Big Macin hinta?

Mitä maksaa

Mukava tapa vertailla hintatasoja ympäri maailmaa on tsekata Bic Mac -aterian hinta.

Oletko käynyt juuri reisussa? Paljonko Bic Mac -ateria maksoi?

8-)

13

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä

      Brasiliassa 4 mk

      • KariK

        Euroopassa Bic Mac-ateria maksaa kolmen ja neljän euron välillä, maku on joka paikassa sama, mistä kuuluu kiitos aina samanmakuiselle hampurilaiskastikkeelle


      • minä
        KariK kirjoitti:

        Euroopassa Bic Mac-ateria maksaa kolmen ja neljän euron välillä, maku on joka paikassa sama, mistä kuuluu kiitos aina samanmakuiselle hampurilaiskastikkeelle

        ...9 markkaa. Juoma paljon isompi kuin suomessa,


      • Jonne
        KariK kirjoitti:

        Euroopassa Bic Mac-ateria maksaa kolmen ja neljän euron välillä, maku on joka paikassa sama, mistä kuuluu kiitos aina samanmakuiselle hampurilaiskastikkeelle

        Kaikki ateriat McD:ssä oli 3, 5 egee.


    • Md

      4,20€

    • ´Sheila

      maksaa Big Mac chips cocis 2.50 €

      • thaimaassa

        Thaimaan Phuketissa maksoi 2,2E.


    • Arvo Poika..........

      Pitarissa maksaa Big Mack ateria 2€!

      • Minni 69

        Tsekin tieto voi olla jo jonkin verran vanhentunutta (n. 1,5v. taanne) ateria maksoi n. 2€. Puolassa taas viime kesällä (Warsova ja Krakova) aterian sai suurin piiretin samalla hinnalla eli n. 2€. Irlannissa hinta liikkuu taasen aika liki suomen hintaa eli siinä 3,5:n euron tietämissä.


    • au pair

      Täällä mun mielestä aika yllättäen kalliimpaa kun suomes... Ateria maksaa 5 euroo ja vastaa mun mielestä sitä suomen hopea-kokoo, myös ketsupista joutuu maksaa 25 senttiä purkki (yks purkki vastaa suunnileen kolmea suomen pussi-ketsuppia)

    • Au pair in Zürich

      Sveitsissä Big mack ateria(pieni) maksaa
      9.90 Sveitsin frangia eli reilu 6euroa.
      Kallista!

      • girl_84

        englannis on tullu syötyy joitai kertoi big mac ateria mut en kyl muista hintaa mut ei ne muistaakseni mitenkää kauheesti poikennu suomen hinnoist. mut viel 2-3 vuotta sitte siel ei ollu bigmac-hampurilaisen välis ollenkaa kastiketta, mut kyl siel nyt on.
        mut suomen tuplajuustot on parempii ku ruotsin.


    • Anonyymi

      Oulussa 7,65 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe