Auran aallot

jxx

Mitä mieltä olette Auran Aaloista kun 3 suosituinta juontajaa lopettivat Auran Aaloilla. itse kuuntelen Auran Aaltoja paljon, mutta ei ole suosikijuontajaa enää.

11

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen kuuntelija

      Ei oo ollu auran aallot entisensä enää yli kymmeneen vuoteen. Silloin sitä viellä jakso kuunnella kun siellä oli kaikki legendariset: Porkka, Tamminen jne... ja ne JP Jalon jäkishehkutukset! Oi niitä aikoja

      • jxx

        Kurosen ja Moision juonnetut lähetykset piristi päivääni mukavasti, hienoja ihmisiä


      • sata rulettaa
        jxx kirjoitti:

        Kurosen ja Moision juonnetut lähetykset piristi päivääni mukavasti, hienoja ihmisiä

        ja ja antti korhosta oli kiva kuulla,mitä mahtaa nykyään tehdä


      • !"!#
        sata rulettaa kirjoitti:

        ja ja antti korhosta oli kiva kuulla,mitä mahtaa nykyään tehdä

        On Radio Suomessa maan parhaimmassa kanavassa.


    • tällä hetkellä

      kyllä moisiota, kurosta ja viitasen ikua kaipaa

    • Jxx

      Kortelainen on ainut hyvä juontaja Auran Aaloilla, toivottoavasti Niina tilaa ei tarvitse kauan kuunnella, enemmin Toukoniityn harria kuin Niina

      • pieni hevonen

        Sami Kuronen lähti (Hki???)... Osku Nurmi lähti (Radio Rock)... Harri Moisio lähti (Hki)... Mikko Kouki lopetti, tosin pestikin oli määräaikainen. Jäljelle ei jää kuin Kortelainen (Nina Tilaa en laske vakiojuontajaksi). Alasajoa vai pelkkää sattumaa? Huonolta kuitenkin näyttää Aaltojen tulevaisuus, valitettavasti.


      • jxx
        pieni hevonen kirjoitti:

        Sami Kuronen lähti (Hki???)... Osku Nurmi lähti (Radio Rock)... Harri Moisio lähti (Hki)... Mikko Kouki lopetti, tosin pestikin oli määräaikainen. Jäljelle ei jää kuin Kortelainen (Nina Tilaa en laske vakiojuontajaksi). Alasajoa vai pelkkää sattumaa? Huonolta kuitenkin näyttää Aaltojen tulevaisuus, valitettavasti.

        Joku mies juontaja tulisi tässä vaihessa kehiin kun Niina Tilaa ei jaksa kuunnella. Ja toivottavasti musikki pysyy samana!!!!!!!!!


      • näyttääpi
        jxx kirjoitti:

        Joku mies juontaja tulisi tässä vaihessa kehiin kun Niina Tilaa ei jaksa kuunnella. Ja toivottavasti musikki pysyy samana!!!!!!!!!

        Joo kyllä tässä on nyt näytön paikka uudella porukalla.

        Silloin kun Lola oli aamuissa juontamassa niin oli kyllä pakko vaihtaa kanavaa, mikäköhän idea sekin oli ottaa maailman hirvittävimmän ärrävian omistaja aamuja pilaamaan!!


      • Radio Rock
        pieni hevonen kirjoitti:

        Sami Kuronen lähti (Hki???)... Osku Nurmi lähti (Radio Rock)... Harri Moisio lähti (Hki)... Mikko Kouki lopetti, tosin pestikin oli määräaikainen. Jäljelle ei jää kuin Kortelainen (Nina Tilaa en laske vakiojuontajaksi). Alasajoa vai pelkkää sattumaa? Huonolta kuitenkin näyttää Aaltojen tulevaisuus, valitettavasti.

        ... kolme lähtivät, Helsinkiin...


      • Anonyymi
        näyttääpi kirjoitti:

        Joo kyllä tässä on nyt näytön paikka uudella porukalla.

        Silloin kun Lola oli aamuissa juontamassa niin oli kyllä pakko vaihtaa kanavaa, mikäköhän idea sekin oli ottaa maailman hirvittävimmän ärrävian omistaja aamuja pilaamaan!!

        Lola on paska mulatti hyi hitto ei ikinä uskoisi tuota paksukaista ärrävikaista entisiksi missiksi menköön afrikkaan terve menoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe