Mukava tapa vertailla hintatasoja ympäri maailmaa on tsekata Bic Mac -aterian hinta.
Oletko käynyt juuri reisussa? Paljonko Bic Mac -ateria maksoi?
8-)
Big Macin hinta?
13
3018
Vastaukset
- vielä
Brasiliassa 4 mk
- KariK
Euroopassa Bic Mac-ateria maksaa kolmen ja neljän euron välillä, maku on joka paikassa sama, mistä kuuluu kiitos aina samanmakuiselle hampurilaiskastikkeelle
- minä
KariK kirjoitti:
Euroopassa Bic Mac-ateria maksaa kolmen ja neljän euron välillä, maku on joka paikassa sama, mistä kuuluu kiitos aina samanmakuiselle hampurilaiskastikkeelle
...9 markkaa. Juoma paljon isompi kuin suomessa,
- Jonne
KariK kirjoitti:
Euroopassa Bic Mac-ateria maksaa kolmen ja neljän euron välillä, maku on joka paikassa sama, mistä kuuluu kiitos aina samanmakuiselle hampurilaiskastikkeelle
Kaikki ateriat McD:ssä oli 3, 5 egee.
- Md
4,20€
- ´Sheila
maksaa Big Mac chips cocis 2.50 €
- thaimaassa
Thaimaan Phuketissa maksoi 2,2E.
- Arvo Poika..........
Pitarissa maksaa Big Mack ateria 2€!
- Minni 69
Tsekin tieto voi olla jo jonkin verran vanhentunutta (n. 1,5v. taanne) ateria maksoi n. 2€. Puolassa taas viime kesällä (Warsova ja Krakova) aterian sai suurin piiretin samalla hinnalla eli n. 2€. Irlannissa hinta liikkuu taasen aika liki suomen hintaa eli siinä 3,5:n euron tietämissä.
- au pair
Täällä mun mielestä aika yllättäen kalliimpaa kun suomes... Ateria maksaa 5 euroo ja vastaa mun mielestä sitä suomen hopea-kokoo, myös ketsupista joutuu maksaa 25 senttiä purkki (yks purkki vastaa suunnileen kolmea suomen pussi-ketsuppia)
- Au pair in Zürich
Sveitsissä Big mack ateria(pieni) maksaa
9.90 Sveitsin frangia eli reilu 6euroa.
Kallista!- girl_84
englannis on tullu syötyy joitai kertoi big mac ateria mut en kyl muista hintaa mut ei ne muistaakseni mitenkää kauheesti poikennu suomen hinnoist. mut viel 2-3 vuotta sitte siel ei ollu bigmac-hampurilaisen välis ollenkaa kastiketta, mut kyl siel nyt on.
mut suomen tuplajuustot on parempii ku ruotsin.
- Anonyymi
Oulussa 7,65 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437