin. ;D ))sellaisena päivänä syntynyt .. on muuten vaan aivan uskomattoman aamu-uninen .. huokaus .. Kuin diesel-mersu ikään .. ;D
- ..nukkumatti
DoeJohn kirjoitti:
sellaisena päivänä syntynyt .. on muuten vaan aivan uskomattoman aamu-uninen .. huokaus .. Kuin diesel-mersu ikään .. ;D
..mersu minullaki.Onneksi paranee lämmetessään...
usein liiankin kuumaksi:) - DoeJohn
..nukkumatti kirjoitti:
..mersu minullaki.Onneksi paranee lämmetessään...
usein liiankin kuumaksi:).. olispa sitten kaikilla samanlaista, mutku ei .. tasan ei oo onnenlahjat .. ;D
- a-e
Käytän aina! N. 9 min välein se näyttäisi piippaavan.
Yleensä pistän hälytyksen tuntia ennen kuin on aivan pakko nousta ja niinpä torkuttelen 9. min. välein lähes tunnin. Itselleni sopivin tapa tuo hitaanpuoleinen herättely ja aika ajoin tapahtuva "häirintä." Vihaan nopeita äkkiherätyksiä.
Vertaan itseäni mielelläni vanhaan diesel-mersuun, jota täytyy hehkuttaa pitkän aikaa mutta kun käynnistyy, onkin sitten toimintavarma. Jälkikäyntiäkin joskus esiintyy....- DoeJohn
.. noinkin .. pitääpä joskus kokeilla käytännössä ..
- meriv
menossa töihin niin saattaisin käyttää.
Toisaalta voisin ihan kiusallanikin käyttää herätystä nytkin ollessani sairiksella..ihan vain siksi, että voisin peittoa korvilleni vetäessä huokaista : Voi voi..pitääkö jonkun mennä töihin?!
Vaan en niin kuitenkaan tee, koskapa minusta on mukavaa, että minua hemmotellaan välillä ja tällainen etuoikeus saattaisi loppua hyvinkin pian, jos alkaisin aamuinhottavaksi.
ja nyt teetä *hymyilee*- DoeJohn
hyvää viestintää Ihmesopan aamunaloituksessa .. jollakin tavalla koskettanee ilmeisesti sinuakin. En tiedä sairiksestasi, mutta voimia siihen ja nokka pystyssä etiä päin .. ei saa tosin ylpistyä ;D
- meriv
DoeJohn kirjoitti:
hyvää viestintää Ihmesopan aamunaloituksessa .. jollakin tavalla koskettanee ilmeisesti sinuakin. En tiedä sairiksestasi, mutta voimia siihen ja nokka pystyssä etiä päin .. ei saa tosin ylpistyä ;D
ja läheiseni ovat onnekseni tervejärkisiä ja luovasti hulluja, eivätkä siis sorru ylenpalttiseen säälittelyyn.
Välillä toki voisivat palvella minua enemmän..*jupisee*
Ei tämä ole tautia kummempaa *hymyilee*
Kiitos kannustuksesta ja minun nokkani on aina pikkasen ylöspäin..senhän nyt näkee jo rupisista polvistakin *kikattaa* - DoeJohn
meriv kirjoitti:
ja läheiseni ovat onnekseni tervejärkisiä ja luovasti hulluja, eivätkä siis sorru ylenpalttiseen säälittelyyn.
Välillä toki voisivat palvella minua enemmän..*jupisee*
Ei tämä ole tautia kummempaa *hymyilee*
Kiitos kannustuksesta ja minun nokkani on aina pikkasen ylöspäin..senhän nyt näkee jo rupisista polvistakin *kikattaa*säälittely joo vie kanssa voimat. Olet aivan oikeassa.
Pistähän tummelia polviin, niin kyllä se siitä taas .. :D
*hihittelyä hiljaisessa työhuoneessa*
- retros
saa korkeintaan nostettua verenpainetta.
Siinä torkkuvälissä on jo asennoitunut suuttumaan sille hälyttävälle vempaimelle.
Eli heti nousen ylös ekasta käskystä:) - IhmeSopa
sinä tietokoneessa? ;D
- DoeJohn
.. moinen ajatus? ;D
- IhmeSopa
DoeJohn kirjoitti:
.. moinen ajatus? ;D
kun kurkistan näille sivuille, niin DoeJohn se aina keskusteilussa mukana...aattelin josko vallan asut täällä tuon herätyskellosi kanssa ;D
- DoeJohn
IhmeSopa kirjoitti:
kun kurkistan näille sivuille, niin DoeJohn se aina keskusteilussa mukana...aattelin josko vallan asut täällä tuon herätyskellosi kanssa ;D
joo .. kohtahan kaikki tuon 40 asukkaat tietänevät :D
- IhmeSopa
DoeJohn kirjoitti:
joo .. kohtahan kaikki tuon 40 asukkaat tietänevät :D
Minäkin harkitsen muuttoa tänne. Pitänee ottaa oma torkkuajasti mukaan, etten torkuttele sinun kellollasi ;D
- IhmeSopa
IhmeSopa kirjoitti:
Minäkin harkitsen muuttoa tänne. Pitänee ottaa oma torkkuajasti mukaan, etten torkuttele sinun kellollasi ;D
..hän sulla on...mulla on ajastin.
- DoeJohn
IhmeSopa kirjoitti:
..hän sulla on...mulla on ajastin.
kytkin vain autossa ja sekin joutaa kohta vaihtoon .. ;D
- IhmeSopa
DoeJohn kirjoitti:
kytkin vain autossa ja sekin joutaa kohta vaihtoon .. ;D
on kytkin autossa, mutta se pääsi katsastuksesta läpi...kytkin on nyt onnellinen ;D
- tolho
torkkukytkin?? mulla aamusin soi kännykän heräätyskello..ussein herrään enne kellonsoittooki ja sitte mää venyttelen kunnolla sängys..koira ulos pissalle ja kahvinkeittohon..siinnä mun aamut :o)
- DoeJohn
torkkukytkin sisäänrakennettuna ;D
- tolho
DoeJohn kirjoitti:
torkkukytkin sisäänrakennettuna ;D
että mulla ois sisäne herätyskello? ;o)))
hempskatti..moon nii tyhymä etten mää välitä nuista ajan kelloista vaan teen niinko parraaks nään..mistään en koskaan myöhästy vaan oon ajois aina..paitti sillon ko älyn lahjoi jaettii, sillo myöhästyin ja pahaste.. :o))))))
Se ois kidutusta ;) Kun herättävä on kuitenkin..
- niisku-myy46
käytän kännykän torkkua. Vaikka ei pitäisi. Itseään siinä vaan pettää... Himskatti. Ja yleensä tulee sitten kiire. Mutta kaikki irti Nukkumatista ;)
Käyttää,olen meinaan niin aamu-uninen että jos en nouse heti niin torkkukytkin olis varmaan kymmenen kertaa päällä;)
- DoeJohn
tuon yhden kanssa .. *Voiko enää huokaista syvempään*?
DoeJohn kirjoitti:
tuon yhden kanssa .. *Voiko enää huokaista syvempään*?
Huokaista,muttei kannata*hymyilee*
Tänään olin muuten ensimmäisenä ylhäällä jotes jotain toivoa kai vielä on;)
Nyt lähden menettämään hermoni jouluruuhkaan;))- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Huokaista,muttei kannata*hymyilee*
Tänään olin muuten ensimmäisenä ylhäällä jotes jotain toivoa kai vielä on;)
Nyt lähden menettämään hermoni jouluruuhkaan;))nukuinkin noin klo 10 asti, en ollut viimeinen ylösnousija .. 30kg kaveri heräs ties miten aikaisin taas .. ;D
DoeJohn kirjoitti:
nukuinkin noin klo 10 asti, en ollut viimeinen ylösnousija .. 30kg kaveri heräs ties miten aikaisin taas .. ;D
On aina siinä että vapaapäivänä herään aina aikaisin ja työpäivänä sitten vasta aamulla nukuttaisi;)
Virkeä kaveri sulla siellä;)- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
On aina siinä että vapaapäivänä herään aina aikaisin ja työpäivänä sitten vasta aamulla nukuttaisi;)
Virkeä kaveri sulla siellä;)just nuin .. arkisin pitää herätä aaaaaiiiivan liian aikaisin ja sit kun tulee vapaata, niin miksi sitte herääkin aikaisin ja uni hukassa? No, tänään kyllä sai nukuttua, mutta koko päivän ollu ihan koomassa kuitenkin .. :(
- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Virkeä kaveri sulla siellä;)virkeästä 30kg kaverista .. son meän nahkavekkari ;D
DoeJohn kirjoitti:
virkeästä 30kg kaverista .. son meän nahkavekkari ;D
Tuppaa noi nahkavekkarit nukkua viikonloppuna pitkään,mutta arkena ne on yleensä heti pystyssä kun kello jotes omena on pudonnut aika kauas puusta;)Viikonlopussa tää onkin ainoa vapaa;)
Huomasin meinaan perjantaina lupautuneeni huomiseksi töihin,se vaan lipsahti suusta ja jälkikäteen taas ihmetteli mitä meni lupaamaan;)))- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Tuppaa noi nahkavekkarit nukkua viikonloppuna pitkään,mutta arkena ne on yleensä heti pystyssä kun kello jotes omena on pudonnut aika kauas puusta;)Viikonlopussa tää onkin ainoa vapaa;)
Huomasin meinaan perjantaina lupautuneeni huomiseksi töihin,se vaan lipsahti suusta ja jälkikäteen taas ihmetteli mitä meni lupaamaan;)))jos suu on löyhästki kiinni, niin tulee luvattua vasten parempaa tahtoaan nuin .. onneks saanee sit su korvaukset ..
Nyt söimään keittoa ja silittämään pyykkiä ;D DoeJohn kirjoitti:
jos suu on löyhästki kiinni, niin tulee luvattua vasten parempaa tahtoaan nuin .. onneks saanee sit su korvaukset ..
Nyt söimään keittoa ja silittämään pyykkiä ;DSiis sää osaat silittää?Harvinainen mies;)Kun olet selvittänyt omat pyykit niin täällä olis lisää;))
- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Siis sää osaat silittää?Harvinainen mies;)Kun olet selvittänyt omat pyykit niin täällä olis lisää;))
Omat riittää hyvin. Kaikki kotityöt sujuu, eikä hallitus siltikään ole läheskään aina tyytyväinen.
On siinä mulla vääpeliä kerrakseen .. ja nukkuu aamuisinkin niin pitkään ilman käynnistymistä .. voi minua raukkaa .. ;D DoeJohn kirjoitti:
Omat riittää hyvin. Kaikki kotityöt sujuu, eikä hallitus siltikään ole läheskään aina tyytyväinen.
On siinä mulla vääpeliä kerrakseen .. ja nukkuu aamuisinkin niin pitkään ilman käynnistymistä .. voi minua raukkaa .. ;DMää olisin niin mielelläni luovuttanut osan noista töistä en oo ollenkaan nuuka niiden suhteen;)
Teillä tuntuu olevan oikein pätevä vääpeli:))- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Mää olisin niin mielelläni luovuttanut osan noista töistä en oo ollenkaan nuuka niiden suhteen;)
Teillä tuntuu olevan oikein pätevä vääpeli:))valitettavasti .. monet miehet olisivat kanssani samaa mieltä. Yksityiskohtia sitten aivan turha kysellä *Piilottaa todistusaineistoa kassakaappiin ja syö avaimen sekä nielaisee itsensä*
DoeJohn kirjoitti:
valitettavasti .. monet miehet olisivat kanssani samaa mieltä. Yksityiskohtia sitten aivan turha kysellä *Piilottaa todistusaineistoa kassakaappiin ja syö avaimen sekä nielaisee itsensä*
Avainta syö,ja itsensä nielaseminen on vaikeaa,usko vaan olen yrittänyt kerran puhumattakaan kerroista jolloin olen toivonut maan nielasevan;)No jaa tekevälle sattuu;)Jaahas missäs se mun tiirikka on?;)ja minkälainen lukko siinä kassakaapissa olikaan?;)
- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Avainta syö,ja itsensä nielaseminen on vaikeaa,usko vaan olen yrittänyt kerran puhumattakaan kerroista jolloin olen toivonut maan nielasevan;)No jaa tekevälle sattuu;)Jaahas missäs se mun tiirikka on?;)ja minkälainen lukko siinä kassakaapissa olikaan?;)
kertoa millaiseen kassakaappiin sen piilotin. Mulla kun ei oo samanlaiset huulet kuin tuolla jossakin pimeimmässä Afrikassa, niin oman itseni nielaiseminen olikin rankka paikka. Yritin auttaa kolmella oluella, mutta ilman tulosta ;D
Moon siis vielä täällä edelleen teitä vetelemässä leteistä ;D Lällälläää... tulikos mekosta puhdasta? Voinko korvaukseksi silittää sen rypyttömäksi? *Nauraa* - niinkuin nuo
DoeJohn kirjoitti:
kertoa millaiseen kassakaappiin sen piilotin. Mulla kun ei oo samanlaiset huulet kuin tuolla jossakin pimeimmässä Afrikassa, niin oman itseni nielaiseminen olikin rankka paikka. Yritin auttaa kolmella oluella, mutta ilman tulosta ;D
Moon siis vielä täällä edelleen teitä vetelemässä leteistä ;D Lällälläää... tulikos mekosta puhdasta? Voinko korvaukseksi silittää sen rypyttömäksi? *Nauraa*kolme muuta "alhaalla" valintansa kullakin, mihin haluaa herätä? Ja mille haluaa vastata?
- hidas herääjä
nukkuisin joka aamu pommiin. Eka kertaa en välttämättä edes tiedosta, kun läväytän kellon nappia. Joten jos olisi "tavallinen" kello, niin kiinni olisi ja jatkaisin uniani (todistettu muutaman kerran). Työkaverit ostivat aikoinaan vanhan ajan vekkarin ja arvelivat minun heräävän siihen räminään. Toisin kävi, se räminä ei tarpeeksi kauan kestä vetääkseen minut pois unen syövereistä (kello ei ollut edes käden ulottuvilla, rilisi rauhassa vetonsa loppuun).
- kännykässä
Itselläni on kännykkä toisessa huoneessa ja herään heti kun musa alkaa soida. Alussa oli herätyskello varmuudenvuoksi myös, mutta nyt luotan kännykkään ja herään.
Korvanjuurella pärisevä kello on mitä inhottavimpia tapoja herätä aamulla, mieluumin sen pläjäyttää kiinni ja jatkaa unia. : )
- skäribo
Ei kai 16 kertaa ole paha?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242423
- 951536
- 1191289
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa20993Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa251873- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19850MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795