Tänään oli neuvola ja 82,5 cm:n mitalla mennään jo yli kaikkien pituuskäyrien ( 2,3). Paino ja päänympärys tasaisesti keskikäyrillä. Vuosi tulee täyteen ensi viikolla eli komeat on mitat pojalla.
Potra poika
6
374
Vastaukset
- mammuska...
Meidän poitsu täyttää kans ensviikolla 1v. ja neuvolassa käytiin kans katsastamassa tilannetta. Pituutta 80cm ja painoa 11kg.
Meillä mitat kulkeepi siis ihan keskikäyrällä... - vaimo24
Meilläkin pituuskäyrä huitelee kuulemma reippaasti yläkäyrillä, 8kk neuvolassa oli 77cm. Nyt poika 11kk, mut seuraava neuvolahan vasta kuukauden päästä...Paino on puolestaa enemmän keskikäyrällä, joten semmonen "pitkä ja hoikka", ei paljo kuuluisia vauvan nilkka/rannepoimuja ole meillä näkyny...!!!
- neuvolassa
teillä. Meillä oli 8 kk ja 10 kk ja sit 12 kk. 8- kuisena meilläkin oli 77 cm. Meillä aika lailla seurannut enonsa neuvolakäyriä, vähän pidempi vielä. Tosin eno oli 52 cm jo syntyissään ja meidän poitsu vain 49.
- minustakin
neuvolassa kirjoitti:
teillä. Meillä oli 8 kk ja 10 kk ja sit 12 kk. 8- kuisena meilläkin oli 77 cm. Meillä aika lailla seurannut enonsa neuvolakäyriä, vähän pidempi vielä. Tosin eno oli 52 cm jo syntyissään ja meidän poitsu vain 49.
Niin mustakin meiän neuvolaväli on (turhan) pitkä, 10kk neuvola vain jos on jotain erityistä syytä siihen.
Meiän poika oli tosin syntyessään 52cm, joten teillä pituuskasvu siihen nähden on ollu vielä rajumpaa. Kaikkein kummallisinta kuitenki on, etten minä tai mieheni olla mitään erityisen pitkiä (166cm ja 181cm) ja kummankaan vanhemmissakaan ei löydy mitää jättiläisiä, pisin lähisuvusta pojan eno (186cm). Ehkä tämä on vaa rivakkaa kasvua näin lapsena, joka sitten myöhemmin tasoittuu. Vielä ei olla siis poikaa mihinkää NBA-joukkueeseen varattu. :) - keskimittaisia
minustakin kirjoitti:
Niin mustakin meiän neuvolaväli on (turhan) pitkä, 10kk neuvola vain jos on jotain erityistä syytä siihen.
Meiän poika oli tosin syntyessään 52cm, joten teillä pituuskasvu siihen nähden on ollu vielä rajumpaa. Kaikkein kummallisinta kuitenki on, etten minä tai mieheni olla mitään erityisen pitkiä (166cm ja 181cm) ja kummankaan vanhemmissakaan ei löydy mitää jättiläisiä, pisin lähisuvusta pojan eno (186cm). Ehkä tämä on vaa rivakkaa kasvua näin lapsena, joka sitten myöhemmin tasoittuu. Vielä ei olla siis poikaa mihinkää NBA-joukkueeseen varattu. :)ja neuvolassa panivat jo tarkkailuun ton pituuskasvun takia. Mua se ei kyl huolettanut ollenkaan, kun eno on 193 cm, pappa 188 cm ja setä 185 cm, että pitkiä miehiä löytyy molemmilta puolin, jos isä nyt ei olekaan kuin 179 cm ja minä 168. Nyt ne jo totesi, että niin tasaisesti kasvaa yli käyrien, että geeneissä vika.
- mamma2005
meidän poika toissa vkolla 1v neuvolassa 80cm ja 13kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927