Auran aallot

jxx

Mitä mieltä olette Auran Aaloista kun 3 suosituinta juontajaa lopettivat Auran Aaloilla. itse kuuntelen Auran Aaltoja paljon, mutta ei ole suosikijuontajaa enää.

11

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen kuuntelija

Ei oo ollu auran aallot entisensä enää yli kymmeneen vuoteen. Silloin sitä viellä jakso kuunnella kun siellä oli kaikki legendariset: Porkka, Tamminen jne... ja ne JP Jalon jäkishehkutukset! Oi niitä aikoja

• jxx

Kurosen ja Moision juonnetut lähetykset piristi päivääni mukavasti, hienoja ihmisiä

• sata rulettaa
        jxx kirjoitti:

Kurosen ja Moision juonnetut lähetykset piristi päivääni mukavasti, hienoja ihmisiä

ja ja antti korhosta oli kiva kuulla,mitä mahtaa nykyään tehdä

• !"!#
        sata rulettaa kirjoitti:

ja ja antti korhosta oli kiva kuulla,mitä mahtaa nykyään tehdä

On Radio Suomessa maan parhaimmassa kanavassa.

• tällä hetkellä

kyllä moisiota, kurosta ja viitasen ikua kaipaa

• Jxx

Kortelainen on ainut hyvä juontaja Auran Aaloilla, toivottoavasti Niina tilaa ei tarvitse kauan kuunnella, enemmin Toukoniityn harria kuin Niina

• pieni hevonen

Sami Kuronen lähti (Hki???)... Osku Nurmi lähti (Radio Rock)... Harri Moisio lähti (Hki)... Mikko Kouki lopetti, tosin pestikin oli määräaikainen. Jäljelle ei jää kuin Kortelainen (Nina Tilaa en laske vakiojuontajaksi). Alasajoa vai pelkkää sattumaa? Huonolta kuitenkin näyttää Aaltojen tulevaisuus, valitettavasti.

• jxx
        pieni hevonen kirjoitti:

Sami Kuronen lähti (Hki???)... Osku Nurmi lähti (Radio Rock)... Harri Moisio lähti (Hki)... Mikko Kouki lopetti, tosin pestikin oli määräaikainen. Jäljelle ei jää kuin Kortelainen (Nina Tilaa en laske vakiojuontajaksi). Alasajoa vai pelkkää sattumaa? Huonolta kuitenkin näyttää Aaltojen tulevaisuus, valitettavasti.

Joku mies juontaja tulisi tässä vaihessa kehiin kun Niina Tilaa ei jaksa kuunnella. Ja toivottavasti musikki pysyy samana!!!!!!!!!

• näyttääpi
        jxx kirjoitti:

Joku mies juontaja tulisi tässä vaihessa kehiin kun Niina Tilaa ei jaksa kuunnella. Ja toivottavasti musikki pysyy samana!!!!!!!!!

Joo kyllä tässä on nyt näytön paikka uudella porukalla.

Silloin kun Lola oli aamuissa juontamassa niin oli kyllä pakko vaihtaa kanavaa, mikäköhän idea sekin oli ottaa maailman hirvittävimmän ärrävian omistaja aamuja pilaamaan!!

• Radio Rock
        pieni hevonen kirjoitti:

... kolme lähtivät, Helsinkiin...

• Anonyymi
        näyttääpi kirjoitti:

Joo kyllä tässä on nyt näytön paikka uudella porukalla.

Silloin kun Lola oli aamuissa juontamassa niin oli kyllä pakko vaihtaa kanavaa, mikäköhän idea sekin oli ottaa maailman hirvittävimmän ärrävian omistaja aamuja pilaamaan!!

Lola on paska mulatti hyi hitto ei ikinä uskoisi tuota paksukaista ärrävikaista entisiksi missiksi menköön afrikkaan terve menoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      5994
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      311
      5030
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2578
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      77
      1794
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      102
      1651
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      106
      1427
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1366
    Aihe