Onkohan Dingon kotisivuilla vähän liiottelun makua?...
"Via Finlandia
Dingon uudelleenkokoamisesta huhuttiin vuosina 1990–91, mutta vasta 1993 "maineenpalauttajana" toimineen "Tuhkimotarina"-kokoelmalevyn jatkoksi kootun "Sinä & minä" -kokoelman yhteydessä bändi yhdistyi uuden "Perjantai"-hitin levytykseen. Viimein keväällä 1994 ilmestyi kokonainen albumi . Monelle tuli yllätykseksi, että yhtye laittoi pillit uudelleen pussiin. Olihan "Via Finlandiaa" myyty jälleen kymmeniä tuhansia kopioita.
Wikipedia kertoo..."Via Finlandia on Dingon vuonna 1994 julkaisema albumi, joka myi 13 000 kappaletta. Myyntimäärä oli vaatimaton verrattaessa suosiota aiempiin Dingon levyihin. Via Finlandia julkaistiin vappuaattona 1994. Sen jälkeen yhtye vaipui hiljaiseloon, jota kesti vuoteen 1998 asti."
Via Finlandian myyntiluvut?
4
474
Vastaukset
- ...ilosanoman tuoja...
...finalandia myisi edelleenkiin (itsekin ostaisin heti muutaman - lahjaidea) mutta kun tuo mainio musiikillinen tuotos (ei tosin ihan purppuran veroinen) - on loppuunmyyty...
- Joosef Joosef
Mutta mitä järkeä tuollaista potaskaa on silti kotisivuilla julkaista? Myöskään Suomen virallisen myyntilistan http://www.ifpi.fi/tilastot/kplista.html?action=vapaa&tyyppi=koti&haku=artisti&julkaisuntyyppi=albumi&teksti=Dingo mukaan levy ei myynyt edes 15000 kappaletta.
- jjjukii
Aivan... 13 000 on VÄHÄN eri asia kuin KYMMENIÄ (eli useita kymmeniä) tuhansia.
Hieman toistakymmentä on pikkusen eri kuin kymmeniä. Voi vittu, että vituttaa tuollainen valehtelu virallisilla sivuilla!
meni maku. Dingo kuoli 2001.- ilmaisutapa esitettyjen...
arabialaisten numerojen valossa lienee suomalaisugrilaisuuden nimissä "toistakymmentätuhatta", jonka puhekielinen lyhennetty versio voisi olla vaikkapa "valtavasti". itsessäni elää pieni dingo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.335146Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133261- 302941
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212497- 982242
- 252192
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512180Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2492164370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2511515- 101211