kateelliset katsokaa peiliin

jemppis

Mikä oikeasti ihmisiä, etenkin naisia nykyään vaivaa? Itsekin olen nainen ´ja törmään jatkuvaan panetteluun aivan vieraiden ihmisten kesken.
Onko se sitä että minulla on hyvännäköinen jätkäkaveri,jonka moni haluaisi itselleen vai mitä? Ja miksi heti jos sinulla on hyvännäköinen kumppani sinua aletaan dissata ja arvostella vaatteista ulkonäköön edes tuntematta ihmistä, ikäänkuin muut olisivat aina parempi vaihtoehto poikaystävälleni??
Kummasti silti olen kuullut olevani nätti, mutta itsetunto kyllä todellakin kärsii kivasti kun itse haluaisi vain keskittyä omaan elämään mutta aina on joitain jotka jaksavat osoitella sormella. Pahimpina aikoina sitä itse alkaa uskoa kaikkea sitä sontaa mitä muut latelevat..ja niin ei sais olla todellakaan!!Kaikki sanovat että sellaiset ihmiset on vain kateellisia, mutta onko ihmiset todella niin typeriä!! eikö jokainen voisi vain keskittyä omaan elämäänsä??
Joko vaatteet ei ole oikean muodin mukaisia, ei ole tarpeeksi laiha, meikit on väärin, tai muuta vastaavaa..Ihan oikeasti, katsokaa joskus itse peiliin te jotka jatkuvasti arvostelette muita jatkuvasti! Johtuuko jatkuva arvostelu kenties omasta huonosta itsetunnosta kuin siitä että aina muissa ihmisissä on jotain vikaa?!
Eiköhän me ihmiset olla kaikki ihan yhtä hyviä omina erilaisina itsenämme!

4

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TommyBoy

      asiallinen ja asiaa täynnä oleva kirjoitus, mutta ikävä vaan se on totta, että useat näyttävät tuollaisia oleva ja siihen pitäisi kai vaan sopeutua ja oppia laskemaan toisesta korvasta ulos kaikki kökköjen sinne työntämä kökkö:)

      • jemppis

        ikävä kyllä..
        Se vaan vie itseltäkin niin paljon energiaa ja niin eihän sitä kannattaisi välittää mutta se on aina helpommin sanottu kuin tehty..=o)
        Kunpa ihmiset joskus tajuis että täällä on muitakin kuin oma napa ja se järjetön kateus ja katkeruus toisia kohtaan..


    • Kadehaltias

      Kuulehan,
      kateus tulee itsestään. Ei sille todellakaan voi mitään! En minäkään ''tahalteni'' tule kateelliseksi. Asiat ovat näin.
      Olet oikeassa että ihmiset ovat erilaisia,
      mutta jos on kateellinen, niin ei sille voi mitään! Kannattaa miettiä ennen kun kirjoittaa
      ''valitus'' viestejä.

      • MinäPä

        Onko se sitten niin kiva elää jatkuvasti kateellisena?
        Älä välitä alkuperäinen, olen kokenut itsekin kateutta ja arvostelua poikaystäväni tähden jo pitkään, se on tosi raskasta kestää kun toiset muka paremmin tietävät jaksavat arvostella mutta jos rakastat miestäsi kestät sen ja toivon että vielä myös "tyhmät" ihmiset huomaavat ettei teitä eroteta. Tää maailma on kuitenkin niin paha paikka, ja jos toisella on jotain mitä itsellä ei ole, se yritetään pilata keinolla millä hyvänsä. Toivottavasti miehesi ei lotkauta moisille puheille korviaan.. pidä kiinni miehestäsi kateellisten panetteluista huolimatta. Nimim. kokemusta on :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe