kolme kitaraa

kiinnostaa tietää

Tietääkö/muistaako oliko ne puttaalaisia jotka soitti kolme kitaraa bändissä jotka soitti Topi Sorsakosken kanssa

11

3519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antai

ainakin osa pojista on martinniemestä,bändi on soittanut martinniemen kesäjuhlilla monet kerrat ja oli se itse topikin yhtenä kesänä.topi tykkäs käydä baarissa pallea porisuttamassa martissa.toivottavasti taas ensi kesänä saadaan pojat soittamaan.

• setaitaa

olla urpo on ainakin martinniemen miehiä topihan kävi kerholassa katsomassa martinniemen omaa topia ja säikähti että peiliin katsoi kuka tuntee sen martinniemen topin vielä sehän kuoli muutama vuosi sitten ja pallekin on mennyt lukin viereen ei enää torju ahmojen maalilla kiekkoja

• ei muusikko

Ainakin yksi yhtyeen kitaristi oli martinniemeläinen Urpo Brusell.

• ouluyhtiöläisiä

Ja toinen oululainen JouniE.Kolmannen hepun nimmee en just nyt saa päähäni vaikka tuttu oiski.Enpä ole kuullut heidän yhteistä soittoaan moneen vuoteen.Ihan hyviä kyllä olivat.

• Taitaa tietää
        ouluyhtiöläisiä kirjoitti:

Ja toinen oululainen JouniE.Kolmannen hepun nimmee en just nyt saa päähäni vaikka tuttu oiski.Enpä ole kuullut heidän yhteistä soittoaan moneen vuoteen.Ihan hyviä kyllä olivat.

Kolmas taisi olla Jorma Enckell

• Anonyymi

Kosusen Ari oli se soolokitaristi. Ja Tenkula soitti rumpuja.

• Anonyymi

2 oli Piippolasta ja Kosu Arska Oulusta.

Kosusen Arin kans oltiin naapureita. Kaikki penskojen ja nuorten kuijjeet meillä yhessä muien kanssa oli. Opeteltiin soittamaanki yhessä. Ari oli mun hyvä kaveri loppuun asti.

Ari lähti mun luota koesoittoon Kolmen kitaran bändiin muistaakseni Kiiminkiin ja pojat ottivat hänet heti bändiin mukaan. Säestivät ja tekivät 80-luvulla Topi Sorsakosken kanssa toistasattaa keikkaa.

• Anonyymi

Kosusen Ari oli yksi kitaristi joka soitti kolme kitaraa yhtyeessä. Oli kotoisin samalta kylältä.

• Anonyymi

Mitähän heille kuuluu miten elämä kitaristia koettelee?

• Anonyymi

Mie muistelisin, että bändin käsittääkseni ainutta elävää jäsentä haastateltiin kirjassa Topi Sorsakoski Viimeiseen korttiin.

• Anonyymi

Joni Eberhardt, Ari Kosunen, Tenkulan Tapsa, ja Urpo Brusell

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109