kolme kitaraa

kiinnostaa tietää

Tietääkö/muistaako oliko ne puttaalaisia jotka soitti kolme kitaraa bändissä jotka soitti Topi Sorsakosken kanssa

10

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antai

      ainakin osa pojista on martinniemestä,bändi on soittanut martinniemen kesäjuhlilla monet kerrat ja oli se itse topikin yhtenä kesänä.topi tykkäs käydä baarissa pallea porisuttamassa martissa.toivottavasti taas ensi kesänä saadaan pojat soittamaan.

    • setaitaa

      olla urpo on ainakin martinniemen miehiä topihan kävi kerholassa katsomassa martinniemen omaa topia ja säikähti että peiliin katsoi kuka tuntee sen martinniemen topin vielä sehän kuoli muutama vuosi sitten ja pallekin on mennyt lukin viereen ei enää torju ahmojen maalilla kiekkoja

    • ei muusikko

      Ainakin yksi yhtyeen kitaristi oli martinniemeläinen Urpo Brusell.

      • ouluyhtiöläisiä

        Ja toinen oululainen JouniE.Kolmannen hepun nimmee en just nyt saa päähäni vaikka tuttu oiski.Enpä ole kuullut heidän yhteistä soittoaan moneen vuoteen.Ihan hyviä kyllä olivat.


      • Taitaa tietää
        ouluyhtiöläisiä kirjoitti:

        Ja toinen oululainen JouniE.Kolmannen hepun nimmee en just nyt saa päähäni vaikka tuttu oiski.Enpä ole kuullut heidän yhteistä soittoaan moneen vuoteen.Ihan hyviä kyllä olivat.

        Kolmas taisi olla Jorma Enckell


      • Anonyymi
        ouluyhtiöläisiä kirjoitti:

        Ja toinen oululainen JouniE.Kolmannen hepun nimmee en just nyt saa päähäni vaikka tuttu oiski.Enpä ole kuullut heidän yhteistä soittoaan moneen vuoteen.Ihan hyviä kyllä olivat.

        Kosusen Ari oli se soolokitaristi. Ja Tenkula soitti rumpuja.


      • Anonyymi
        ouluyhtiöläisiä kirjoitti:

        Ja toinen oululainen JouniE.Kolmannen hepun nimmee en just nyt saa päähäni vaikka tuttu oiski.Enpä ole kuullut heidän yhteistä soittoaan moneen vuoteen.Ihan hyviä kyllä olivat.

        2 oli Piippolasta ja Kosu Arska Oulusta.

        Kosusen Arin kans oltiin naapureita. Kaikki penskojen ja nuorten kuijjeet meillä yhessä muien kanssa oli. Opeteltiin soittamaanki yhessä. Ari oli mun hyvä kaveri loppuun asti.

        Ari lähti mun luota koesoittoon Kolmen kitaran bändiin muistaakseni Kiiminkiin ja pojat ottivat hänet heti bändiin mukaan. Säestivät ja tekivät 80-luvulla Topi Sorsakosken kanssa toistasattaa keikkaa.


    • Anonyymi

      Kosusen Ari oli yksi kitaristi joka soitti kolme kitaraa yhtyeessä. Oli kotoisin samalta kylältä.

    • Anonyymi

      Mitähän heille kuuluu miten elämä kitaristia koettelee?

    • Anonyymi

      Mie muistelisin, että bändin käsittääkseni ainutta elävää jäsentä haastateltiin kirjassa Topi Sorsakoski Viimeiseen korttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe