Olen ostamassa akvaariooni(noin 200l 120 cm pitkä), lisää valoa, koska siinä on nyt vain 45W. Mitä määrää suosittelisitte. Ymmärsin että pitäisi olla tässä akvassa 100 W (0,5 W * 200), joten kannattaako ostaa kaksiputkinen loistevalokotelo(2*30W)vanhojen (30w 15w) viereen?
valaistusta ostamassa
7
430
Vastaukset
- fish KING
Mites pitkä se oikein on kun mun 36W joita on neljä,on sopivan 130cm pitkään akvaarioon. 240l akvassa on kolme putkea 30W.
Saisiko tuosta jo vinkkiä?- ???????
Niinkuin aiemmin kirjoitin niin 30 ja 15 W on tällä hetkellä. No eiköhän noilla vinkeillä jo akvaariokauppaan päästä.
- tumpelo
riittääkö yksi 30w lamppu 120 cm ja 190 litran akvaariossa
- ??????
tumpelo kirjoitti:
riittääkö yksi 30w lamppu 120 cm ja 190 litran akvaariossa
Eipäs taida riittää mun tietomäärän mukaan
- fish KING
?????? kirjoitti:
Eipäs taida riittää mun tietomäärän mukaan
... JOTTAKUITENKINTOISAALTA... riippuu tietty mitä akvaariossa on ja minkä sävyn putki valaisimessa on?
- ?????
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=GRUPPE&c=Aufsetzleuchten&t=e_temgroup&start=1&dif=14&userid=0tmD5asek5P59roZ6EpkztTcFjrLti9fV62&uhaupt=1&G_menu22=1&path1=Fluorescent lighting&mpath1=22&path2=Overtank Lamps&mpath2=0
Onko kokemusta tällaisista valaisinkoteloista? Onko tuo pituus aina sen kotelon vai putken pituus, eli voisinko ostaa 120 cm 120 pitkään akvaarioon? ja olisiko 3*38 W liikaa 200 litraan?- ?????
Ei taidakaan olla kovin käytännöllinen jos haluaa pitää kansalasit päällä, voikokaan niitä pitää jos tollaisen ostaa..koska en ajatellut kasvattaa kasveja vedestä ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082717Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1232183- 701677
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251179- 981146
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe541119- 851084
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1281077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987